Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Μαρία, μην ξεχάσεις να ρωτήσεις..

Ο Ντερμπεντέρης, σε ρόλο Μιχελάκα, υποβάλλει στον αέρα την ερώτηση που πρέπει να κάνει η Σπυράκη στο Σαμαρά...
Άμα έχει το Ντερμπεντέρη σε ρόλο εκπροσώπου, τι να τον κάνει το Μιχελάκα, ο Αντωνάκης.
Απόψε, δικαιολογώντας απόλυτα τους δύο υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, που τον ταύτισαν-από δελτίο του MEGA-με το Σαμαρά, ο Ντερμπεντέρης είπε στη Σπυράκη τι...

πρέπει να ρωτήσει τον αρχηγό της Ν.Δ. :

ελπίζω Μαρία, να ερωτηθεί ο κύριος Σαμαράς, αν θα κόψει τα χαράτσια-του ΠΑΣΟΚ-όταν γίνει κυβέρνηση.
Αλίμονό της, αν δε ρωτήσει... 

nonews-news.blogspot.com
Σχόλιο:  Ο Πρετεντέρης πρέπει να έχει σπίτι σε ακριβή περιοχή και σίγουρα με πολλά τετραγωνικά..
δεν δικαιολογείται τέτοιο μένος..πόνεσε κι αυτός.

2 σχόλια:

  1. Χάρις σε σας την έφτιαξε εσείς τον βλέπετε και εσείς τον διαβάζετε!!! Τι τον "λασπώνετε" τον άνθρωπο;;;
    Ενώ ο καψής, τύφλα να ΄χει ο μόσιαλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΡΕΛΑΝΤΩΝΗ Η ΟΝΝΕΔΙΤΙΣΑ ΣΠΥΡΑΚΗ;
    ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΑΙΚΟΥΓΑ.
    Γ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.