Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ

Στο πλαίσιο της διαμόρφωσης του εκλογικού προγράμματος του Συνδυασμού «Στηρί-Ζω Στυλίδα», ο υποψήφιος δήμαρχος του Δήμου Στυλίδας, Πανουργιάς Πανουργιάς, θα βρίσκεται την την Κυριακή 16/02 και ώρα 11:00, στην Αγία Μαρίνα, στο κέντρο “Φώφη”, προκειμένου να ανταλλάξει απόψεις με τους δημότες.
Οι συναντήσεις αυτές θα διεξαχθούν σε κάθε κοινοτικό διαμέρισμα και στοχεύουν στην κατάθεση προτάσεων από τους ίδιους τους δημότες, με σκοπό την παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος που θα δίνει ρεαλιστικές λύσεις στα προβλήματα που υπάρχουν.


Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

15 σχόλια:

  1. Ο μυστικοσυμβουλος του Γκλέτσου Τ.Γ. συναντηθηκε με εκδότη εφημερίδας και εκτοτε σταμάτησαν τα αιχμηρά ρεπορταζ και απλώς κατι νεροβραστα σχολιάκια της πλάκας διαβάζουμε ,γιατι; Επεσε το παραδάκι; Μπηκε στη μεση ο μεγαλοδικηγόρος;Κριμα ρε παιδάκι μου αυτη η διαπλοκή δεν εχει χρώμα ούτε μυρωδιά. Πανουργιά σε βλεπω να τραβάς μονος σου το κάρο.Καλο κουράγιο αλλά δεν βλεπω φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ.
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά ρε φίλε η πολύ ευγένεια κακό κάνει. Εμεις θέλουμε τσαμπουκάδες, να βαράνε,να κλωτσάνε ,να πλακώνονται μεταξύ τους να αποφευγουν τα δικαστήρια , να βρίζουν γυναίκες , να γλυφουν κι όχι να διεκδικούν απο υπουργούς. Σιγά μη χαλάσουν την ανυπαρκτη φαια ουσια τους , θελουμε αρχοντες που να λειτουργουν με τα ενστικτα του εμβιου κόσμου,σιγά μην θελουμε μυαλά και ιδέες, τι να τα κανουμε μωρέ αυτάς Αν δεν σας αρεσουμε καντε στην άκρη μη σας πλακωσουμε στις γρήγορες,ντάξει;
    Τι θελετε μωρέ θα σας κανουμε μμπαρ,πολλά μπαρ εχουμε τους καταλληλους ανθρώπους ,με αλλοδαπες,πολλες αλλοδαπες.Οσο για τα χωρια ,σαν πολλα ζητατε,αντε μεσα στα μαντριά ,εδω εχουμε show biz,καταλαβατε ,αντε μη στειλω το Γιωργακη και σας κανει κανενα μπαρ στο χωριο σας,με 80% θα βγω το καταλαβατε και εσεις ψηφιστε και το Βουδδα,το αποτελεσμα μου το ειπε ο Χορταρέας και δωρεαν μαλιστα. Ζήτω βγηκα,ζήτω μαζι ως το 2019 και βάλε, θα ξεπερασω τον Φιντελ Καστρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλα πραγματάκια.Μπραβο Πανουργια.Ασε τον άλλο να κάνει τον καρα.......οζη.Του πάει άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ.ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α τώρα κατάλαβα γιατί κι αυτός ο εκδότης δεν πήρε είδηση το δικαστήριο του Γκλέτσου στις 7/2/14. Γιατί όμως γίνονται τέτοιες κινήσεις (άν έγιναν); Αφού λένε ότι έχει συνδιασμό άριστο και ότι θα βγεί από την πρώτη Κυριακή, τί φοβάται; Εμάς του ολίγους που σχολιάζουμε το "τεράστιο" έργο του και την "άψογη" συμπεριφορά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσπαθώ να καταλάβω την ανακοίνωση
    που εβαλε ο Πανουργιάς
    για την Αγία Μαρίνα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη
    Δεν ζεί? στην Αγία Μαρίνα?
    Δεν ξερει τα προβλήματα της Αγίας Μαρίνας?
    Εχει προτάσεις και λύσεις για τα προβλήματα αυτά?
    Η απλά ζει στον κόσμο του
    και καλεί τον κόσμο της Αγίας Μαρίνας
    για να τον ενημερώσουν γιά τα προβλήματά τους???
    Απαράδεκτος
    Εγώ θα ήθελα μιάς και δηλώνει οτι είναι κάτοικος της Αγίας Μαρίνας
    και ως ΣΩΤΗΡΑΣ
    Να τους καλέσει οχί γιά να συζητήσουν λύσεις
    ΑΛΛΑ να τους ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ
    και να τους πείσει να συστρατευθούν μαζί του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 2.08 ο γνωστος κομπλεξικός.Ακου νούμερο γνωστό.Το να πάει να τάξει όπως έκανε ο ηθοποιός είναι το μόνο εύκολο.Το σωστό είναι να βρεις λύσεις εφικτές μέσα από τον διάλογο με τους πολίτες.Το αποφασίζω και διατάζω μας τελείωσε.Μπορουσε να τους πει ότι θα γίνουν Παρίσι όπως ο ψεύτης νταής,θα κάτσουν όλοι μαζί να βάλουνε ένα πλάνο κατά σειρα προτεραιότητας των προβλημάτων και πια πραγματικά από αυτά είναι εφικτό να λυθούν.Αυτο είναι Δημοκρατία και έτσι πρέπει να λειτουργεί ο δήμαρχος.ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ με όλους τους πολίτες χωρις να είναι απαραίτητο να φοράς κράνος οταν πηγαίνεις στο γραφείο του δημάρχου.Μπραβο Πανουργια εχεις επίπεδο καθ όρεξη για δουλειά.Θα είμαστε όλοι εκεί να σε ακουσουμε και ναμας ακούσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΓΚΛΕΤΣΟ ΣΤΙΣ ΡΑΧΕΣ ΠΕΛΑΣΓΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ.ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑ ΓΙΑ ΧΑΖΟΥΣ.ΝΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ...........ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσε 2:08 σου εβαλε δύσκολα ο Πανουργιας.Μην προσπαθεις άλλο βάλε να δεις παιδικά η παίξε με την μπαρμπη καλύτερα.Χρυσό μου εχεις καεί εντελώς χαχαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πανεξυπνε 3.35, καθε χρόνο τα τοπικα συμβουλια καταθετουν προτασεις στην τεχνικη υπηρεσια με τα προτεινομενα εργα και με σειρα προτεραιοτητας για το καθε χωριο βασει του νομου. Ο δικος σου το γνωριζει αυτο και καλει τον κοσμο για εφε η ειναι παντελως ασχετος? δεν ανοιγετε κανενα βιβλιο λεω εγω καλυτερα να μη σας φαει το σκοταδι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 12.04 δεν ξέρω πόσους από τους εκλεγμένους θεωρείς ικανούς να μας αντιπροσωπεύουν.Η πραγματικότητα παντως μας δείχνει ότι το ποσοστό ανικανότητας στον δημο μας από τους εκλεγμένους αγγίζει το απόλυτο.Εξαίρεση αποτελούν μερικα τοπικά συμβούλια που εκεί πραγματικά προσπαθούν.Κυριε Πανουργια καντε διάλογο με όλους τους πολίτες ανοιχτά γιατί πέρα από τις προτάσεις των τοπικών συμβουλίων η φωνη του μη εκλεγμένου είναι πάντα ποιο καθαρη και δυνατή.Υπαρχουν πολλά προβλήματα στον δημο μας και αυτά θα λυθούν μόνο οταν είμαστε ενωμένοι,μέσα από τον διαλογο για έναν κοινο στόχο.Μην ακους την 12.04 είναι η γνωστή βλαξ που λέει την παπαριά της έτσι απλά κάνοντας διάλειμμα απο το πολύ διάβασμα και τη μελέτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διαβάζοντας τα σχόλια σας, προσπαθώ να καταλάβω αν είναι ένας που γράφει ή πολλοί έτσι ώστε να βγάλω ένα συμπέρασμα για το σκεπτικό των συμπολιτών μου. Μπορεί να μου πεί ένας, ΕΝΑΣ τα έργα του κ.Γκλέτσου?? Ηθοποιία? οκ!! Είμαι ανεξάρτητος το τονίζω...Αλλά αφού έχουμε δοκιμάσει τον κ.Γκλέτσο, λέω εγώ γιατί δεν δοκιμάζουμε και τον κ.Πανουργιά?? (στις προηγούμενες τον στήριξα τον κ.Γκλέτσο,όχι σε αυτές όμως)
    Δοκιμάσαμε τους τραμπουκισμούς, ας δοκιμάσουμε και τους πολιτισμένους ανθρώπους.
    Το ότι πάλι ορισμένοι προτειμούν να λαικίζουν και να σχολιάζουν την κίνηση του κ.Πανουργιά πάλι δεν το κατάλαβα, νομίζω ότι μέχρι εκεί είναι ικανοί να φτάσουν την νοημοσύνη. Κοιτάξτε λίγο τις καμπούρες σας και αφήστε τους άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΟΥ Ο ΠΑΝΟΥΡΙΑΣ ΕΙΧΕ 120 ΑΤΟΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΟΛΟ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γελάει στο τελος ο τελευταίος
    Μακάρι να είναι Ο Αγνωστος κύριος από την ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.