Αγαπητέ θεατράνθρωπε,
Θέλει περίσσεια γνώσης και αρκετό θάρρος για να κατανοήσεις τι γράφουμε. Καλό το παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο. Οι μηνύσεις και οι αγωγές δεν μας φοβίζουν. Η αλήθεια θα λάμψει… όταν θα αποδειχθεί το πάρτι με το δημόσιο χρήμα…Μην φοβάσαι όμως θα το βρουν άλλοι πιο νωρίς από την δικαιοσύνη και θα αναγκαστείς να προσαρμοστείς έστω και άναρχα.
Δυστυχώς κ. Δήμαρχε δεν είναι τα πάντα σανίδι για να τα πατάς….
"Ημέρα και Σέντρα"
www.sterea.gr

Κατά διαστήματα ο δήμαρχος έχει μιλήσει απαξιωτικά για τον δημοσιογράφο του Λαμία ΦΜ1 Απ. Έλληνα σε ζωντανές συνδέσεις ,τώρα κάνει μήνυση σε εφημερίδες της Φθιώτιδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς θεωρεί ότι με απειλές θα σταματήσουν την κριτική τους.
Η γνωστή απειλή που συχνά εκστομίζει προς δικαίους και αδίκους ακόμη από την προεκλογική περίοδο είναι "θα σου κάνω μήνυση".
Δεν υπάρχει ένας λογικός να τον "φρενάρει" και να τον συμβουλέψει ότι ο ρόλος των ΜΜΕ είναι να ελέγχουν την κάθε εξουσία.
Δυστυχώς πάλι η πόλις της Στυλίδος τυγχάνει αρνητικής διαφήμισης .
Ως πότε;
Καιρος φερνει τα λαχανα καιρος τα παραπουλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα τα λεει ο Νομικος και απο οτι ξερω ειναι και ο μονος υποδικος.
Με τονους λασπη και απειλες επι δικαιων και αδικων σε συνομοσια με τους στρουχτωρες της Περιοχης εσπρωξαν τον τοπο στη αρνητικη διαφημηση- γελιογραφια πανελλαδικη- και στην καταντια τσαλακωνοντας καθε ειδους αξιοπρεπειας και ηθικης.
Τωρα - μερικοι εκ των οποιων τους εσπασε τα δοντια η τους εβγαλε τον ωμο - φωνασκουν δηθεν στην πλατεια η λουφαζουν σαν τις κοτουλες και ποιουν τις μωρες παρθενες μεχρι την αλλη εκλογικη αναμετρηση που θα σεληνιαστουν παλι ξερνωντας τα κομπλεξ τους και τις μικροτητες τους και η Στυλιδα θα καμαρωνει για τους επιστημονες της και τους μεγαλοπαραγοντες που τοσα χρονια την σπρωχνουν στον κατηφορο λες και δεν ειναι ο τοπος που τους χαρησε την πρωτη ματια στη ζωη
ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ...Ο ΑΡΚΟΥΔΟΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΔΕΡΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι μετα τα δικαστηρια θα του αφιερωσουμε το τραγουδι για να το ριξει στη ζεμπεκια ....σαπιο σανιδι πατησα γι αυτο και παραστρατησα .!!!!!!!!!!1
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομικέ …..αλήθεια αν σε έλεγε κάποιος κλέφτη τι θα έκανες θα τον κέρναγες καφέ στην πλατεία ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες ότι ο ρόλος των ΜΜΕ είναι να ελέγχουν την κάθε εξουσία ,που είδες εσύ τον έλεγχο στο δημοσίευμα ;
Και εσύ 12:22:00μ.μ λες ότι ο δήμαρχος είναι υπόδικος ,γιατί άραγε ,μήπως γιατί διεκδίκησε το αυτονόητο ,οι κάτοικοι της Πελασγιας να μην πληρώνουν διόδια για να μετακινηθούν μέσα στον δήμο ;
Το λάθος του ήταν που αντί να βγάλει της μπαργιερες από τον δρόμο για να ανοίξει ο παράδρομος δεν έβγαλε τα κουβούκλια των διοδίων που καταθέτουμε τα χρήματα μας για έναν δρόμο καρμανιόλα .
Μπράβο Αποστολακο μου, πρέπει να καταλάβει ο τύπος τι εστί βερυκοκο,,,,, Μπράβο Αποστολακο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήAΠΟΣΤΟΛΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΤΑ ΠΑΣ ΠΕΡΙΦΗΜΑ.ΞΟΔΕΨΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΣΟΥ ΣΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΛΑΚΩΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΙΣ ΓΡΟΘΙΕΣ.ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος ανώνυμο 6:17
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τα ΜΜΕ δεν αποκάλυπταν τους κλέφτες της Siemens και του Βατοπεδίου εσύ και οι όμοιοί σου λάτρεις της Ερατώς θα κοιμόσουν τον ύπνο του δικαίου.
Η θεατρική παράσταση που έδωσε για μερικούς εκεί στην Πελασγία είχε την κατάληξη που αρμόζει νομικά.
Επειδή γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα εδώ στην Λαμία σε πληροφορώ ότι πάντα υπάρχουν κάποιοι επιτήδειοι που για να αυξάνουν το ήδη φουσκωμένο πορτοφόλι τους εξωθούν τάχα με νομικές συμβουλές μερικούς αφελείς
τύπου Γκλέτσου σε μηνύσεις .
Επειδή προφανώς είσαι στο γνωστό κλαμπ των θαυμαστών του δημάρχου μπορείς να τον ρωτήσεις γιατί πριν πάει στη εισαγγελία πέρασε από το γραφείο Σταικούρα και ποιον συνάντησε;
ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΟΥΝ. ΑΠΟ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΠΙΑΣΟΥΝ.
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΥΕΤΑΙ.
Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Ε ΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
Ξενερωτο και ανηδεο γκλετσοπαπαγαλακι ο δικος σου ειναι υποδικος γιατι ειναι κατωτερος των περιστασεων γιαυτο που τον ψηφισες και για τα του Δημου περα βρεχει καθοσον εκτος απο την αγραμματοσυνη του και την μαυρη του την τυφλα για τα κοινα δεν διαθετει ουτε και τον καταλληλο χαρακτηρα να στρωθει να μαθει πεντε πραγματα παρα μονο τον πηραν σβαρνα τα<< προτερηματα>> του εαυτου του και ετσι γιναμε πανελλαδικη γελοιογραφια. Και αν δεν πειθεσαι περνα καμοια βολτα απο το Δημο και δες ποιο ανυποληπτο, εξωστρακισμενο απο τη Λαμια προσωπο χωρις καμμια νομιμη αρμοδιοτητα ασκει την εξουσια δινει εντολες και επιβλεπει δημοσια εργα. Αν δεν ειναι αυτο καταντια τι αλλο ειναι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΛΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΣΑΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Κ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΑΓ ΛΟΥΚΑ , ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΕΝΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕ ΕΠΙ ΗΜΕΡΩΝ ΤΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ. ΑΚΟΜΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ Κ ΣΕΙΝΤΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΜΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΝΑΝΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΟΤΙ ΕΧΑΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ
ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΓ ΛΟΥΚΑ ΣΤΥΛΙΔΑΣ
Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
ΑΝΤΕ ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ.
Θέλω και εγώ με τη σειρά μου να ευχαριστώ τον κ. Σειντη και τη κ.Καραγιωργου που επιτέλους μας άδειασαν τη γωνία,,,,,,,,,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΒΛΕΠΕ ΠΟΛΥ ΕΡΑΤΩ ;ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΓΛΥΦΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΚΑΛΑΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑ Ο ΝΕΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΥΦΙΟΚΕΦΑΛΟ ΓΚΛΕΤΣΟΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΧΩΝΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΟΥΤΕ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΟΧΙ ΕΡΓΟ ΑΦΟΥ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΞΩΡΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΤΟΜΠΟΥΚΑΛΑ. ΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΠΗΚΕ Ο ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑΜΠΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή