Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Η κίνηση του ερευνητικού πλοίου που δείχνει ότι η Άγκυρα αρχίζει έρευνες.




Το νορβηγικό ερευνητικό σκάφος που χρησιμοποιούν οι Τούρκοι "έριξε καλώδια" κατά τη διάρκεια του χθεσινού πλου του σε θαλάσσια περιοχή δυτικά της Κύπρου. Αυτό δείχνει ότι ετοιμάζεται για να προχωρήσει σε έρευνες,υποστηρίζει η εφημερίδα Φιλελεύθερος.
Αν η Άγκυρα προχωρήσει σ΄ αυτή την ενέργεια,δηλαδή σε έρευνες στη θαλάσσια περιοχή μεταξυ Καστελόριζου-Κύπρου,παραβιάζει κυριαρχικά δικαιώματα της

Κυπριακής Δημοκρατίας, διεκδικώντας μεγάλες περιοχές ελληνικής και κυπριακής ΑΟΖ.
Το γεγονός ότι χρόνια τώρα η Ελλάδα δεν έχει καθορίσει ΑΟΖ με τη Κύπρο δεν σημαίνει ότι αυτές οι περιοχές δεν ανήκουν στα δύο κράτη κι όχι στη Τουρκία.

www.onalert.gr

1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΥΘΙΣΟΥΝ.

    ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ "ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΟ ΧΩΡΑ";

    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΟΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.