Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014
2 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Μάναμ,μάναμ,τι είνι τούτο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάνα τάκαν τούτ΄τα κουρίτσα!!!
ή η νεράϊδου Αφροδίτ????
Παναίααμ κουλάστκα γέρους
άνθρουπους ούι,ούι,ούιιιι
άϊντσ μπρέ,σαλαγάτετα τ΄αμάξα
για τ΄Λάρσα,αργήσαμεν,θα μας
τ΄αρπάξν τα κουρίτσα!!!!!!!!!!
Αχ!!!!!!!!!!!!ΑΧ!!!!!!!!!!!
Λάρσα-Λάρσα σ΄είδα κι
λαχτάρσααααααααα!!!!!!!!!!
Ορές ζαγάρια,τι ειν τούτο!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτί εκάματε στου παππούμ !!!!
ορές γύρσα απ΄τα πρόβατα κι του βρήκα απίστωμα στο πατουμα,κατ΄απ΄του κρεββάτιτ!!!μ΄αγκαλιά του λαπτουπ κι δεν μπουρώ να τ΄ το πάρου απ΄τα χέριατ,ορές τι ΄επαθα!!!!
Ααααααχ τ΄ήθελα κι τον μάθαινα να το παίζ,τι τόθελα ο έρμουουους!!!
ορέεεε θα με στείλτε κι εμένα αδιάβαστο!!!!
Γι αυτό μούλεγε χτές ούλο τ΄απόγεμα να του πάου με τ΄αμάξ στ΄Λάρσα,γιατί αλλιώς δε θα μούδινε ούτι δικάρα να πλερώσω τον άτιμου τουν έφια!!!!!!
Ορές ζαγάρια τι μ εκάματε με τσ Λαρσαίες,αααχ,ααααχ!!!!!!
κι δεν επρόλαβε να πάρ κι απ΄ τ΄συνταξη τ΄Γενάρ ο έρμους!!!!!!!
ααααααααχχχχχχχ!!!!!!!!
Προυσευχηθείτε να τ΄γλυτώσ ο γέρους ,αλλιώς μη βλέπω να κοιμάμαι μ΄τα πράματα στη στάνη!!!!!!!!ααααααααααχχχχχχ!!!!
ούι,ούι,όύι,πείτε τσ΄Λαρσαίες ,θα τσ΄στείλου του λουγαριασμό απ΄του νοσουκουμείο κι να τουν πάρουν αυτές να τουν γηροκομήσουν!!!!
αμ πώς,άααααααα!!!!!!!!!!