Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Ορόσημο


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ να θέτει κανείς στόχους τη ζωή του- αλίμονο. Ίσα ίσα που οι στόχοι αποτελούν κίνητρο για μεγαλύτερη προσπάθεια. Υπ΄ αυτήν την έννοια δεν βλέπουμε τίποτε κακό στην υπερπροσπάθεια που κάνει ο Κ. Καραμανλής αυτήν την περίοδο να αποδείξει ότι η χώρα έχει πρωθυπουργό, ο οποίος μάλιστα εργάζεται, αποδίδει και έχει αποτέλεσμα. Άλλωστε, πέντε χρόνια δεν μας είχε συνηθίσει σε κάτι ανάλογο. Έτσι του έμεινε (και κατά τα φαινόμενα θα τον συνοδεύσει ώς την έξοδο) ότι είναι πρωθυπουργός της ήσσονος προσπάθειας και της χαμηλής παραγωγικότητας. Τώρα οι επικοινωνιολόγοι του τού συστήνουν να επιταχύνει και του έχουν θέσει ως ορόσημο τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Του λένε μάλιστα ότι από τη φετινή ΔΕΘ θα ξεκινήσει η ανάκαμψη της κυβέρνησης. Δεν ξέρουμε τι είναι αυτό που τους κάνει να πιστεύουν ότι από τη ΔΕΘ (εκεί που πέρσι έπαθε το Βατερλώ του) θα πάρει τα πάνω του. Γνωρίζουμε όμως καλά ότι δεύτερη φορά αποκλείεται να την πάθουμε. Γιατί μπορεί μεν πέρσι στη ΔΕΘ να άρχισε ο κατήφορος, αλλά δεν αγνοούμε ότι πρόπερσι τέτοια εποχή ήταν που έστησε κάλπες στα αποκαΐδια και τις κέρδισε επειδή μας έπεισε ότι θα άλλαζε. Αλλά δεν άλλαξε. Γιατί θα συμβεί τώρα αυτό;
Γ. Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

1 σχόλιο:

  1. Την δουλειά του κάνει ο κ Παπαχρήστος, γι΄αυτό πληρώνεται, αλλά πρέπει να του υπενθυμίσουν ότι πρώτα έστησε τις κάλπες ο Καραμανλής και μετά ξεκίνησαν τα "Φυσικά φαινόμενα" των πυρκαγιών!!!
    Τα γράφω "φυσικά φαινόμενα" γιατί εάν γράψουμε "εμπρησμούς" ή "ασύμμετρες απειλές", μπορεί να μας χαρακτηρίσουν και "συνωμοσιολόγους", αν και εγώ δηλώνω ότι είμαι "λίγο"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.