Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

"Σας δίνω μία υπόσχεση, ότι θα γίνω Πρωθυπουργός για να σώσω τον τόπο"

Από τη χθεσινή ομιλία του Γιώργου Καρατζαφέρη στη ΔΕΘ:

"Μία εικόνα: Σας δίνω μία υπόσχεση, ότι θα γίνω Πρωθυπουργός για να σώσω τον τόπο. Είναι θέμα χρόνου να αναλάβουμε τα ηνία της χώρας, να αναλάβουμε να σώσουμε αυτή τη χώρα. Μια χώρα, που έρχεται από μακριά και δεν θα επιτρέψουμε κάποιοι να σταματήσουν την πορεία της.
Η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά στην ανθρωπότητα και θα γίνει το όραμα πράξη, εάν όλοι μαζί είμαστε μία γροθιά. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν λαθρομετανάστη να ασελγεί εις βάρος της Ελλάδας, της πατρίδας, του έθνους.
Μου λένε: «και τι θα κάνεις»; Ένα πράγμα: Θα τους διώξω, αυτό θα κάνω."


Σχόλιο Παραπολιτικής: Τάξε μου τον παπα-Τσάκαλο αντιπρόεδρο της κυβέρνησης σου και θα σε ψηφίσω...

http://www.parapolitiki.com

1 σχόλιο:

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά