Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Ο χορός των ζόμπι


Από ένα σηµείο και µετά, σηκώνεις τα χέρια ψηλά και περιµένεις να έχει ο Βενιζέλος τα επόµενα δύο χρόνια την αγωνία που είχες εσύ εδώ και δύο χρόνια. Τότε θα πάµε καλά· αν ο Βενιζέλος παύσει σύντοµα να αγωνιά, τότε θα είµαστε όλοι πεθαµένοι – θα κυκλοφορούν και θα θριαµβολογούν τα ζόµπι που έλεγαν « δεν το λέγαµε εµείς ότι θα χρεοκοπήσουµε ». Το έλεγαν και το κατάφεραν, συγχαρητήριά τους.
Ο Αντώνης Σαµαράς, για παράδειγµα, θα είναι ο επικεφαλής των ζόµπι – διότι δεν µετανιώνει µε τίποτα, ούτε καν µε τα παθήµατα του Βενιζέλου: θα είναι στη Θεσσαλονίκη το Σαββατοκύριακο για να προτείνει ξανά-µανά «
επαναδιαπραγµάτευση του µνηµονίου ». Η οποία προφανώς θα είναι επιτυχηµένη λόγω της εκτίµησης που τρέφουν στο πρόσωπό του τα κυβερνώντα αδελφά δεξιά κόµµατα της Ευρώπης. Βεβαίως ο πρόεδρος της Ν∆ γνωρίζει πολύ καλά ότι, αν δεν χρεοκοπήσουµε, θα είναι πολιτικά νεκρός. Λογικό είναι να προτιµά τη µετά χρεοκοπίαν επιβίωση ως ζόµπι.
Θα είναι και ο Καραµανλής ο Μικρός παρών στην οµιλία του διαδόχου του στη Θεσσαλονίκη. «
Είναι χρέος µου να στηρίζω την παράταξη και τον πρόεδρο » βρήκε τη µιλιά του και είπε ο βουβός πρώην πρωθυπουργός. Κράτησε αυτός το χρέος προς τον Σαµαρά και φόρτωσε σε µας όλα τα άλλα.
Ανάµεσα στα δικαιωµένα µεταχρεοκοπικά ζόµπι θα βρίσκεται βεβαίως και ο Αλέξης Τσίπρας, ηγέτης του κόµµατος
Συνασπισµός της Αριστεράς των Κινηµάτων και των Φωτόπουλων, όπου Φωτόπουλος είναι βέβαια ο ηγέτης του νέου συνδικάτου ΓΕΝΟΠ-ΣΥΝ, του οποίου τα έξοδα θα πληρώνουµε αδιαµαρτύρητα οι πελάτες της ∆ΕΗ, που θα έχει φυσικά, εκ νέου εθνικοποιηθεί. « Τόσο σκληρά µέτρα, µόνο οικονοµικοί δολοφόνοι και οικονοµικοί τροµοκράτες µπορούν να πάρουν » είπε ο τέντζερης, ευτυχής που κύλησε και βρήκε το καπάκι. Να κόψουν το ρεύµα στους µεγάλους οφειλέτες που χρωστάνε 30 δισ., συνέχισε ο Αλέξης Τσίπρας – στον ΟΣΕ δηλαδή, στις Ενώσεις Συνεταιρισµών, σε εταιρείες που έχουν χρεοκοπήσει προ δεκαετιών, στις αλήστου µνήµης «προβληµατικές επιχειρήσεις» που ήταν η µεγάλη επιτυχία των 80s, αυτές κυριαρχούν στον κατάλογο των οφειλετών που διάβασα την περασµένη εβδοµάδα, ηµερολόγιό µου. Αλλά σιγά τώρα µην τον νοιάζουν τον Αλέξη Τσίπρα τα γεγονότα – µια κουβέντα είπε το παιδί για να ευχαριστήσει το κοινό του και γύρισε στην Κουµουνδούρου να ονειροπολήσει για τη συµµαχία που χτίζει µε τους αριστερούς πασόκους, το καπάκιΦωτόπουλο που λέγαµε.

Ο οποίος ως γνήσιος αναγεννησιακός πολυµαθής, ανέπτυξε και απόψεις περί ∆ικαίου: «
Οι νόµοι φτιάχνονται για να υπηρετούνται οι πολίτες » ήταν η προκείµενη πρόταση του συλλογισµού του, είναι κάτι σαν ∆ΕΚΟ δηλαδή οι νόµοι. Οταν οι νόµοι δεν υπηρετούν τους πολίτες, τους καταστρατηγούµε, ήταν το συµπέρασµα – ότι όταν οι ∆ΕΚΟ δεν υπηρετούν τους πολίτες τις κλείνουµε ή τις πουλάµε είναι από άλλο συλλογισµό, δεν τον αφορά.
Αισθητή ήταν η απουσία του προέδρου των ταξιτζήδων Λυµπερόπουλου από τη συνάντηση του ηχούντος χαλκωµατένιου τέντζερη µε το αλαλάζον καπάκι, ο οποίος δήλωσε τις προάλλες ότι « ο κλάδος θα στοχοποιήσει » όσους βουλευτές υπερψηφίσουν το νοµοσχέδιο Ραγκούση για απελευθέρωση του επαγγέλµατός τους – διότι απαιτούνται κλαδιά για να γίνουν τα βέλη που θα εκτοξευθούν κατά των οικονοµικών δολοφόνων και τροµοκρατών. Είχε µεν προσκληθεί αλλά εκείνη την ώρα είχε διαδοχικές πολλαπλές µισθώσεις Παγκράτι - Κυψέλη ο πρόεδρος και δικαιολογείται. Υπηρετούσε τους πολίτες, κάτι σαν ∆ΕΚΟ και νόµος είναι και ο Λυµπερόπουλος.

Η κυρία Ζωή Γεωργαντά, καθηγήτρια του Αριστοτέλειου, χήρα του µακαρίτη Richard Stephen Lissak, «
από τους εγγύτερους και διεισδυτικότερους συµβούλους του Ανδρέα Παπανδρέου » κατά την ίδια, και νυν σύζυγος του great vicar of the Anglican Church, Reverend David Warner Hewitt, όπως διαβάζω στο βιογραφικό της, δεν είχε ακόµη ενηµερωθεί ότι απολύεται από την ΕΛΣΤΑΤ και για τούτο δεν είχε ακόµη κάνει την ιστορική δήλωση « έχουµε νέα κατοχή από τους Γερµανούς » – οπότε ήταν λογικό να µην έχει προσκληθεί στην εκδήλωση των υπόλοιπων ζόµπι.

Ας περιµένουµε τις αισιόδοξες βροχές, ηµερολόγιό µου. Θα ξεπλύνουν πολλά· και αν χορέψουµε τον κατάλληλο χορό της βροχής, µπορεί να ξεπλύνουν και τα χρέη. 

Διόδωρος Κυψελιώτης-ΤΟ ΒΗΜΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.