Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Τάσπασαν τα... μπλόκα!


Επίθεση εξαπέλυσε μέσα από το  κεντρικό δελτίο του ΛΑΜΙΑ FM-1  ο  πρόεδρος του Παμφθιωτικού αγροτικού συλλόγου Φθιώτιδας Δημήτρης Δημογιάννης κατά του επικεφαλής του μπλόκου της Νίκαιας Βαγγέλη Μπούτα.
Η διάσταση εκδηλώθηκε με την πρωτοβουλία των αγροτών της Λάρισας , πάρα την συμφωνία για κοινή στάση, κοινό μέτωπο και  κοινή δράση να επισκεφθούν  σήμερα την  Γενική γραμματέα του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα και  ενδεχομένως να συναντηθούν και με άλλους πολιτικούς αρχηγούς.
«Δεν υπάρχει κανένα κοινό σημείο  με τον  κ. Μπούτα , διάσπασε το μέτωπο μας και  θέλει να  εμφανίσει  ως ηγετική  δύναμη το  μπλοκ της Νίκαιας, θα τους πάει στην συντρόφισσα του την Αλέκα θα πει  το γνωστό  προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε και θα λύσει το  πρόβλημα των αγροτών…"  είπε με  καυστικό τρόπο  ο  πρόεδρος του Παμφθιωτικού.
Η συμφωνία σύμφωνα με κύκλους του Παμφθιωτικού ήταν  να γίνουν συναντήσεις  με πολιτικά πρόσωπα αφού ο πρωθυπουργός αρνείται να τους δεχτεί, όπως  τον υφυπουργό των οικονομικών Γιώργο Μαυραγάνη  που έχει και την αρμοδιότητα  για ορισμένα αιτήματα τους, όπως το  πετρέλαιο κίνησης και  αν δεν βρουν ανταπόκριση να συνεχίσουν και να εντατικοποιήσουν τις κινητοποιήσεις , όχι μόνο στους δρόμους αλλα και  με αποκλεισμούς δημοσίων υπηρεσιών όπως εφοριών.
Ο κ. Δημογιάννης κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι πέρα από την αδιαλλαξία της στην κατανόηση των αιτημάτων των αγροτών,  επιχειρεί να κάμψει το φρόνημα και την αγωνιστικότητα των  συναδέλφων του με  τα αγροτοδικεία και την ομηρία, όπως στην περίπτωση του που για 12 ημέρες θα είναι υπόδικος στα πλαίσια του αυτοφώρου!
Και όχι  μόνο, τόνισε σκεφτείτε όποιος αγρότης έχει   καταδίκη  με αναστολή για τις  ανυπόστατες αυτές κατηγορίες,  με το παραμικρό παράπτωμα ακόμη και  μια  τροχαία παράβαση, να  κινδυνεύει να  μπει στη φυλακή γιατί άσκησε το δικαίωμα του αγώνα και της διεκδίκησης καθαρά εργασιακών δικαιωμάτων!
 http://www.lamiafm1.gr/

3 σχόλια:

  1. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο Κ ΔΗΜΟΓΙΑΝΝΗΣ ; ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ; ΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Κ ΔΗΜΟΓΙΑΝΝΗ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΑΚΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΣ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ! ΑΣΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ! ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΠΟΥΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΔΑΚΙ ΓΙΟΚ
    ΕΤΣΙ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tωρα θα φανούν ποιοι αγωνίζονται για τα αγροτικά προβλήματα και ποιοι αρέσκονται το χέρι που τους χτυπά φιλικά στην πλάτη να κατεβαίνει και πάρα κάτω…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.