Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Η ΠΑΣΥ με τρακτέρ στην Ομόνοια

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

4 σχόλια:

  1. ΜΕ 2 ΤΡΑΚΤΕΡ
    ΚΑΥΜΕΝΗ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΣΕ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΚΩΣΕ Ο ΑΛΕΞΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως, κρυφοαριστερούλη συριζαίε, τα δυο τρακτέρ έχουν χαράξει δρόμο διαφορετικό από το δρόμο του Αλέξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΦΕΤΟΣ ! ΟΠΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΟΛΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΑ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 3:43 ΠΟΣΟ ΒΛΑΞ ΕΙΣΕ?ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ 3,50 ΕΥΡΩ.ΕΣΕΝΑ ΚΑΝΑΝΕ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΒΛΑΞ ΠΟΥ ΣΟΥ ΡΙΞΑΝΕ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΤΗΣ ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ 2,55 ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΛΑΞ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΣΕ ΚΙΟΛΑΣ.ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΕΡΜΕΟ ΤΩΝ ΕΞΥΠΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΩΝ...ΒΛΑΚΑ!!!!!ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΑΣΙΛΗ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΨΕΙΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΥΠΤΟΥΝ ΣΕ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΥΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.