χαριστικές χουντικές άδειες. Από την άλλη οι παπάδες με τα εξαπτέρυγα ως βιτρίνα και την στομάχα γεμάτη ξύγκια. Και οι δύο μαζί μάς έχουν μετατρέψει σε μπαλάκι του πινγκ πονγκ. Αντί δηλαδή ο δήθεν εκσυγχρονιστής Παπανδρέου να διακόψει κάθε σχέση του κορβανά με το πολυπληθές ιερατείο των πενήντα χιλιάδων ρασοφόρων, τους εξαιρεί, τους προστατεύει, τους κανακεύει και όλους μάς κοροιδεύει. Τι είδους ευρωπαϊκή ανεξιθρησκεία είναι αυτή όταν από το μεροκάματο του κάθε πολίτη πληρώνονται οι μισθοί επισκόπων και παπάδων που παράγουν αέρα κοπανιστό; Εγώ ας πούμε είμαι Βουδιστής. Ο διπλανός μου άθεος. Ο παραδίπλα Μουσουλμάνος. Ο φίλος μου Εβραίος. Θέλεις, παιδάκι μου, να γίνεις παπάς της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Πολύ καλά. Θα πληρώνεσαι από το παγκάρι και από το ταμείο της εκκλησιαστικής περιουσίας. Αλλωστε ένας θεοσεβούμενος είναι εγκρατής και δεν καταναλώνει όπως κάθε κοσμικός. Αφήστε τα εικονίσματα, τα ευαγγέλια και τα θεία. Γιατί είναι θηριώδες μονοπώλιο η Εκκλησία. Με διαχρονική προστασία και ασυλία. Α ρε και να κατέβαινε ο Χριστός με το φραγγέλιο και να τους πέταγε έξω από κάθε Ναό. Το λέω και το υπογραμμίζω για να το συνειδητοποιήσει κάθε αληθινός πιστός. Η Ελλάδα καίγεται αλλά ο Αρχιεπίσκοπος παρέα με τους παπάδες τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο χτενίζονται!
Δ.Δανίκας-ΤΟ ΒΗΜΑ

ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΕΡΓΟ ΕΚΤΑΚΤΟ ΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝΟΥΣ ΑΝΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΡΥΣΟΥ ΑΝΕΓΓΙΚΤΑ.......
ΑπάντησηΔιαγραφή