
Περπατάς στην Αθήνα και οι κινήσεις σου καταγράφονται από κάμερες, πέφτεις σε τροχαίο ατύχημα ή κάνεις φορολογική παράβαση και το βιολογικό σου υλικό περνάει σε τράπεζα DNA, οι συνομιλίες σου από το κινητό παρακολουθούνται με αίτηση ενός αστυνομικού υπαλλήλου, ακόμη κι αν δεν έχεις κάνει τίποτε επειδή μιλάς με κάποιον που δεν ξέρεις το ποιόν του και παρακολουθείται εκείνος.
Ασφυξία, αίσθημα περικύκλωσης, για ποια ελευθερία μιλάμε όταν σε έχουν βάλλει σε κλοιό από τον οποίο δεν μπορείς να διαφύγεις; Όλα αυτά τα δεδομένα -εικόνες, βιολογικό υλικό, προσωπικές συνομιλίες- στην διάθεση οποιουδήποτε τυχαίου. Διεφθαρμένοι μπάτσοι, εκμαυλισμένοι δικαστές, επιχειρήσεις που θέλουν να τσεκάρουν τους υπαλλήλους τους, ασφαλιστικές εταιρίες που θέλουν να μεγιστοποιήσουν τα παράλογα κέρδη τους θα μπορούν νόμιμα, παράνομα ή ημιπαράνομα να έχουν πρόσβαση σε ατομικά δεδομένα. Δεν είναι μακρυά η εποχή που οι υπάλληλοι θα επιλέγονται ανάλογα με το αν καπνίζουν, αν πίνουν και αν είναι φορείς κάποιας κληρονομικής προδιάθεσης και οι εταιρίες θα έχουν στην διάθεσή τους τα στοιχεία αυτά. Ποιος θα διασφαλίσει ότι δεν θα γίνεται; Οι παρηκμασμένες κυβερνήσεις η αργυρώνητη πολιτική ελίτ αιχμάλωτη του Χριστοφοράκου και όσων επιχειρηματιών έχουν τους πολιτικούς στα pay roll τους; Αστεία πράγματα.
Έχει αναλυθεί πώς η αδιαφορία των μικροαστών στον μεσοπόλεμο οδήγησε στα εκτρώματα του φασισμού και του ναζισμού. Τα ίδια επιχειρήματα ακούγονται και τώρα. Αν δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε γιατί διαμαρτύρεσαι λένε τα βαποράκια του συστήματος Καραμανλή; Λες και ξέρουν οι ανόητοι τι να φοβούνται και πώς θα χρησιμοποιηθούν όλα αυτά στο μέλλον. Δεύτερο επιχείρημα: αυτά ισχύον και στο εξωτερικό. Και λοιπόν; Εφαρμόζονται αλλά δεν βοήθησαν καθόλου την Αγγλία να αντιμετωπίσει την τρομοκρατία ή την εγκληματικότητα, μέτρα γενικής αστυνόμευσης του πληθυσμού είναι και έχουν και εκεί τις αντιδράσεις όσων εξακολουθούν να διαθέτουν στοιχειώδη δημοκρατική ευαισθησία.
Μέσα στο κατακαλόκαιρο η κυβέρνηση Καραμανλή επανιδρύει το αστυνομικό κράτος της Δεξιάς, απογυμνώνει τους πολίτες από το σύστημα προστασίας των ατομικών ελευθεριών και ενισχύει το οπλοστάσιο της εξουσίας κρατικής και ιδιωτικής. Δυστυχώς η ευρωπαική παράδοση του Διαφωτισμού, της Δημοκρατίας και των ατομικών, πολιτικών και κοινωνικών ελευθεριών ήταν πάντα έννοιες ξένες για την ελληνική δεξιά που αντιλαμβάνεται τον ρόλο της σαν αυταρχισμό και καταστολή. Νυν και αεί…
Σ. Γκουτζάνη-Πρώτο θέμα
Όσο και αν θέλουν μερικοί να μας πείσουν για το αντίθετο, όντως αν είσαι και "λίγο εντάξει" με τον εαυτό σου, ίσως και με τον συνανθρωπός σου, δεν υπάρχει λόγος να φοβηθείς τίποτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης για αυτά που αναφέρει η φυλλάδα του "εθνικού δημοσιογραφικού λαμογίου", να μην υπάρχει ανυσηχία γιατί θα καταργηθούν όλα αυτά τα "φασιστικά κόλπα" από την επερχόμενη κυβέρνηση ΠαΣοΚ! Εκτός και αν του Γιωργάκη του "αρέσουν", βρίσκωντας στρωμένο το "χαλί" και συνεχίσει να τα χρησιμοποιεί;!