Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Να χαρακτηριστεί διατηρητέος ο κ. Δρίτσας

Μετά την προχθεσινή αξιοθρήνητη εμφάνιση του κ. Δρίτσα στη Βουλή, μου ήρθε μια ιδέα. Σκέφτηκα μήπως η ενασχόλησή του με την πολιτική είναι μέρος σχεδίου της συζύγου του, κ. Χριστοδουλοπούλου, για να τον εκθέτει. Το βράδυ, μετά την πολύκροτη συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό του Πειραιά, του έφτιαξε λαχανάκια Βρυξελλών για να τον τιμωρήσει. «Πάλι γκάφα έκανες», του είπε. «Κοίτα να τα μαζέψεις γιατί σε βλέπω να τρως λαχανάκια Βρυξελλών μέχρι ανοσίας αγέλης. Με πήραν από την Κουμουνδούρου και φώναζαν». Εκείνος κάτι μουρμούριζε μασουλώντας το λαχανάκι με τη χάρτινη γεύση. Και πριν πέσει να κοιμηθεί, της ανακοίνωσε βαρύθυμα: «Θα βγω στη Βουλή και θα τα διορθώσω όλα». «Κάνε ό,τι θες. Αρκεί να μη με ξαναπάρουν από την Κουμουνδούρου». Και βγήκε στη Βουλή ο άνθρωπος και τα έκανε λίγο χειρότερα. Δύσκολο αλλά το κατάφερε. Προς Θεού, να μην παρεξηγηθώ. Δεν θέλω να πω ότι υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις του ζεύγους. Είναι, θα έλεγα, ζήτημα δυναμικής ισορροπίας. Πείθεις τον σύζυγο ή τη σύζυγο ότι μπορεί να κάνει κάτι που δεν μπορεί να κάνει, προκειμένου να μπορείς να τον βάζεις στη θέση του ανά πάσα στιγμή. Και να κρατάς και εσύ τη δική σου. Ειλικρινά, δεν μπορώ να βρω άλλον λόγο ώστε να αιτιολογήσω την ενασχόληση του κ. Δρίτσα με την πολιτική. Δεν παραγνωρίζω τη σαγήνη της ρητορείας του, που εγείρει τα πλήθη, ούτε τις διοικητικές του ικανότητες, την εργατικότητα και το ετοιμόλογον που τον διακρίνει. Iσως και αυτό το «κάτι βαθυστόχαστον». Τον ακούς και λες «δεν μπορεί, αυτός έχει όραμα για τον τόπο».
 
Νομίζω, όμως, ότι τη χαριστική βολή, του την έδωσε η σύζυγός του όταν τον έπεισε να ασχοληθεί με την υψίστη κατά Πλάτωνα τέχνη, την πολιτική. «Ούτως ή άλλως δεν έχεις τι άλλο να κάνεις. Τουλάχιστον, αξιοποίησε το ταλέντο σου. Είναι κρίμα να πάει χαμένο. Κρίμα για σένα, κρίμα για την Αριστερά, κρίμα για τον τόπο». «Γιατί η Αριστερά είναι ο τόπος», άρθρωσε εκείνος. «Είδες τι σου λέω; Παίρνεις μια απλή σκέψη και την κάνεις πολιτικό πρόγραμμα», είπε εκείνη. Ορισμένοι, μετά το τελευταίο του επίτευγμα, βιάζονται να τον βάλουν στο περιθώριο. Δεν είπε και τίποτε σπουδαίο. Είπε ότι η «17 Νοέμβρη» δεν τρομοκράτησε κανέναν, αφού σκότωνε μόνο δεξιούς. Και μετά βγήκε στη Βουλή και είπε ότι το είπε γιατί δεν ήξερε τι έλεγε. Πολιτικός είναι ο άνθρωπος.
 
Θα ήταν λάθος ο κ. Δρίτσας να καταλήξει στο περιθώριο. Νομίζω ότι έχει πολλά να προσφέρει ακόμη. Και αν δεν έχει να προσφέρει στο κόμμα του, έχει να προσφέρει στη δημοκρατία. Ας βρει έναν τρόπο η κυβέρνηση να τον χαρακτηρίσει διατηρητέο. Όποτε διαπιστώνει ότι τα δημοσκοπικά ποσοστά της υποχωρούν, ας τον καλούν να κάνει κάποια δήλωση για να τα αποκαταστήσει.
 Τάκης Θεοδωρόπουλος-Καθημερινή

3 σχόλια:

  1. Τέτοιες αξιοθρήνητες παρουσίες μάλλον πρέπει να αποχαρακτηρισθούν από διατηρητέοι να κριθούν κατεδαφιστέοι, πολιτικώς (όχι βεβαίως βιολογικώς). Γ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακουσα καποιον απο τον συριζα να τον αποκαλει ..ο ευπατριδης της πολιτικης ...αν αυτος ειναι ευπατριδης πραγματικα τρομαζω τι μπορει να ειναι οι υπολοιποι

      Διαγραφή
  2. Ευπατρίδης: (αρχαία Αθήνα) άτομο της ανώτερης κοινωνικής τάξης, (κατ' επέκταση) αριστοκράτης(ιστορία) (αρχαία Ρώμη) πατρίκιος.
    Έχει καμία σχέση με αυτά ο αριστερός?
    Εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ ότι μαλακία τους κατέβει την απολύουν.
    Δρίτσας τυπικός αριστερός του Κολωνακίου, μέλος ευπορης οικογένειας φαρμακοποιών του Πειραιά που είδε την Αριστερά σαν χόμπυ. Πολλοί εξεπλάγησαν όταν μαζί με τη Τασία πήγαν να "τακτοποιησουν" τη κόρη τους στη Βουλή πριν τις εκλογές. Έτσι αυτοί αντιλαμβάνονται την Αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά