Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Πολ Ποτ του ΛΑΟΣ

Μες στην αγωνία του να γίνει αρεστός σε όλους (και, φυσικά, αυτοσχεδιάζοντας πάντα...) ο πρόεδρος Καρατζαφέρης μάς έκανε να ευθυμήσουμε και πάλι, με τις δηλώσεις του στη ΔΕΘ. Αφού ανέπτυξε διά μακρών την ανάγκη «αποκομμουνιστικοποίησης» της οικονομίας και της νοοτροπίας, μας έσκασε τη φαεινή ιδέα του, χάρη στην οποία και επενδύσεις θα γίνουν και δεν θα απολυθεί κανένας υπάλληλος του Δημοσίου. Συγκεκριμένα, θα καλεί τους επιχειρηματίες να επενδύσουν και εκείνος θα τους δίνει εργάτες και υπαλλήλους από τους υπεράριθμους της δημόσιας διοίκησης! Μόνη υποχρέωση του επιχειρηματία θα είναι να πληρώνει τις ασφαλιστικές εισφορές τους, αφού ούτως ή άλλως η αμοιβή των εργαζομένων θα καταβάλλεται από το κράτος. Δηλαδή, ο δημόσιος υπάλληλος θα
δουλεύει τη μία χρονιά στα χωράφια, την επόμενη στη φάμπρικα, τη μεθεπόμενη στο νταμάρι κ. ο. κ. Καλό;
Τώρα, πώς γίνεται από τη μια ο πρόεδρος να διεκτραγωδεί την επικρατούσα κομμουνιστική νοοτροπία, ενώ από την άλλη να σκαρφίζεται μεθόδους Πολ Ποτ για την οικονομική ανάκαμψη δεν το γνωρίζει κανείς - ούτε καν ο ίδιος. Προσωπικώς, υποψιάζομαι ότι ο πρόεδρος είναι κρυπτομαοϊκός. (Καλό θα ήταν να μιλήσει γι’ αυτό στον ψυχαναλυτή του...) Συμπεραίνω ότι, δυστυχώς, σε τούτη την απερίγραπτη χώρα, ακόμη και η ακροδεξιά είναι της πλάκας...
(Βέβαια, λίγο αργότερα, ο πρόεδρος είπε ότι βάζει πλώρη για πρωθυπουργός, οπότε ενδέχεται απλώς να αστειευόταν...)
Σ.Κασιμάτης-Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.