Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Γ. Παπανδρέου: Ανέβαλε το ταξίδι στις ΗΠΑ - Συνθήκες μείζονος κρίσης

Δεν μετέβη τελικά στις ΗΠΑ ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου, όπου επρόκειτο να έχει σειρά επαφών με ξένους ηγέτες με αφορμή τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.

Ο κ. Παπανδρέου είχε αναχωρήσει την Παρασκευή για το Λονδίνο, ενδιάμεσο σταθμό του ταξιδιού του στη Νέα Υόρκη.


Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πρωθυπουργός επικοινώνησε με τον υπουργό Οικονομικών κ. Ευάγγελο Βενιζέλο και ενημερώθηκε για τα αποτελέσματα των κρίσιμων συνεδριάσεων του Eurogroup και Ecofin.


Κρίθηκε απαραίτητο να επιστρέψει στην Ελλάδα, καθ' ότι η κατάσταση στην Ευρώπη, ιδιαίτερα στη Γερμανία, είναι εξαιρετικά ρευστή.


Κυβερνητικές πηγές σημείωναν επίσης ότι θα επιδιωχθεί συνεννόηση και με τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα.


Το ερχόμενο Σάββατο θα βρίσκεται στην

Ουάσινγκτον ο κ. Βενιζέλος, ο οποίος θα συναντηθεί με τη γενική διευθύντρια του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ στο πλαίσιο της συνέλευσης του Ταμείου.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στη Νέα Υόρκη, ο πρωθυπουργός είχε προγραμματίσει επαφές με τον Τούρκο ομόλογό του Ταγίπ Ερντογάν, τον πρόεδρο της Κύπρου Δημήτρη Χριστόφια και ηγέτες χωρών της Μέσης Ανατολής και άλλων περιοχών.


Επίσης, επρόκειτο να παραστεί στην καθιερωμένη δεξίωση που θα παραθέσει ο Αμερικανός πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα και στο γεύμα του ΓΓ των Ηνωμένων Εθνών.


Σύμφωνα με πληροφορίες, μέρος των επαφών του κ. Παπανδρέου θα γίνουν από τον υπουργό Εξωτερικών Σταύρο Λαμπρινίδη.


Η ανακοίνωση του γρεφείου Τύπου του πρωθυπουργού



«
Επειδή η ερχόμενη εβδομάδα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την εφαρμογή των αποφάσεων της 21ης Ιουλίου στην ευρωζώνη και τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβει η χώρα, ο Πρωθυπουργός, Γιώργος Α. Παπανδρέου, αποφάσισε να αναβάλλει την προγραμματισμένη επισκεψή του στις ΗΠΑ».
ΤΟ ΒΗΜΑ

4 σχόλια:

  1. ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΔΕΞΙΕ(ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΥΒΡΕΩΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοσιαλιστής είσαι και φαίνεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KAI OI ΔΥΟ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΑΚΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΑΙΝΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά