Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Στη Μόσχα αδερφές μου


Σοβαρές επιπλοκές στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων δημιουργεί για την κυβέρνηση η απόφαση των δύο ρωσικών εταιρειών Gazprom και Sintez να μην καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές για τη ΔΕΠΑ και τον ΔΕΣΦΑ αντιστοίχως.
Η απόφαση ιδιαίτερα του ενεργειακού κολοσσού Gazprom αιφνιδίασε απόλυτα την κυβέρνηση.Κυβερνητικές πηγές χαρακτηρίζουν ανεξήγητη τη ρωσική υπαναχώρηση καθώς ο πρόεδρος της Gazprom είχε έλθει τρεις φορές στην Ελλάδα και είχε πολύωρες συνομιλίες με τον πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά και τον υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Στουρνάρα όπου είχαν συμφωνηθεί όλες οι λεπτομέρειες της πώλησης.[Το Βήμα]
Epikairo:  Με το κλειδί στο χέρι, φαίνεται να μένει ο Αντώνης, που από το πολύ το success story, κοντεύει να λαλήσει. Και τζάμπα τα κεράσματα και τα
πηγαινέλα των Ρώσων, στο Μέγαρο Μαξίμου και ακόμη πιο τζάμπα η λεζάντα του κλίματος που αλλάζει. H Gazprom απέσυρε την προσφορά της, έτσι ώστε στην μεν ΔΕΠΑ δεν υπάρχει ενδιαφερόμενος, στη δε ΔΕΣΦΑ, μια μόνο αζέρικη εταιρεία.
Βέβαια οι buisiness είναι business, οι Ρώσσοι δεν φημίζονται διαχρονικά για την φιλανθρωπία τους (ακόμη τους περιμένουμε να έρθουν να μας σώσουν από τους Τούρκους) και φυσικά δεν επρόκειτο να γοητευτούν από τον Αντώνη, μόνο και μόνο επειδή σαγήνευσε τους εδώ διαπλεκόμενους. Ελπίζουμε να μην ανακαλύψουμε μόνο, πάλι τίποτε σχέδια δολοφονίας του έτερου καταλληλότερου. Τουλάχιστον δε θα βαρεθούμε: ο Σαμαράς σαν τον Μάρκο Πόλο θα χτίζει συμμαχίες στα ονομαστά του ταξίδια, ο Βενιζέλος θα σκάβει για πετρέλαιο για να πληρωθούν οι συντάξεις και ο Κουβέλης θα καμαρώνει για την κυβερνώσα αριστερά.
 
ΥΓ Όσο ανόητοι είναι αυτοί, που πουλάνε το παραμύθι του Grecovery, άλλο τόσο ανόητοι είναι αυτοί που πιστεύουν ότι υπάρχει το ξανθό γένος, χώρες που δανείζουν φτηνά, αγοράζουν ακριβά, μόνο και μόνο γιατί δεν έχουν να παρουσιάσουν εναλλακτική πρόταση (Συριζέλληνες και δε συμμαζεύεται). Φιλάκια
epikairo.gr

2 σχόλια:

  1. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ( Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ) ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε αυτος το ενοει ειναι στ'αληθεια ΠΑΣΚΟ-Α συγνωμη ΠΑΣΟΚ το λεγανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.