Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Προσεχώς

Άνοιξε τις πύλες του το στρατόπεδο Πανουργιά
στο Αυλάκι! Λέτε ν’ανοίξει προσεχώς και συνώνυμος συνδυασμός στον δήμο Στυλίδας;
εφ.Ημέρα

12 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΟΛΙΑ ΜΑΧΑΙΡΑΝ ΕΔΩΣΕΣ ΜΑΧΑΙΡΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ
    ΟΣΟΥΣ ΕΒΡΙΣΕΣ , ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ
    Η ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
    Η ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ
    ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑΔΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε λίγο απ´ οτι μαθαίνω θα ανοίξει τις πύλες του και το άλλο στρατόπεδο του Δημοσιογράφου, Αρχισυντάκτη Αθηναϊκής εφημερίδας, απο τις Ράχες.
    Ετσι πλέον στη κούρσα μπαίνει και άλλος διεκδικητης με σοβαρά ερείσματα στην ανατολική Φθιωτιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΥΛΙΣΕ Ο ΤΕΝΖΕΡΗΣ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ Η
    ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΟΥ ΑΕΙ ΠΕΛΑΖΕΙ Η

    ΠΑΡΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ
    Η
    ΑΠΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΓΡΟΝ ΗΓΟΡΑΣΑΝ
    Η
    Η ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΙΕΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΤΑΗΛΙΚΙ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΧΗΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΙΜΟΥΔΙΤΣΑΣ ΜΟΛΤΣΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΜΑΚΡΙΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΙΝΤΡΙΓΓΕΣ ΠΡΟΣ ΙΔΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΡΙΝ ΞΑΝΑΤΡΑΒΑΤΕ ΤΙΣ ΚΟΤΣΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς 10.01 Μας έχεις κουράσει όλο τα ίδια κ τα ίδια.θα μας πεις ποιον ψήφισες στης δημοτικές εκλογές;Έτσι ρε παιδάκι μου να σε κρίνουμε κ εμείς λίγο..Όσο για τον Μολτσα πού αναφέρεις κ έχουμε καταλάβει όλοι το μόνο σίγουρο είναι ότι βγάζεις κόμπλεξ κ εμπάθεια σε έναν αξιοπρεπή,έντιμο,ηθικό κ πάνω από όλα ΚΎΡΙΟ ως κατώτερος τού. για τον χηστο τον έχω γραμμένο κανονικά.Είσαι ούτε η Μία τρίχα από τα.... τού Μολτσα κ φυσικά εμάς από ανατολική φθιώτιδα πού ουκ ολίγες φορές μας έχει εξυπηρετήσει κ είναι πάρα πολύ αυτοί,μας εξοργίζει η άποψη σου.βγάλε την χολή σου αλλού θα πέσει κεραυνός κ θα σε κάψει.Είσαι πολύ κατώτερος φίλε μου πρέπει να το εμπεδώσεις.περαστικά κ εύχομαι τώρα πού κοντεύουμε στο Πάσχα να γίνεις καλά.

      Διαγραφή
  4. Ο ΝΕΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΥΡΙΟΙ ! ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΞΥΠΝΑΤΕ ! ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και το υφακι που το πας και ακομη δεν τον ειδαμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι αλλα η μητσος ο φιλος που εσχιζε τα ιματια του να τον βγαλει δημαρχο( πες μου ποιον εχεις φιλο να σου πω ποιος εισαι)
    τον πουλαει και παει με τον Γκλετσο μαζι με τα βλαχακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάποιοι θέλουν να πείσουν πως ο Πανουργιας είναι το ίδιο με το Γκλετσο... Αλλά δεν πείθουν κανένα.. Οποιος εχει γνωρίσει και τους δυο το ξέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Γκλετσος εχει δηλωσει οτι θα αυτοκτονησει αν δεν τον ψηφισουμε για δευτερη φορα
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 5,13 πολυ το ζορι που τροβας αν δυσκολευεσαι για ολα υπαρχει λυση λιγο λαδακι δεν κανει κακο .
    Τωρα για τον Μετερνιχ το λεει το ονομα αν και εισαι αγραμματος διαβασε λιο για να μαθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 5,13Φορτωνεμος απο τα κομπλεξ σου και την αγραμματοσυνη σου δεν μπορεις να αρθρωσεις ουτε μια προταση πολιτικου λογου γιαυτο καταφευγεις στη χυδαιοτητα καθοτι πεζοδρονιο ων. αι χασου ανθρωπακι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 8.43 Έχεις πολύ πλάκα τελικά..πραγματικά το διασκεδάζουμε μαζί σου συνέχισε έτσι,έχεις σπάσει όλα τα βλακόμετρα..Όσο για την χυδαιότητα αυτό κ μόνο αυτό σου αξίζει με τόσο κόμπλεξ πού έχεις.Για το ανθρωπάκι πολύ το γέλιο φίλε μου..Για το αγράμματος εκεί να δεις..Πες μας τώρα προφέσορα ποιόν ψήφισες;;;Να μας πεις κ ποιες ώρες διδάσκεις να μας κάνεις μαθήματα.Προτείνω να ξεκινήσουμε από την λέξη ΛΙΟ πού γράφεις..Καλό απόγευμα κύριε τρίχα κ ξανά περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά