Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012
12 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Ο Τολης σε κατάσταση πανικού απειλή και φωνάζει , ο Βετας διάλεξε λάθος παρέα να κάθεται και έρχεται μεγαλο μπαμ και για αυτόν που το κόμμα θα του πει αντίο..η μονη κυρία στο δήμο επιστρέφει !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ-ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ(;) ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήo Πανουργιας τον εχει ηδη στο τσεπακι του δεν θα μπορεσει ουτε συνδυασμο να κατεβασει
ΑπάντησηΔιαγραφήτον εχουν εγκαταλειψει και οι πιο κολλητοι του
ΑΝΤΙΟ και να μη μας γραφεις
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ
μπουχα χα χα ποσο μακρια ειστε; οχι εικασιες, την πραγματικοτητα τη γνωριζει κανεις; ΟΧΙ. ολα αυτα θα θελατε πολυ να συμβαινουν αλλα δυστυχως για σας αλλα γινονται
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δεις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου. Αλλα θα μου πειτε που να την βρουν την σοφια ο Χηστος και η κολλητη του , αφου αυτοι δεν εφεραν με τυμπανοκρουσιες και λαβαρα τον Τολη και τωρα μετα το Παρκο και τις αλληλοκατηγοριες για τα drugs βρηκαν το τσιφλικοπουλο που περα βρεχει απο τα του Δημου και θα τον αποτελειωσουν τον τοπο. Και λαε φαει κουτοχορτο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΚΥΡΙΑ 9.04 ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ Η ΜΟΝΗ ΚΥΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ! ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ! ΤΕΡΜΑ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΕΙΣ ΣΤΥΛΙΔΙΩΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΑΛΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ DANCING WITH THE STARS
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ
ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ
πλακα εχεις παπαγαλακι και οσο αναφορα για την Κυρια που αναφερεσαι το φοβο της ναχεις μονο και μονο για να καταλαβεις καποτε πως οι αξιες ποτε δεν πεθαινουν και οσο περναει ο καιρος και ξεθωριαζουν οι καθε ειδους αλεξιπτωτιστες ηθοποιοι η τα φλωρια τοσο οι αξιες λαμπουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΖΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΣΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΝΤΑΗ ΓΟΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑΣΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ . ΕΛΕΟΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρτε το χαμπάρι, τσιφλικόπουλο και Αλέκα έχουν γινει ένα! Τελειωσατε
ΑπάντησηΔιαγραφήοι αξιες , η γνωση και και το ηθος δεν ιντρικαρουν ουτε λερωνουν την ιστορια τους με δεκανικια του Χηστου και του Μετερνιχ γιατι ακτινοβολουν απο μονες τους και δεν θελουν του κισσου το πλανο ψυλωμα και οσο θ ανεβαινουν μονες τους θανεβαινουν.....
ΑπάντησηΔιαγραφή