Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά το ελληνικό τυποποιημένο ελαιόλαδο
γιορτάζει και βραβεύει τους καλύτερους. Ο διαγωνισμός «Αριστείον
Ελαιόλαδου» (1-3 Μαρτίου στο γήπεδο της ξιφασκίας στο Ελληνικό) που
διεξάγεται στο πλαίσιο της «Μεσογειακής έκθεσης ελιάς και ελαιόλαδου
-"Ελαιοτεχνία"»εξελίσσεται σιγά σιγά σε θεσμό για το τυποποιημένο λάδι.
«Μια διάκριση είναι σημαντική για τους νικητές, καθώς θα μπορέσουν να
πρόβάλλουν το βραβείο που θα κερδίσουν πάνω στη συσκευασία του
προϊόντος τους» λέει ο κ. Γιώργος Κουβέλης,
διοργανωτής της έκθεσης, η οποία πέρα από την παρουσία των ελληνικών
εταιριών που ασχολούνται με την τυποποίηση λαδιού θα περιλαμβάνει και
ένα συνέδριο με τη συμμετοχή επιστημόνων και επιχειρηματιών με θέμα τις
νέες καλλιέργειες κάθε είδους.
Βασικός στόχος του διαγωνισμού αλλά και της έκθεσης στο σύνολο της,
είναι η προώθηση του ελληνικού λαδιού στις αγορές του εξωτερικού. Ούτως
ή άλλως η συζήτηση για τις εξαγωγές τυποποιημένου ελαιόλαδου είναι
ρεαλιστική, ειδικά σε αγορές όπως η Ρωσία ή η Κίνα δεν είναι καινούργια.
«Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει βήματα, όμως ακόμα απέχουμε αρκετά από τους Ισπανούς ή τους Ιταλούς», σχολιάζει ο κ. Κουβέλης.
Σημειωτέον ότι οι διαγωνιζόμενοι (ως τώρα υπάρχουν 40 συμμετοχές)
θα διεκδικήσουν δύο βραβεία. Ένα που αφορά την ποιότητα του ελαιόλαδου
και ένα που αφορά τη συσκευασία. «Δυστυχώς ή ευτυχώς ειδικά για το
διεθνές κοινό το μάρκετινγκ και η συσκευασία ενός προϊόντος είναι
εξίσου, αν όχι περισσότερο σημαντική με την ποιότητα και τη γεύση του» λέει ο κ. Κουβέλης. «Το
ίδιο πρόβλημα, της ελλιπούς προβολής και των αντιαισθητικών συσκευασιών
αντιμετώπιζαν έως πριν λίγα χρόνια και τα ελληνικά κρασιά. Σήμερα αυτό
έχει αλλάξει. Σιγά σιγά το ίδιο αρχίζει να γίνεται και στον τομέα του
ελαιόλαδου. Ειδικά από τη στιγμή που στο χώρο έχουν μπει νέοι άνθρωποι
που έχουν σπουδάσει και ζήσει στο εξωτερικό και καταλαβαίνουν πως οι
εξαγωγές είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος να κρατήσουν ζωντανές τις
επιχειρήσεις τους» λέει ο κ. Κουβέλης. «Επιπλέον η ελληνική
παραγωγή λαδιού έχει ένα ακόμα μειονέκτημα. Κατά βάση οι ελληνικές
μονάδες έχουν μικρή παραγωγή, 10-15 τόνους το έτος. Οι ιταλικές ή
ισπανικές μονάδες μπορεί να έχουν δεκαπλάσια παραγωγή άρα, όσον αφορά
την Ελλάδα, το κόστος παραγωγής και η τελική τιμή για τον ξένο
καταναλωτή είναι δύσκολο να είναι χαμηλοτερη. Επομένως έχει ακόμα
μεγαλύτερη σημασία να προσφέρεις ένα ποιοτικό προϊόν».
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του διαγωνισμού
TO BHMA
εδω στις Ραχες δεν εχουμε αναγκη περιμενουν τα τανκερ του Τολια και του αντιδημαρχου μας απο την Κινα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 7.47 ! ΟΛΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΡΑΧΙΩΤΕΣ ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΑΧΙΩΤΕΣ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εσυ ρε βλαξ το ακουσες στην προεκλογικη συγκεντρωση γκλετσου
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα να τα λουστειτε
ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΜΙΑ ΟΜΙΛΙΑ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ Μ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΡΑΧΙΩΤΕΣ ! ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ !! ΕΣΥ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΑΧΙΩΤΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΝΙΚΟ ΠΑΠΑΔΗ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ
ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ
Προς ραχιώτη 1:22
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ρώτησε τον πρώην δήμαρχό σας Αγαπίου τι είπε στο ραδιόφωνο της Λαμίας για τον Γκλέτσο
μήπως " Ο Γκλέτσος χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης"
τόσο πού τον αγαπάτε τον δήμαρχο,
για τον αντιδήμαρχο τι να πείτε
το όνομα ΠΡΟΔΟΤΗΣ και ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ βγήκε για αυτόν ή μήπως είσαι ο ίδιος;