Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014
2 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Οποιος ψηφίσει αυτόν τον γελείο θα πρέπει να ντρέπεται για την νοημοσύνη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή τα σχόλια είναι ανώνυμα δεν θα γράψω ότι είναι χ… γ …. Κτλ παρά μόνο θα σας πω μια ιστορία για τον Πανό Καμμένο. Κάποτε εργάζονταν στην εταιρεία του πατερά του και αποφάσισε να έρθει και στον Νομό μας για να κάνει έλεγχο, πήγε λοιπόν σε μια πόλη του Νόμου μας δεν έχει σημασία η περιοχή και το έριξε στο φαγητό. Αφού έφαγε κάθε είδος κρεατικού που υπήρχε στο τέλος δεν χόρτασε και ήθελε και άλλο , ο ταβερνιάρης του είπε πως δεν έχει τίποτα άλλο παρά μόνο αυγά. Η απάντηση του ήταν φέρτα και αυτά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θέλω να πω με όλα αυτά ο κύριος αυτός δεν δούλεψε στην εργασία του πατέρα του και το μόνο που έκανε ήταν να τρώει όπου πήγαινε και το χειρότερο καθυστερούσε και τους άλλους για το φαγητό και τώρα ξαφνικά θέλει να εργαστεί για το καλό της Πατρίδα.
Εξάλλου τον είδα όταν ήταν Υπουργός με το ναυάγιο τι έκανε το πλοίο είναι ακόμα στο βυθό το μόνο που έκανε ήταν να δώσει εντολή να φυλάξουν το μαύρο κουτί του πλοίου