Να ενισχυθούν και οι αστικές συγκοινωνίες της περιφέρειας κι όχι μόνο αυτές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ζήτησε, μεταξύ άλλων, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Τόνια Αντωνίου μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου για θέματα Οδικής Ασφάλειας, συγκοινωνιών και μεταφορών [...]
Η κ. Αντωνίου τόνισε ότι ιδιαίτερα τώρα με την εφαρμογή του Καλλικράτη και τη συνένωση πολλών δήμων είναι ακόμη πιο αναγκαία η οικονομική στήριξη της αστικής συγκοινωνίας στην περιφέρεια και πρόσθεσε ότι, σύμφωνα με μελέτη που είχε γίνει από το ΠΑΣΟΚ, το κόστος μια τέτοιας επιδότησης θα έφτανε περίπου στα 200 εκατομμύρια ευρώ.
Επιπλέον, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ αφού έθεσε για μία ακόμα φορά το θέμα των διοδίων και της απουσίας παράπλευρου οδικού δικτύου στο νομό Φθιώτιδας και καταλόγισε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση και προσωπικά στον κ. Σουφλιά για την τοποθέτηση στο νομό τεσσάρων διοδίων για τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και ενός ακόμα για τον Ε65, χωρίς να κατασκευαστεί παράπλευρο οδικό δίκτυο και χωρίς να υπάρξουν αντιπλημμυρικά έργα, ζήτησε από τον Υπουργό Υποδομών κ. Ρέππα να δηλώσει συγκεκριμένα στην Επιτροπή πώς ακριβώς πρόκειται να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα. Επίσης έθεσε ζήτημα εφαρμογής της αρχής της αναλογικότητας στην τοποθέτηση και πληρωμή των διοδίων, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Στην απάντησή του σχετικά με το θέμα των διοδίων ο Υπουργός Υποδομών κ. Ρέππας, μεταξύ άλλων, ανέφερε:
«Αν υπήρχε πραγματικά κατάλληλο τοπικό δίκτυο το οποίο θα διευκολύνει τους πολίτες για τις μετακινήσεις τους μέσα στον αστικό ιστό, χωρίς να χρειάζεται δηλαδή να ανέβουν στον αυτοκινητόδρομο, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, όπως επίσης, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν είχαμε εγκαταστήσει ηλεκτρονικά διόδια ώστε καθένας να πληρώνει αναλόγως της απόστασης που διανύει, που χρησιμοποιεί δηλαδή τον αυτοκινητόδρομο. Σε αυτή την κατεύθυνση κινούμεθα, να κάνουμε και το παράλληλο δίκτυο και να προχωρήσουμε σε εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων. Πιστεύουμε ότι σε περίπου δύο χρόνια από τώρα όλοι οι μεγάλοι δρόμοι στην Ελλάδα θα μπορούν να λειτουργούν με ηλεκτρονικά διόδια. Αυτός είναι ο σχεδιασμός».
Η κ. Αντωνίου τόνισε ότι ιδιαίτερα τώρα με την εφαρμογή του Καλλικράτη και τη συνένωση πολλών δήμων είναι ακόμη πιο αναγκαία η οικονομική στήριξη της αστικής συγκοινωνίας στην περιφέρεια και πρόσθεσε ότι, σύμφωνα με μελέτη που είχε γίνει από το ΠΑΣΟΚ, το κόστος μια τέτοιας επιδότησης θα έφτανε περίπου στα 200 εκατομμύρια ευρώ.
Επιπλέον, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ αφού έθεσε για μία ακόμα φορά το θέμα των διοδίων και της απουσίας παράπλευρου οδικού δικτύου στο νομό Φθιώτιδας και καταλόγισε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση και προσωπικά στον κ. Σουφλιά για την τοποθέτηση στο νομό τεσσάρων διοδίων για τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και ενός ακόμα για τον Ε65, χωρίς να κατασκευαστεί παράπλευρο οδικό δίκτυο και χωρίς να υπάρξουν αντιπλημμυρικά έργα, ζήτησε από τον Υπουργό Υποδομών κ. Ρέππα να δηλώσει συγκεκριμένα στην Επιτροπή πώς ακριβώς πρόκειται να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα. Επίσης έθεσε ζήτημα εφαρμογής της αρχής της αναλογικότητας στην τοποθέτηση και πληρωμή των διοδίων, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Στην απάντησή του σχετικά με το θέμα των διοδίων ο Υπουργός Υποδομών κ. Ρέππας, μεταξύ άλλων, ανέφερε:
«Αν υπήρχε πραγματικά κατάλληλο τοπικό δίκτυο το οποίο θα διευκολύνει τους πολίτες για τις μετακινήσεις τους μέσα στον αστικό ιστό, χωρίς να χρειάζεται δηλαδή να ανέβουν στον αυτοκινητόδρομο, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, όπως επίσης, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν είχαμε εγκαταστήσει ηλεκτρονικά διόδια ώστε καθένας να πληρώνει αναλόγως της απόστασης που διανύει, που χρησιμοποιεί δηλαδή τον αυτοκινητόδρομο. Σε αυτή την κατεύθυνση κινούμεθα, να κάνουμε και το παράλληλο δίκτυο και να προχωρήσουμε σε εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων. Πιστεύουμε ότι σε περίπου δύο χρόνια από τώρα όλοι οι μεγάλοι δρόμοι στην Ελλάδα θα μπορούν να λειτουργούν με ηλεκτρονικά διόδια. Αυτός είναι ο σχεδιασμός».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.