Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Σωστός

«Και τώρα τι κάνουμε;»  διερωτήθηκε ο κ. Β. Πολύδωρας και έκατσε και έγραψε νέο βιβλίο με τέτοιον τίτλο. Μόνο που αυτή τη φορά το 56 σελίδων βιβλίο του δεν είναι και τόσο θεωρητικό, αφού εμμέσως πλην σαφώς επιτίθεται σε καμπόσους. Πρώτον στον κ. Ι. Στουρνάρα για τους φόρους λέγοντας: «οι φόροι δεν είναι λύση. Προπαντός οι έμμεσοι. Πώς είναι δυνατόν να εισπράττονται έμμεσοι φόροι από ανύπαρκτη κατανάλωση; Από βαθαίνουσα ύφεση; Και αν εισπραχθεί ΦΠΑ, ποιος ανίδεος, εξωπραγματικός και τρελός θα περίμενε να καταβληθεί υπέρ του κράτους και εις βάρος των παιδιών του μαγαζάτορα που λιμοκτονούν; Δεν είναι κάτι τέτοιο φορολογική συνείδηση και αλτρουισμός».
 Ο πρώην υπουργός και πρώην αποκαλούμενος «στρατηγός άνεμος» επιτίθεται και στα τηλεοπτικά πάνελ και βεβαίως σε εκείνους μετέχουν σ΄αυτά: «Εάν ετίθετο ως ζήτημα να αξιολογηθεί ποιοτικά ο πολιτικός λόγος ή ευρύτερα ο δημόσιος λόγος σήμερα, το βέβαιο συμπέρασμα φαίνεται να είναι πως η τηλεοπτική αδολεσχία των τριών τελευταίων χρόνων, της κρίσης και της ύφεσης, δεν βοηθάει ούτε στην ενημέρωση ούτε στην αλήθεια. Οι καταχθόνιοι εισήλασαν. Και υποβάλλουν μέσω τηλεοράσεως τους νέους τρόπους της νέας μόδας του life style και της showbiz».
ΒΗΜΑτοδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.