Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Ο Α.Ο Στυλίδας δημιουργεί

Από την Δευτέρα έχει τεθεί σε λειτουργία.

9 σχόλια:

  1. ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν κάποιος κάνει μόνο δημόσιες σχέσεις με τα καλοπληρωμένα κανάλια και ιστολόγια με μηδενικό έργο ,κάποιος πρέπει να τον αναπληρώσει.
    Η Στυλίδα χαιρετίζει τον αυριανό δήμαρχο.
    Ας δώσουμε ένα τέλος στη κακόγουστη φάρσα που ζούμε.
    ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καιρος ήταν να δεί ο δήμος μας αξιους ανθρωπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ! ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΟ ΣΤΥΛΙΔΑ ; Η' ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΩΤΗ ; ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΛΑΣΓΙΑ-ΡΑΧΕΣ
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ
    ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Η ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2 ΜΕΡΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΣΔΟΕ..

    ΠΙΟ ΠΑΛΙΚΑΡΑΚΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ Τ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ...

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ 3:48
    ΣΤΡΑΒΩΜΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
    ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΤΟΛΗ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΜΑΛΩΝΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΗ ΑΧΥΡΩΝΑ
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΕΛΑΙΔΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΚΑΘΟΣΟΝ ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ

    ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΡΑΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥΛΑΝΕ ΧΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ
    -Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ-
    ΚΑΙ ΟΧΛΟΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά