Σήμερα μας είπαν ότι θα τον αναγράφουμε μόνον εάν το ακίνητο αποφέρει εισόδημα... Επί βδομάδες, οι ηλίθιοι μας έλεγαν, ότι πρέπει να πάρουμε βεβαιώσεις τόκων από τις τράπεζες...
Μετά μας είπαν, μόνο αν οι τόκοι ξεπερνούν τα 250 ευρώ, αν και δεν υπήρχε νόμος, λες και ένας παράγων του υπουργείου καθορίζει μόνος του κλίμακες, χωρίς την ύπαρξη σχετικού νόμου.
Τελικά κατάλαβαν ότι απαιτείται νόμος, αλλά ακόμη δεν τον ψήφισαν, ενώ ακόμη δεν καταλάβαμε αν θα πάρουμε μόνοι μας βεβαιώσεις τόκων ή θα ενημερώσουν οι τράπεζες το σύστημα. Κι όλα αυτά, στις 8 Ιουνίου, ημερομηνία που θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί η εκκαθάριση των δηλώσεων και με τις αστοχίες του υπουργείου της συμφοράς, δεν έχει καν ξεκινήσει!
Σε ποια χώρα γίνονται αυτά ρε;
Πηγή Taxalia

Αυτά γίνονται στην χώρα του Σαμαρά, του Βενιζέλου, του Κουβέλη. Τα παράπονά σας στο Οιπ.Οικ. έχουν ονομα και διεύθηνση:ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ-ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ-ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή