Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Βαριόταν και να χειροκροτήσει...


Μαύρος, αράπης από τα μπάνια, ο Καραμανλής μπήκε στην αίθουσα και κάθισε στην πρώτη σειρά, έτοιμος να αρχίσει τα χασμουρητά.
Μόλις ο Σαμαράς άρχισε να λέει - το γνωστό παραμύθι- για επενδύσεις και ανάπτυξη, οι άλλοι χειροκροτούσαν κι αυτός αραχτός στην καρέκλα του, κοίταζε με βλέμμα απλανές το χάος.
Ξαφνικά το...


πήρε χαμπάρι - τον σκούντησε ο Μιχελάκας που καθόταν δίπλα του- κι άρχισε κι αυτός να βαράει, βαριεστημένα, μα πολύ βαριεστημένα, παλαμάκια.
Μεγάλη πλάκα...

 http://nonews-news.blogspot.gr

3 σχόλια:

  1. ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ! ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ! ΕΕ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΓΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΜΟΥΓΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
    Α..ΡΕ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΠΑΙΝΤΙ ΑΠ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ. ΑΝ ΤΟΥ ΜΥΡΙΖΕ ΚΑΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΟΜΩΣ!!! ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙ Ο ΑΤΙΜΟΣ! ΑΡΕ ΕΡΜΗ ΧΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.