Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Ρασπούτιν

Ποιος θεός, ο διάβολος παρακαλώ. Μα πώς μπορούν να διαπράττουν ένα έγκλημα τόσο φρικτό; Να ισχυρίζονται ότι προσκυνούν κάποιο θεό και την ίδια στιγμή να λαμβάνουν μια απόφαση που μόνο ο διάβολος θα μπορούσε να επινοήσει  και να εφαρμόσει τώρα που η ανεργία, η φτώχεια και ο τρόμος καλπάζουν παρασύροντας τον τόπο προς τον γκρεμό; Δηλαδή ο άνεργος θα υποχρεωθεί να πληρώσει το ειδικό τέλος όμως οι εκκλησίες και τα μοναστήρια γιοκ. Ξέρετε τι μου θυμίζει αυτό; Τηρουμένων των δυσθεόρατων αναλογιών; Τον Πάπα και το Βατικανό. Που τα είχαν κάνει πλακάκια με τους Ναζί, όταν στο Αουσβιτς εξαερώνανε εκατομμύρια ψυχές. Η αναλγησία και η αυτοκόλλητη σχέση των πολιτικών με τις πιο  καθυστερημένες φυλές είναι το καζάνι μέσα στο οποίο βράζει κάθε σκληρά εργαζόμενος στον τόπο αυτό. Από τη μια οι ταξιτζήδες και οι μαντράδες με τις
χαριστικές χουντικές άδειες. Από την άλλη οι παπάδες με τα εξαπτέρυγα ως βιτρίνα και την στομάχα γεμάτη ξύγκια. Και οι δύο μαζί μάς έχουν μετατρέψει σε μπαλάκι του πινγκ πονγκ. Αντί δηλαδή ο δήθεν  εκσυγχρονιστής Παπανδρέου να διακόψει κάθε σχέση του κορβανά με το πολυπληθές ιερατείο των πενήντα χιλιάδων ρασοφόρων, τους εξαιρεί, τους προστατεύει, τους κανακεύει και όλους μάς κοροιδεύει. Τι είδους ευρωπαϊκή ανεξιθρησκεία είναι αυτή όταν από το  μεροκάματο του κάθε πολίτη πληρώνονται οι μισθοί επισκόπων και παπάδων που παράγουν αέρα κοπανιστό;  Εγώ ας πούμε είμαι Βουδιστής. Ο διπλανός μου άθεος. Ο παραδίπλα Μουσουλμάνος. Ο φίλος μου Εβραίος. Θέλεις, παιδάκι  μου, να γίνεις παπάς της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Πολύ καλά. Θα πληρώνεσαι από το παγκάρι και από το ταμείο της εκκλησιαστικής περιουσίας. Αλλωστε ένας θεοσεβούμενος είναι εγκρατής και δεν καταναλώνει όπως κάθε κοσμικός. Αφήστε τα εικονίσματα, τα ευαγγέλια και τα θεία. Γιατί είναι θηριώδες μονοπώλιο η Εκκλησία. Με διαχρονική προστασία και ασυλία. Α ρε και να κατέβαινε ο Χριστός με το φραγγέλιο και να τους πέταγε έξω από κάθε Ναό. Το λέω και  το υπογραμμίζω για να το συνειδητοποιήσει κάθε αληθινός πιστός. Η Ελλάδα καίγεται αλλά ο Αρχιεπίσκοπος παρέα με τους παπάδες τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο χτενίζονται!
Δ.Δανίκας-ΤΟ ΒΗΜΑ

1 σχόλιο:

  1. ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΕΡΓΟ ΕΚΤΑΚΤΟ ΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΑΝΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΡΥΣΟΥ ΑΝΕΓΓΙΚΤΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.