Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013
9 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΖΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥΣ! Ε ΡΕ ΧΑΛΙΑ, ΧΑΛΙΑ, ΧΑΛΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΣΠΑ ΑΥΤΟΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ? ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΑΠ' ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήανεκδοτο στυλιδιωτικο
ΑπάντησηΔιαγραφήνα παραμεινει για να ολοκληρωσει το εργο του
να παραμεινει γιατι θα ανεβασει και δραμα
ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 4.07, -4.09,-4.17 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ;;;;; ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΧΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ; ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ !
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθε 4 χρονια εκλογες θα κανουμε? πολυ δημοκρατες σας βρισκω! σφιζει απο ιδεες η αντιπολιτευση και θελει να παρει την εξουσια? χα..χα...χα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΠΑΛΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΓΚΛΕΤΣΟΥ Ο 5:58
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΒΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ΕΣΥ...ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Κοιτάξτε ποιοι πιέζουν Κοτρωνιάς και Τζανακούλης με 12 χρόνια δημαρχιλίκι δεν χορταίνουν οι δημαρχάρες μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμαθαν οτι ...... και πλάκωσαν οι γύφτοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΜύκονο την έχει κάνει την ανατολική φθιώτιδα o δήμαρχος.θέλετε να βάλουμε στοίχημα ότι όταν θα κοντεύει o καιρός για τις εκλογές πέρα ότι θα σκαρφιστεί πάλι τα θεατρινίστικα κόλπα του θα κάνει κ έναν υπέροχο γάμο στην πλατεία της στυλιδας με όλο τον κόσμο καλεσμένους με μενού αρνιά πίτες κ τσαλαγκα live;φυσικά κ οι κάμερες παρόν να καλύψουν το μέγα γεγονός ενός σπουδαίου συνανθρώπου μας...
ΑπάντησηΔιαγραφή