Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Έκλεισε η ΕΡΤ. Να περάσει ο επόμενος…


Έχω ξυπνήσει χαράματα, ούτε 5:00 δεν ήταν. Δεν έχω κοιμηθεί καλά σε αντίθεση με τον Κεδίκογλου που πρέπει να κοιμήθηκε σαν πουλάκι (παπαγάλος, κοράκι, μπούφος … διαλέξτε).

Ξύπνησα αχάραγο και πριν ανοίξω το μάτι πάτησα το τηλεκοντρόλ. Ούτε ΕΤ1, ούτε ΝΕΤ, ούτε ΕΤ3. Το ’παν και το ‘καναν οι πούστηδες. Διέκοψαν το σήμα της κρατικής τηλεόρασης, της μοναδικής που διέθετε άδεια, μόνο και μόνο για να κάνουν τα χατίρια της χούντας εξωτερικού και να μοιράσουν τη διαφημιστική πίτα στους ιδιώτες φίλους τους.
Όχι, δεν δουλεύω στην ΕΡΤ. Η αγωνία μου δεν είναι μόνο για το πραξικοπηματικό / τραμπουκικό κλείσιμο της Δημόσιας Τηλεόρασης και τις απολύσεις κάπου 2.500 εργαζομένων. Η Χούντα άρχισε πλέον να δείχνει εντελώς απροκάλυπτα το στυγνό της πρόσωπο του “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”. Και όποιος νομίζει πως θα τη γλιτώσει, ή εφοπλιστής είναι, ή χοντρομαλάκας!
Διαφωνώ με όσους ισχυρίζονται ότι τα κυβερνητικά καθάρματα απώλεσαν και το τελευταίο φύλλο συκής. Δεν το έχασαν χθες, εδώ και ένα χρόνο δεν φοράνε απολύτως τίποτα. Από κείνη την πουτάνα ώρα που πήραν την εξουσία, κυκλοφορούν με τη μαλαπέρδα τους έξω και την κραδαίνουν όποτε τους καυλ*σει. Αλλά από χθες αυνανίστηκαν δημόσια και εκσπερμάτωσαν στα μούτρα ενός ολόκληρου λαού.

Υπάρχουν ακόμη μερικές χιλιάδες ηλίθιοι που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι δεν πρόκειται για χούντα. Αυτοί περιμένουν να δουν πηλίκια και το τρίο χλαπάτσα να τσουγκρίζει αυγά σε στρατόπεδα για να πάρουν χαμπάρι.
Άλλοι τους χαρακτηρίζουν υπομονετικούς, άλλοι ρομαντικούς, άλλοι κολλημένους.
Πρόκειται όμως για αθεράπευτα ηλίθιους, που αν τους ρωτήσεις “τι περιμένεις πια να κάνουν για να πάψεις να τους στηρίζεις;” θα σε κοιτάξουν με ανοιχτό το στόμα βγάζοντας ένα μακρόσυρτο “Εεεεεεεεεε;;;”.


Μάθημα Γραμματικής
Μαλάκας: Κυριολεκτικά, σημαίνει τον αυνανιζόμενο, αλλά χρησιμοποιείται και μεταφορικά. Μεταξύ φίλων, θεωρείται συνήθως πειρακτικός χαιρετισμός. Όταν απευθύνεται σε έναν άγνωστο, θεωρείται τις περισσότερες φορές βαριά βρισιά. Παίρνει τότε τη σημασία του "ηλίθιου" ή του "ανίκανου" και δηλώνει αγανάκτηση. Η λέξη χρησιμοποιείται μερικές φορές για να ορίσει το άτομο που χωρίς να χρησιμοποιεί την κοινή λογική επαναλαμβάνει ξανά και ξανά τα ίδια λάθη ενώ ταυτοχρόνως διατηρεί στο ακέραιο την αίσθηση ότι είναι σωστός. Πιο γενικά η λέξη χρησιμοποιείται για να περιγράψει την αντίθεση στην κοινή λογική (βλακεία).

Έχοντας στο νου την παραπάνω περιγραφή από τη Βικιπαίδεια, μπορούμε να βάλουμε με το μυαλό εκατοντάδες πολιτικούς και τους χιλιάδες ψηφοφόρους τους.

Ο κυβερνητικός μαλάκας (πληροφορίες πιο πάνω) ανακοίνωσε πως οι εργαζόμενοι θα αποζημιωθούν κανονικά. Πάλι καλά γιατί προς στιγμήν είχα την ανησυχία μήπως μας αποζημιώσουν αυτοί. Μέχρι πριν από ένα μήνα είχε βαρεθεί να διαψεύδει τις φήμες του Τσίπρα και του Καμμένου περί κλεισίματος της ΕΡΤ. Ο κυβερνητικός διαψεύστης από χθες διαψεύδει τον εαυτό του!

Ξένα ΜΜΕ κάνουν εκτενείς αναφορές για το κλείσιμο της Ελληνικής Δημόσιας Τηλεόρασης και ορισμένα εξ’ αυτών στα πλαίσια του ρεπορτάζ (ναι, σε αυτά τα πλαίσια είναι!) κάνουν λόγο για κρατικοδίαιτους δημοσιογράφους, για κυβερνητικούς προπαγανδιστές, για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος, για ρουσφετολογικές προσλήψεις, για παχυλούς μισθούς για … για …

Κανένας από όλους αυτούς τους μαλάκες δεν λέει ποιοι δημοσιογράφοι κρατικού καναλιού σε ολόκληρο τον κόσμο δεν είναι κρατικοδίαιτοι. Κανένας δεν είπε ποιοι τους πίεζαν (υπό την απειλή της απόλυσης) να προπαγανδίζουν. Κανένας δεν θα πει για τους μισθούς που έπαιρναν πριν από 3-4 χρόνια οι τότε εργαζόμενοι στην ΕΡΤ και για τα λεφτά που παίρνουν οι σημερινοί. Κανένας πολιτικός αλήτης δεν θα πάει στο δίδυμο Λυριτζή-Οικονόμου (το απαύγασμα του γλύφτη – λιβανιστή - φερέφωνου) να τους ζητήσει πίσω το 1,5 εκατομμύριο (!!!) που πήραν για τη 2ετία 2008-2009 στην κρατική τηλεόραση. Όλοι θα ασχοληθούν με το υπέρογκο μηνιάτικο των 4.000 της Στάη.

Σταμάτησε λοιπόν η κυβερνητική προπαγάνδα δια στόματος ΕΡΤ και από χθες το απόγευμα έχει ξαμοληθεί στο ίντερνετ το κάθε έμμισθο συφοριασμένο να διατρανώνει το πόσο συμφωνεί με το κλείσιμο της διεφθαρμένης ΕΡΤ. Όχι που δεν θα έβρισκαν άλλους τρόπους να διασπείρουν τη σαχλαμάρα! Μήπως δεν θα βρουν άλλους συφοριασμένους να συμφωνήσουν; Μήπως δεν θα βρουν άλλους κανίβαλους να χορέψουν γύρω από το καζάνι;

Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, λόγω του …κατεπείγοντος (!!!) που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1414Β/11.6.2013 καταργείται οριστικά η Δημόσια Τηλεόραση. Αυτό που ορίζει ο Συνταγματικός Νομοθέτης: “Σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης…” βρίσκει την εφαρμογή του στο κλείσιμο της ΕΡΤ που λίγες ώρες πριν είχε (για μια ακόμη φορά) κατηγορηματικά διαψευστεί!

Οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, όπως λέγαμε και παλιότερα, πρέπει να έρθουν προς ψήφιση στη Βουλή εντός 40 ημερών. Τότε είναι που θα ξεβρακωθούν οι δύο φτωχοσυμπέθεροι του Σαμαρά (ο οποίος παίζει τα ρέστα του)! Θα πρέπει μέχρι τότε να έχουν πάρει οριστικές αποφάσεις αν θα ρίξουν τη χουντική κυβέρνηση που στηρίζουν, ή θα συνεχίσουν να σφυρίζουν αδιάφορα. Η πραξικοπηματική αυτή απόφαση των δωσίλογων πρέπει να έρθει προς ψήφιση στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου και να υπάρξει ονομαστική ψηφοφορία. Γιατί όταν αύριο ξεκουμπιστούν τα μνημόνια και οι εγχώριοι αλήτες, όλοι θα μας λένε ότι ψήφισαν ‘άκυρο’.

Διαβάζω από την Ελευθεροτυπία για κυβερνητικό non paper που διακινήθηκε χθες το βράδυ με κυβερνητικές παπάρες. Ενδεικτικά:

[1] Όλες οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα της ΕΡΤ μεταβιβάζονται στο ΥπΟικ. Που νομικώς και για όσο διάστημα χρειαστεί θα είναι η διάδοχη κατάσταση.
[2] Για το διάστημα που μεσολαβεί μέχρι τη λειτουργία της Νέας Δημόσιας Τηλεόρασης, αγώνες ή μεγάλα γεγονότα που έχει τα δικαιώματα  μετάδοσης η ΕΡΤ, θα εκχωρούνται με διαφανή τρόπο, και με τίμημα υπέρ του δημοσίου, σε ιδιωτικούς σταθμούς.
[3] Το κόστος κάλυψης αναλαμβάνει το Υπ.Οικ., όπου θα παρέχει στα κόμματα τη δυνατότητα επιλογής ιδιωτικού συνεργείου.
[4] Η απόφαση έχει ληφθεί εδώ και καιρό. Είναι απόφαση υψηλού συμβολισμού,  και εκσυγχρονισμού του δημοσίου. Όμως, περιμέναμε να ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις της ΕΡΤ ως προς την μετάδοση των θεμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, για να μην διακινδυνευτεί η ομαλή διεξαγωγή τους.  Οι πολιτικοί αρχηγοί είναι ενήμεροι, για την απόφαση της κυβέρνησης.
[5]  Ό,τι ξεπερασμένο, φθαρμένο και αναχρονιστικό, παραμερίζεται. Στη θέση του θα μπει το σύγχρονο, το λειτουργικό, το ανταγωνιστικό.
[6] Ό,τι είχε ταυτιστεί στη συνείδηση του Ελληνικού λαού με κομματικά φέουδα και αγκυλώσεις δεκαετιών, ανήκει πια στο παρελθόν. Στην ΕΡΤ, ούτε ένας από τους εργαζόμενους δεν έχει προσληφθεί με αξιοκρατικά κριτήρια, αλλά με επιλογές της εκάστοτε διοίκησης, που επιλέγετο από την εκάστοτε κυβέρνηση.
[7]  Είναι προφανές ότι από αύριο οι Έλληνες σταματούν να πληρώνουν το τέλος με το οποίο επιβαρύνονταν επί δεκαετίες. Και μετά τη δημιουργία του νέου Οργανισμού θα επιβαρύνονται με πολύ μικρότερο τέλος. Σε κάθε περίπτωση το ετήσιο όφελος για τον Έλληνα πολίτη, μετά τη λειτουργία του νέας σύγχρονης δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, θα είναι 100 εκατομμύρια.
[8]  Δεν μπορούμε, την ώρα που οι Έλληνες κάνουν τέτοιες θυσίες, να διατηρούνται γύρω τους άθικτα, σύμβολα της ασύδοτης σπατάλης, της σκανδαλώδους αδιαφάνειας, του αναχρονιστικού κομματισμού.


Απαντώντας στο κυβερνητικό κωλόχαρτο:

1) Το υπουργείο του στούρνου θα επιβάλλει νέο χαράτσι για να κλείνει τις ανοικτές τρύπες της ΕΡΤ. Όποιος νομίζει ότι οι υποχρεώσεις της ΕΡΤ δεν θα πληρωθούν από εμάς να επισκεφτεί το γιατρό του.
2) Μιλάμε για το ίδιο κράτος, τη Βουλή και τις κυβερνήσεις που μας έχουν μαθημένους δεκαετίες τώρα πως αντιλαμβάνονται τη χρηστή διοίκηση, πως διαχειρίζονται το δημόσιο χρήμα, καθώς και τους διαφανείς τρόπους με τους οποίους κάνουν “δουλειές” με τους ιδιώτες.
3) Στα πλαίσια της περικοπής της σπατάλης εντάσσεται και η πληρωμή του ιδιωτικού συνεργείου που θα τρέχει πίσω από τον κάθε παπάρα, μη τυχόν και δεν μάθουμε τι είπε!
4) Ο σοσιαλιστής Βαγγέλας και ο αριστερός Φωτάρας πέφτουν από τα σύννεφα γιατί την ημέρα που τους το είπε ο Σαμαράς είχαν πάει σε ΩΡΛ και είχαν ξεχάσει φεύγοντας να βγάλουν τα μπαμπάκια.
5) Αναχρονιστική και φθαρμένη είναι η ΕΡΤ και σε αυτό ευθύνονται οι εργαζόμενοι. Όχι οι δοτές διοικήσεις με τις ηλίθιες επιλογές τους, ούτε οι πολιτικοί προϊστάμενοι με τις ηλίθιες επιλογές των διοικήσεων. Όταν κάτι πάει καλά υπεύθυνη είναι η ηγεσία. Όταν δεν πάει φταίνε οι από κάτω.
6) Με κομματικά φέουδα έχει ταυτιστεί - έτσι πρόχειρα που μου ‘ρχεται στο μυαλό – και ο διορισμός υπαλλήλων στη Βουλή και το κανάλι της. Άραγε ανήκουν και αυτοί πια στο παρελθόν; Το ότι στην ΕΡΤ δεν διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ τίνος επιλογή είναι;
7) Για να μη λέτε ότι ο Σαμαράς και ο στούρνος του μόνο φόρους βάζουν, από σήμερα οι Έλληνες θα γλιτώσουμε κάπου ένα 50ευρω το χρόνο. Σκάρτο 4ευρω το μήνα, γύρω στο δεκάλεπτο την ημέρα. Βέβαια δεν θα γλιτώσουμε ολόκληρο το δεκάλεπτο. Θα μάθουμε το κέρδος μας οσονούπω, όταν φτιαχτεί ο νέος φορέας. Μπορεί να μην είναι κανένας σε θέση να μας πει πόσο θα είναι το νέο τέλος, ξέρουμε όμως ήδη πως θα ωφεληθούμε ακριβώς 100 εκατομμύρια. 
8) Όσα χρόνια ζω δεν θυμάμαι ποτέ να έχει κάνει έστω και ένας διαμαρτυρία ζητώντας να κλείσει το Ραδιομέγαρο εξαιτίας της ασύδοτης σπατάλης, της σκανδαλώδους αδιαφάνειας, ή του αναχρονιστικού κομματισμού. Αντίθετα θυμάμαι εκατοντάδες χιλιάδες λαού να έχει ξελαρυγγιαστεί έξω από τη γαμωΒουλή σας, καταγγέλλοντας τα χρέη των κομμάτων, τα σκάνδαλα των κυβερνήσεων και τα πούστικα που ψηφίζετε ένα μάτσο βιόλες εκεί μέσα. Γιατί ρε γελοίοι μαλάκες δε τα μαζεύετε να ξεκουμπιστείτε, που σας πήρε ο πόνος για το λαό;;;


Για σένα που μπήκες από λάθος εδώ μέσα και εξακολουθείς να μη καταλαβαίνεις, πάρε να ‘χεις.
Από iefimerida.gr: Λίγο μετά τις 03.00 τα ξημερώματα ο πρόεδρος της κρατικής τηλεόρασης, σύμφωνα με ό,τι μεταδόθηκε από το συνεχιζόμενο πρόγραμμα των εργαζομένων, ειδοποίησε πως το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ πρέπει να εκκενωθεί.
Τόνισε πως το κτίριο αποτελεί δημόσια περιουσία, ότι η παρουσία των εργαζομένων θεωρείται κατάληψη και πως όσοι δεν συμμορφωθούν με την εντολή θα πάνε στο αυτόφωρο.
Όσοι δεν εγκαταλείψουν τα κτίρια των εγκαταστάσεων της ΕΡΤ και περάσουν αυτόφωρο δεν θα λάβουν την αποζημίωση και δεν θα έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν στο διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί για τη στελέχωση της νέας δημόσιας τηλεόρασης που θα συσταθεί.

Αν ακόμη και τώρα δεν κατάλαβες θα σου πω πρώτος τα νέα: έχεις πεθάνει και δεν στο έχουν πει.


Όσον αφορά την ταπεινότητά μου και την πολύ μικρή αυτή γωνιά του ιστοχώρου το συγκεκριμένο θέμα θα έχει πολλές συνέχειες. Δεν θα σταματήσω να τους ξεβρακώνω μέχρι να μου κλείσουν το μπλογκ, ή να πάνε στο διάολο και να μας απαλλάξουν από το σάπιο τους κουφάρι οριστικά.

ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη για κάποιες εκφράσεις. Κρατήθηκα όσο μπορούσα περισσότερο και έγραψα όσο μπορούσα πιο ήπια. Άλλωστε δεν με πληρώνει κανένας για να γράφω τις σκέψεις μου.
http://akivernitos.blogspot.gr/

1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑΣ- ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ- ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ? ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΚΑΛΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ. ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΣΟΙ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ 12.000 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ? ΤΟΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟ,ΚΑΜΕΝΩΝ,ΚΚΕΔΩΝ. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΠΕΡΓΟΥΝ, Η ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΟΛΑ ΣΤΡΩΜΕΝΑ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΑ ΦΡΟΥΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά