Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Η οσμή της ηλιθιότητας

Έπειτα από τόσα χρόνια λαμπρής σταδιοδρομίας στην επαγγελματική Αριστερά, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης είναι ένας αναμφισβήτητος professional του είδους! Ει μη τι άλλο, έχει μάθει πλέον ο άνθρωπος να οσφραίνεται τις καταστάσεις: «Φοβάμαι ότι η χθεσινή ανακοίνωση της Ν.Δ. μυρίζει προβοκάτσια», απεφάνθη σχετικώς με τη βλακώδη ανακοίνωση διά της οποίας η Ν.Δ. απήντησε στην εξίσου βλακώδη ανακοίνωση της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ για την επέτειο της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου. Και προειδοποίησε όσους σκόπευαν να διαδηλώσουν χθες: «Επειδή ως λαός έχουμε πικρή πείρα από στημένες προβοκάτσιες, αυτό που λέμε στον κόσμο που θα κατέβει είναι “προσοχή”!».
Παρότι ευαίσθητος στην οσμή της
προβοκάτσιας, για κάποιον λόγο τον οποίο πολύ καλά αντιλαμβάνομαι, αλλά δεν κρίνω σκόπιμο να τον πω, ο Δ. Παπαδημούλης, έπειτα από τόσα χρόνια στην Αριστερά, δεν αισθάνεται καθόλου την μπόχα της ηλιθιότητας. Αυτή είναι όμως που αναδίδεται πλούσια και αποπνικτική από την ανακοίνωση της Ν.Δ. Σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μπαίνεις στον πειρασμό να αναρωτηθείς μήπως εν τέλει η συγκεκριμένη ανακοίνωση γράφτηκε ως φόρος τιμής στην εγκληματική ανοησία του Κορκονέα!
Διότι -για να πιάσουμε την ιστορία από την αρχή- είχε προηγηθεί η ανόητη και προκλητική ανακοίνωση της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία χαρακτήριζε τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2008 «αγώνα για ελπίδα και δικαίωμα στη ζωή» (οι εμπρησμοί και οι λεηλασίες...). Σε εποχή που ο ΣΥΡΙΖΑ υποδύεται το κόμμα εξουσίας, δεν φαντάζομαι ότι η ηγεσία του πρέπει να ενθουσιάζεται ιδιαιτέρως, όταν βλέπει τον επαναστατικό οίστρο της Νεολαίας του να αποτυπώνεται γραπτώς και να διακοινώνεται στο πανελλήνιο. Πολύ περισσότερο, δε, όταν ο κόσμος έχει αρχίσει να καταλαβαίνει, επιτέλους, ότι δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ αριστερής και δεξιάς βίας. Οταν, επίσης, όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται πια την υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος αρνείται, λ.χ., να καταδικάσει ευθέως τη βία που προκαλεί τον θάνατο τεσσάρων ανθρώπων στη Marfin (μετρώ και το αγέννητο), επειδή πρέπει να θεωρείται αυτονόητο ότι καταδικάζει κάθε μορφής βίας, αλλά όταν του ζητείται να εγκρίνει ψήφισμα της Βουλής με το οποίο καταδικάζεται η βία, εκείνος αρνείται επειδή πρέπει να προσδιορίζεται η καταδικαστέα βία ως ρατσιστική.
Οσο μυαλό είχε ο Κορκονέας που ανταγωνίστηκε μια παρέα πιτσιρικάδων των Εξαρχείων και απάντησε στις βρισιές τους με το πιστόλι του, άλλο τόσο είχαν και οι φωστήρες του γραφείου Τύπου της Ν.Δ. που καταδέχθηκαν να ανοίξουν διάλογο, στον ίδιο τόνο και στο ίδιο επίπεδο, με τη Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ, αντί αφ’ υψηλού να θέσουν υπ’ όψιν του κοινού το ατόπημα εκείνων που δεν είναι άλλοι παρά αυτοί που εμπόδιζαν διά της βίας τόσο καιρό τις εκλογές στα πανεπιστήμια - και τις εμποδίζουν ακόμη στο Μετσόβιο, είναι αλήθεια.
Εφόσον ο Δ. Παπαδημούλης -ως αριστερός τέλος πάντων- ήθελε να γίνει χρήσιμος στην κοινωνία, θα έκανε καλύτερα αν, αντί να προειδοποιεί τους διαδηλωτές να φυλάγονται από τις προβοκάτσιες, προειδοποιούσε τον Αντώνη Σαμαρά να βάλει επειγόντως πρίζες ασφαλείας στο γραφείο Τύπου της Ν.Δ., σαν αυτές που βάζουν στα σπίτια όταν υπάρχουν μικρά παιδιά. Οι κύριοι του γραφείου Τύπου της Ν.Δ. είναι ικανοί να βάλουν το δάχτυλό τους μέσα...
Στ. Κασιμάτης-Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.