www.epikairo.gr
Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011
Ο Καραμανλής μίλησε : "πάμε άτα" στη #deth
www.epikairo.gr
4 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.
ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΜΑΜ...ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καταγγελία-σοκ της Ζ.Γεωργαντά
ΑπάντησηΔιαγραφήΟργανωμένη μεθόδευση της κυβέρνησης Παπανδρέου, κατ’ επιταγήν της Eurostat και το ΔΝΤ, προκειμένου να παρουσιαστεί «φουσκωμένο» το έλλειμμα της χώρας για το 2009 και να ληφθούν «δυσβάσταχτα μέτρα κατά της Ελλάδας», αλλά και να αποποιηθεί το ΠΑΣΟΚ των ευθυνών του φορτώνοντας όλο το βάρος στη ΝΔ, αποκαλύπτουν οι βαρύτατες καταγγελίες που διατύπωσε η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της ΕΛΣΤΑΤ, Ζωή Γεωργαντά.
«Το έλλειμμα δεν ήταν πάνω από 12%. Το ανέβασαν στο 15,4% ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης» ανέφερε στον «Ελεύθερο Τύπο» η Ζ.Γεωργαντά.
Λίγο νωρίτερα είχε κατατεθεί στη Βουλή τροπολογία του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου με την οποία «καρατομούνται», η ίδια και όλα τα μέλη της Αρχής, και η ΕΛΣΤΑΤ μετατρέπεται κυριολεκτικά σε «ενός ανδρός Αρχή», αφού ορίζεται ότι έως ότου αντικατασταθούν τα μέλη των οποίων η θητεία έληξε, «οι αρμοδιότητες του συλλογικού οργάνου ασκούνται από τον πρόεδρο Ανδρέα Γεωργίου.
Η πανεπιστημιακός ήταν καταπέλτης περιγράφοντας ένα σκοτεινό παρασκήνιο μεταξύ του γερμανού διευθυντή της Eurostat, Βάλτερ Ράντεμαχερ και του Προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ, Α. Γεωργίου, ο οποίος είχε διατελέσει στέλεχος του ΔΝΤ. «Μας είχαν σταλεί από τη Eurostat απόψεις και μία διάταξη του κ. Ράντεμαχερ, ο οποίος έλεγε ότι έπρεπε να βάλουμε μέσα στο έλλειμμα και τις ΔΕΚΟ.[…] Ο κύριος Ράντεμαχερ ήθελε να έχουμε έλλειμμα μεγαλύτερο από κάθε άλλη χώρα της Ευρώπης».
Για όλα αυτά, όπως αναφέρει η Ζ.Γεωργαντά, ο τότε υπουργός Οικονομικών, Γ.Παπακωνσταντίνου και ο Β.Ράντεμαχερ είχαν επιβάλει το νόμο της σιωπής: «ο κ. Ράντεμαχερ μου είπε ‘’εσύ δεν θα μιλάς καθόλου’’, ενώ ο Γ.Παπακωνσταντίνου μας έλεγε ότι εμείς δεν μπορούμε να αποφασίζουμε και ότι κα αποφασίζει μόνο η Eurostat Και το ΔΝΤ. ‘’Μόνο αυτός ο τρόπος υπάρχει και εσείς δεν θα μιλάτε».
ΑΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΤΣΙ ,ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΧΥΛΟ ΜΙΣΘΟ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥ ΧΑΧΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΥΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟΠΕΜΦΘΕΙ;
ΤΩΡΑ...ΑΡΓΑ
ΒΓΑΛΤΕ ΤΣΙΜΠΛΕΣ ΡΕ ΦΑΝΑΤΙΛΕΣ!!!
Γ.Κ
πληροφοριες της τελευταιας στιγμης λενε οτι ο μουγγος και "κουρασμενος" γονατισε 2 πατσαδες και 3 μπουγατσες ...ο λογαριασμος πηγε στον τρελαντωνη για την στηριξη που του εδωσε
ΑπάντησηΔιαγραφή