Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Το απαύγασμα της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ...

Η Φυλλάδα και το κόμμα που κατηγορούσε σαν κυβερνητικό "παπαγαλάκι" την ΕΡΤ , σήμερα μιλά για ΕΡΤπύστριες..

Όπως είχε εγκαίρως (από το  1989) διαγνώσει ο Κ.Καραμανλής : 
 "Η χώρα μετεβλήθη σε ένα απέραντο φρενοκομείο"
 http://antilogos-gr.blogspot.com/

5 σχόλια:

  1. Θέλω να γίνω αριστερός.
    Να γδέρνω, να μαδάω.
    Να τρέφομαι απ’ το καθεστώς,
    αυτό που … πολεμάω!

    Θέλω να γίνω αριστερός.
    Να παίρνω χορηγίες,
    επιδοτήσεις, αρπαχτές,
    κονδύλια, αργομισθίες.

    Θέλω να γίνω αριστερός
    και στη δεξιά μου τσέπη,
    να βάζω όσα ο λαός
    σε μια ζωή δεν βλέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ανώνυμος των 07.02 τα είπε όλα!!!
    Μπράβο του. Με τρια στιχάκια κατάφερε και περιέγραψε τη δυστυχία της Ελλάδας αλλά και το κύριο αίτιο της κρίσης που περνάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O Τσίπρας τι δουλειά είχε στα στούντιο της ΝΕΤ χθές. Δεν αντιλαμβάνεται ότι χάνει από αυτή τη συμπεροφορά. Πήγε να στηρίξει το Λιάτσο? Να διατηρήσει το σάπιο καθεστώς των βολομένων?
    Αν ήταν σοβαρός πολιτικός έπρεπε να παρουσιάσει μέσα στη Βουλή το δικό του πλήρως τεκμηριμένο σχέδιο για τη ΝΕΤ, για άξια Δημόσια Τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ; ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ Σ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ! ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΔΕΞΙΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΡΕΕΕΕ ;;;;; ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!! ΕΝΑ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΘΕΛΕΤΕ !!! ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ..ΒΡΩΜΑΝΕ ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΩΝΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΛΛΟΙ !! ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΕΣ !! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΡΕΕΕ ;;;; ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΑΤΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ο ποιητής δεν αναφέρεται στους αριστερούς , αλλά στους " αριστερούς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.