έ φ ε ρ ε τ ο Ο Χ Ι σ τ ο σ χ έ δ ι ο Α Ν Α Ν !
Χ τ ε ς τ ο α ρ ι σ τ ε ρ ό κ λ ά μ α τ ο υ Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Φ Ι Α
έ φ ε ρ ε τ ο Ν Α Ι σ τ ο μ ν η μ ό ν ι ο τ η ς Τ Ρ Ο Ι Κ Α !
ΜΕ Τ Α Τ Ο Ε Ν Ι Α Ι Ο Α Μ Υ Ν Τ Ι Κ Ο Δ Ο Γ Μ Α . . .
Θ Ρ Ι Α Μ Β Ε Υ Σ Ε Κ Α Ι Τ Ο Ε Ν Ι Α Ι Ο Ο Ι Κ Ο Ν Ο Μ Ι Κ Ο !
Κ ύ π ρ ο ς μ ο υ ό μ ο ρ φ ο ν η σ ί
έ χ ε ι ς ψ υ χ ή ε λ λ η ν ι κ ή
κ α ι μ ο σ χ ο β ο λ ο ύ ν Ε λ λ ά δ α
τ α β ο υ ν ά σ ο υ, τα λ α γ κ ά δ ι α !
(από τις απαγγελίες της πρώτης δημοτικού)
ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΚΚΕ ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΟΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ! ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΟΚ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ! Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Κ ΤΣΙΠΡΑ ; ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΟΚ ; ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΜΕΝΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ; ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ! ΕΞΩ ΑΠ ΤΗΝ ΕΟΚ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ! Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΒΕΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ ΑΠ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !
ΑπάντησηΔιαγραφή