Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Χέστηκε η φοράδα για το Μαρκόπουλο...

Βαρύτατοι χαρακτηρισμοί του Ροντούλη, κατά του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Ν.Δ. , στην εκπομπή "Λαβύρινθος" ...
Ο-που τον βρήκαν! -κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΛΑ.ΟΣ. , Α. Ροντούλης, άρχισε να βρίζει σαν πορτιέρης της-πάλαι ποτέ-Τρούμπας.
Μόλις ο...



Κ. Μαρκόπουλος διαμαρτυρήθηκε για το ύφος με το οποίο ασκούσε κριτική στη Ν.Δ. , ο Ροντούλης ξέσπασε με βαρείς χαρακτηρισμούς. "Ρεζίλι των σκυλιών" , "χέστηκε η φοράδα για το Μαρκόπουλο" , "πες μας τι έκανες σαν υπουργός" , "τα κάνατε μαντάρα κι αντί να ζητάτε συγνώμη, πάτε να βγείτε κι από πάνω" .
Πονηρός ο Κουκουλόπουλος-γιατί ο Ροντούλης είχε μιλήσει το ίδιο άσχημα και για το ΠΑΣΟΚ-βλέποντας ότι βρίζει τον κύριο αντίπαλό του, τον άφηνε να λέει...

nonews-news.blogspot.com

5 σχόλια:

  1. Όταν κάνει κυβέρνηση ο "κωλοτούμπας", τον ροντούλη να τον κάνει υπουργό "παιδείας"!!!
    Όσο για τον κουκουλόπουλο μέγας "πρώην" αντάρτης -μετά την καρέκλα που του έδωσαν τα "κουκούλωσε", έχει συνηθίσει, τον φτύνουνε και αυτός νομίζει ότι "ψιχαλίζει"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΟΛΑΣΗ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΔΑΙΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ
    Γ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ / ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΑΚΟΜΑ / ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ / ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ! ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΣΙΠΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρειαζόταν να χρησιμοποιήσεις το "βρε ουστ" για να πείσεις;
    Έτσι χάνεις όλα σου τα επιχειρήματα.
    Λίγο προσοχή δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ Κ ΔΙΑΧΙΡΙΣΤΑ ! ΜΕ ΕΒΓΑΛΑΝ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ! ΣΥΓΝΩΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά