Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Το πιστοποιητικό

Προ ημερών, μια νεαρή κοπέλα (φοιτήτρια πρέπει να είναι...) προσέρχεται σε ένα Αστυνομικό Τμήμα. Τίποτα σοβαρό, θέλει να αντικαταστήσει την αστυνομική ταυτότητά της διότι έχει φθαρεί. Ως γνωστόν, η Ελλάδα είναι ίσως η μοναδική δυτικοευρωπαϊκή δημοκρατία όπου οι ταυτότητες εκδίδονται από τα... Αστυνομικά Τμήματα.
Η κοπέλα διατυπώνει το αίτημά της και τείνει στον αρμόδιο αξιωματικό τη φθαρμένη ταυτότητα που θέλει να αντικαταστήσει:
- Πιστοποιητικό γεννήσεως, ζητάει αυτός.
- Τι χρειάζεται; ρωτάει απορημένη η κοπέλα. Αφού έχετε την ταυτότητά μου για την οποία μου είχαν ήδη ζητήσει πιστοποιητικό γεννήσεως. Τι μπορεί να άλλαξε στη γέννησή μου από τότε που την εξέδωσα;
- Δεν ξέρω, πιστοποιητικό γεννήσεως, επαναλαμβάνει ακλόνητος ο αρμόδιος, προφανώς επειδή κάποια εγκύκλιος το ζητάει.
Τι να κάνει η κοπέλα; Τηλεφωνεί στο σπίτι της και η μητέρα της προσέρχεται στο Αστυνομικό Τμήμα με ένα τέτοιο πιστοποιητικό.
Ο αρμόδιος εξετάζει το πολύτιμο έγγραφο με την προσήλωση που θα εξέταζε ένα πρωτότυπο του Καντ σε Εκδόσεις Λειψίας και αποφαίνεται.
- Δεν κάνει!
- Γιατί δεν κάνει; απορούν μαζί κόρη και μητέρα.
- Επειδή δεν γράφει ότι εκδόθηκε «για έκδοση αστυνομικής ταυτότητας».
- Ναι, αλλά γράφει «για πάσα χρήση». Αφού είναι για όλες τις χρήσεις γιατί δεν είναι και για αστυνομική ταυτότητα;
Ο αρμόδιος προσπαθεί δύσπιστος να καταλάβει τον συλλογισμό. Και τη στιγμή που ήταν μάλλον έτοιμος να ενδώσει, το μάτι του ξαναπέφτει στο έγγραφο.
- Α, σίγουρα δεν κάνει. Διότι έχει εκδοθεί πριν από τρεις μήνες και δεν επιτρέπεται η χρήση πιστοποιητικών γεννήσεως παλαιότερα των τριών μηνών.
Κόρη και μητέρα αρχίζουν πλέον και τον κοιτούν στα όρια της απόγνωσης. Ούτε μπορούσαν να διανοηθούν ότι τα πιστοποιητικά γεννήσεως χωρίζονται σε μπαγιάτικα που δεν κάνουν και σε φρέσκα που κάνουν.
- Μα τι μπορεί να αλλάξει σε όσα πιστοποιεί ένα πιστοποιητικό γεννήσεως αν έχει εκδοθεί πριν ή μετά τρεις μήνες; αναρωτιούνται.
Ο αρμόδιος περιορίζεται να κουνήσει το κεφάλι του. Και στέλνει τις δύστυχες γυναίκες να βρουν ένα ΚΕΠ να εκδώσουν ένα φρέσκο πιστοποιητικό γεννήσεως για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης μιας ταυτότητας, για την έκδοση της οποίας είχε ήδη χρησιμοποιηθεί ένα πιστοποιητικό γεννήσεως!
- Και να μου το φέρετε εντός της ημέρας, προειδοποιεί αυστηρά, διότι έχω ανοίξει αριθμό πρωτοκόλλου.
Η παραπάνω απολύτως αυθεντική ιστορία είναι προσφορά της στήλης σε όσους θεωρούν ότι η Δημόσια Διοίκηση στη χώρα μας λειτουργεί μια χαρά και δεν έχουν κανένα λόγο να ανακατεύονται οι Γερμαναράδες της Μέρκελ. 
Γ.Πρετεντέρης-ΤΑ ΝΕΑ

3 σχόλια:

  1. KAI PALI KALA NA LEME. AFOY DEN ZHTHSE KAI TIPOTA ALLO O YPALLILISKOS.

    PALI KALA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΥΡΙΕ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ! ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΨΕΤΕ ΤΗΝ Κ ΜΕΡΚΕΛ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ! ΚΑΙ ΓΩ ΣΑΣ ΛΕΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ! ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ ...ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ! ΠΑΣΟΚ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ....Η' ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΣΑΡΚΟΖΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ! ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΙΣΙΩΜΑ Κ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΒΡΙΖΕ ΣΑΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΓΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΜΕ ΝΕΡΟ;

    ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ;

    ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ,ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.