Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Χρυσοπράσινο φύλλο κλαμμένο στο πέλαγο...


Είναι αργά για δάκρυα Στέλλα...

Π ρ ώ τ α    τ ο    π α τ ρ ι ω τ ι κ ό    κ λ ά μ α    τ ο υ    Τ Α Σ Σ Ο Υ
έ φ ε ρ ε    τ ο    Ο Χ Ι    σ τ ο    σ χ έ δ ι ο    Α Ν Α Ν !

Χ τ ε ς    τ ο    α ρ ι σ τ ε ρ ό    κ λ ά μ α    τ ο υ    Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Φ Ι Α
έ φ ε ρ ε    τ ο    Ν Α Ι    σ τ ο    μ ν η μ ό ν ι ο    τ η ς    Τ Ρ Ο Ι Κ Α !

ΜΕ Τ Α    Τ Ο    Ε Ν Ι Α Ι Ο    Α Μ Υ Ν Τ Ι Κ Ο    Δ Ο Γ Μ Α . . .

Θ Ρ Ι Α Μ Β Ε Υ Σ Ε    Κ Α Ι    Τ Ο    Ε Ν Ι Α Ι Ο    Ο Ι Κ Ο Ν Ο Μ Ι Κ Ο !

Κ ύ π ρ ο ς    μ ο υ    ό μ ο ρ φ ο    ν η σ ί
έ χ ε ι ς    ψ υ χ ή    ε λ λ η ν ι κ ή
κ α ι    μ ο σ χ ο β ο λ ο ύ ν    Ε λ λ ά δ α
τ α    β ο υ ν ά    σ ο υ,    τα    λ α γ κ ά δ ι α !

(από τις απαγγελίες της πρώτης δημοτικού)

Γιάννης Μεϊμάρογλου,-http://metarithmisi.gr/


1 σχόλιο:

  1. ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΚΚΕ ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΟΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ! ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΟΚ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ! Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Κ ΤΣΙΠΡΑ ; ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΟΚ ; ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΜΕΝΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ; ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ! ΕΞΩ ΑΠ ΤΗΝ ΕΟΚ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ! Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΒΕΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ ΑΠ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.