Μαύρος, αράπης από τα μπάνια, ο Καραμανλής μπήκε στην αίθουσα και κάθισε στην πρώτη σειρά, έτοιμος να αρχίσει τα χασμουρητά.
Μόλις ο Σαμαράς άρχισε να λέει - το γνωστό παραμύθι- για επενδύσεις και ανάπτυξη, οι άλλοι χειροκροτούσαν κι αυτός αραχτός στην καρέκλα του, κοίταζε με βλέμμα απλανές το χάος.
Ξαφνικά το...
πήρε χαμπάρι - τον σκούντησε ο Μιχελάκας που καθόταν δίπλα του- κι άρχισε κι αυτός να βαράει, βαριεστημένα, μα πολύ βαριεστημένα, παλαμάκια.
Μεγάλη πλάκα...
http://nonews-news.blogspot.gr

ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ! ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ! ΕΕ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΓΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΟΥΓΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ..ΡΕ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ
ΤΟ ΠΑΙΝΤΙ ΑΠ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ. ΑΝ ΤΟΥ ΜΥΡΙΖΕ ΚΑΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΟΜΩΣ!!! ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙ Ο ΑΤΙΜΟΣ! ΑΡΕ ΕΡΜΗ ΧΩΡΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφή