Νομίζω ότι κάπου τα ίδια τα έχω ξανακούσει.Τελικά το πολιτικό σύστημα έχει καταρρεύσει , ο ένας αντιγράφει τους λόγους του άλλου και θέλουν να τους πιστέψουμε.
Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011
Πάλι θυσίες ; Οι Έλληνες μπορούμε;
Νομίζω ότι κάπου τα ίδια τα έχω ξανακούσει.Τελικά το πολιτικό σύστημα έχει καταρρεύσει , ο ένας αντιγράφει τους λόγους του άλλου και θέλουν να τους πιστέψουμε.
2 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

ΔΩΣΑΜΕ ...ΔΩΣΑΜΕ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήο ίδιος θίασος εμφανίστηκε πάλι από την σκηνή του Βελίδειου ... Παλικάρια , σας θυμόμαστε ακόμα !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ.Κ