Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Τα τραγικά λάθη

Τι μάθαμε από τη χθεσινή συζήτηση στη Βουλή :
Η κυβέρνηση διευκόλυνε τη δράση αυτών των συμφερόντων στο Αιγαίο. Πως;

- Καταργώντας από την πρώτη στιγμή τη Ρυθμιστική Αρχή Θαλασσίων Ενδομεταφορών. Η Ρυθμιστική Αρχή είχε, εκτός των άλλων, την αρμοδιότητα να αποτρέπει την παρέμβαση του κράτους και της κυβέρνησης στο πώς μοιράζεται η «πίτα» της ακτοπλοϊκής αγοράς. Και αυτό φαίνεται ήταν εμπόδιο στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης Καραμανλή…

- Καταργώντας το όριο ηλικίας στα πλοία. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Οι μικρές εταιρείες, οι εταιρείες με τα υπέργηρα πλοία έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό στις τοπικές κοινωνίες των νησιών και βεβαίως στην κυβέρνηση, προκειμένου να εξασφαλίσουν τις άγονες γραμμές. Και τελικά τι αποδείχθηκε; Αποδείχθηκε ότι οι άγονες γραμμές παρέμειναν άγονες για τα νησιά και τους νησιώτες, αλλά ήταν πολύ γόνιμες, για τα φίλια προς την κυβέρνηση συμφέροντα.

Η κυβέρνηση θυμήθηκε ότι οι βουλευτές της έχουν…συνείδηση και τους κάλεσε να ψηφίσουν με βάση αυτή. Αλλά η συνείδηση είχε πάει…περίπατο, δύο φορές, στην περίπτωση του σκανδάλου της Μ. Βατοπεδίου. Και μάλιστα με απόφαση του ίδιου του πρωθυπουργού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.