Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Η ηλιθιότητα είναι αήττητη


ektosipiresias
Εχθές 11:00-17:00 δεν κυκλοφορούσαν λεωφορεία γιατί είχαν γενική συνέλευση(!) οι εργαζόμενοι. Όμως
"Tελικά, δεν διεξήχθη η γενική συνέλευση των οδηγών στα λεωφορεία, καθώς δεν επήλθε η απαιτούμενη απαρτία (ούτε το 1/3). Η γενική συνέλευση είχε ως κύριο θέμα συζήτησης τη διατήρηση και τις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας"
Φαντάζομαι θα πληρώθηκαν κανονικά το μεροκάματο. Λεφτά υπάρχουν άλλωστε.
http://epikairo.gr/

2 σχόλια:

  1. Το ίδιο βράδυ, κι ενώ είχε τελειώσει η στάση εργασίας, από τις 5 το απόγευμα, περίμενα στον Εσταυρωμένο (Ιερά Οδό) 2 λεωφορεία (813, 856)για 2 ώρες, αλλά κανένα δεν πέρασε.
    Έτσι, στη μία παρά δέκα, αναγκάστηκα να πάρω ταξί, πληρώνοντας 10 ευρώ, αν κι έχω ετήσια κάρτα για τα μ.μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΤΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΕΙ Η ΧΡ ΑΥΓΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ ! ΑΝ ΘΕΛΑΝ ΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ! Ο ΜΙΣΘΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΟΣΟ ΣΤΙΣ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΑΜΕ ΦΟΥΝΤΟ ! ΜΠΡΑΒΟ Κ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ! ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΣΤΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.