«Συμπληρώνονται
αυτές τις μέρες 60 χρόνια από τον θάνατο του μεγαλύτερου κακούργου που
πέρασε από τον πλανήτη μας τον προηγούμενο αιώνα, του Ιωσήφ Στάλιν. Ή
μάλλον από την δολοφονία του…».
Αυτά αναφέρονται στο site της ναζιστικής Χρυσής Αυγής.
Το μίσος της ναζιστικής Χρυσής Αυγής απέναντι στην ΕΣΣΔ και τον Στάλιν είναι απόδειξη του ακραίου αντικομμουνισμού της που αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό της φυσιογνωμίας της.
Η αντίδρασή της έχει ταξικά κίνητρα, είναι μίσος
ταξικό ως αστική πολιτική δύναμη που παλεύει για την υπεράσπιση του
σάπιου εκμεταλλευτικού συστήματος του καπιταλισμού.
Άλλωστε δεν είναι προνόμιο αποκλειστικό της Χρυσής
Αυγής η σταλινολογία. Έχουν διαπρέψει σε αυτήν εκπρόσωποι από όλο το
φάσμα των
αστικών ιδεολογικών ρευμάτων, αλλά και εκπρόσωποι του
οπορτουνισμού.
Η Χρυσή Αυγή έχει όμως και επιπλέον λόγους να εκφράζεται με τέτοιο μίσος.
Βλέπετε, η ΕΣΣΔ των 20.000.000 νεκρών με
επικεφαλής το ΠKΚ(μπ) υπό την ηγεσία του Ι. Β. Στάλιν ήταν αυτή που
συνέτριψε στο πεδίο της μάχης τους ιδεολογικούς και πολιτικούς προγόνους
της, τη ναζιστική Γερμανία. Απομυθοποίησε το «αήττητο» της γερμανικής πολεμικής μηχανής.
Το πέρασμα του Κόκκινου Στρατού στην αντεπίθεση ήταν
που συνέβαλε στην απελευθέρωση της κατεχόμενης από τους ναζί Ευρώπης και
κυρίως της Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης. Ενώ τα αντιστασιακά ένοπλα
κινήματα, που σε μεγάλο μέρος τους καθοδηγούνταν από τα Κομμουνιστικά
Κόμματα, προκάλεσαν μεγάλα πλήγματα στα ναζιστικά και φασιστικά
στρατεύματα.
Αυτό ανάγκασε τα καπιταλιστικά κράτη των ΗΠΑ και της
Μ. Βρετανίας να ανοίξουν το δεύτερο μέτωπο μόλις τον Ιούνη του 1944 με
την απόβαση στη Νορμανδία, δηλαδή λιγότερο από ένα χρόνο πριν τη λήξη
του πολέμου (Μάης 1945).
Ενώ βεβαίως μέχρι τέλους εκπρόσωποι των ναζί και των
άλλων καπιταλιστικών κρατών διαπραγματεύονταν την πιθανότητα ανακωχής
και στροφής του πολέμου από κοινού ενάντια στην ΕΣΣΔ, που άλλωστε
αποτελούσε κοινό στόχο όλων.
Φαίνεται ότι έχουν εφιάλτες αυτή την περίοδο, βλέπετε πριν λίγες μέρες ήταν η επέτειος της συντριβής των ναζί στη μάχη του Στάλινγκραντ, έρχεται και ο Μάης και η επέτειος της Αντιφασιστικής Νίκης των Λαών.
Σωστά έχουν εφιάλτες γιατί πρέπει να είναι σίγουροι
ότι σε κάθε προσπάθειά τους να τρομοκρατήσουν, να χτυπήσουν τους
εργατικούς-λαϊκούς αγώνες και να σπείρουν το δηλητήριό τους στην
εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα, θα βρίσκουν απέναντί τους το
οργανωμένο ταξικά προσανατολισμένο συνδικαλιστικό κίνημα της εργατικής
τάξης, τις δυνάμεις της Λαϊκής Συμμαχίας.
http://902.gr
ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΦΙΛΙΑΣ ΡΙΜΕΝΤΡΟΠ-ΜΟΛΟΤΩΦ ΤΟ ΛΗΣΜΟΝΗΣΑΤΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφή20 εκατομμύρια χάθηκαν στο β΄παγκόσμιο πόλεμο 19 εκατομμύρια "έφαγε" ο Στάλιν...Όσο για την μάχη του Στάλινγκραντ όλοι ξέρουμε ότι στον Ρωσικό στρατό "οπισθοχώρηση" δεν υπήρχε ή νικούσες ή σε "έτρωγε" ο Γερμανός ή ο "κομμισάριος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΛΙΕΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝΓΚΡΑΝΤ ΕΦΑΓΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ; ΕΤΣΙ ΕΓΡΑΨΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟΝ ΓΑΛΛΟ ΝΑΥΑΡΧΟ ΔΕΡΙΓΝΥ ! ΕΜΕΙΣ ΝΑΥΑΡΧΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΩΝΤΑΣ ! ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑΥΑΡΧΕ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ !!! ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΛΙΕΑ !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον έχεις δίκιο!!! Και στο Αφγανιστάν από τους "πεθαμένους" της CIA πήρε τα "χάπια" του ο "κόκκινος στρατός" όπως και ο Αμερικάνικος στρατός στο Βιετνάμ από την KGB. Τον πόλεμο φίλε ανώνυμε τον έχασε ο Χίτλερ από τις τότε μυστικές υπηρεσίες των αντιπάλων και κυρίως των Εγγλέζων, οι οποίοι σ΄αυτά δεν "παίζονται" με τίποτα!!! Ψάξε λίγο την την πορεία πολλών συγκρούσεων κάτω από το "τραπέζι"...
ΑπάντησηΔιαγραφή