Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Επιτέλους έχουμε συλλήψεις

Πριν από λίγο αστυνομικοί συνέλαβαν στην πλατεία του χωριού μας δυο αλλοδαπούς οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες έχουν σχέση με τις τελευταίες κλοπές στα μέρη μας.
Λέγεται ότι οι αστυνομικοί οδηγήθηκαν στα ίχνη τους εκμεταλλευόμενοι το οπτικό υλικό που υπάρχει από κάμερα που έχει καταγράψει όλες τις κινήσεις τους.
Θερμά συγχαρητήρια στις διωκτικές αρχές.
Μερικοί "φιλοξενούμενοι" ας παραδειγματιστούν.


4 σχόλια:

  1. EPITELOYS!!!!

    ONOMATA BASILH KAI SE POIOYS YPOTITHETE OTI DOYLEYAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω δεν έχουν καμιά σημασία αυτά τα στοιχεία.
    Το βασικότερο θέμα είναι αν πραγματικά αυτοί είναι οι δράστες και όχι κάποιοι άλλοι που αλωνίζουν ακόμη ελεύθεροι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΜΦΩΝΩ μαζι σου και για το λογο αυτο ρωτω τα ονοματα τους να δουμε αν του ξερουμε, αν εχουν ερθει σπιτι μας και με ποιους καναν παρεα. Επλιζω να ειναι οι δραστες και να ησυχασουμε λιγο (μεχρι τους επομενους...). Αν ξερεις τα ονοματα απο την στιγμη που εγινε συλληψη τους δεν ειναι κακο να τα δωσεις. (υποπτευομουν καποιους και θελω να δω αν ειναι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΩΣ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΕΤΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΜΙΣΟ ΜΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά