Με μεγαλοπρέπεια και με πλήθος πιστών γιόρτασε και φέτος το ξωκλήσι του Προφήτη Ηλία στον ομώνυμο λόφο.
Τον καθιερωμένο εσπερινό ακολούθησε αρτοκλασία και για πρώτη φορά μετά από χρόνια αναβίωσε το έθιμο του λουκουμιού και του αναψυκτικού προσφορά του πολιτιστικού συλλόγου Πελασγίας.
Και του χρόνου με υγεία.
ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑΙΑ ΓΙΟΡΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ!!!
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ.
(ΝΙΚΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ-ΓΙΑΝΝΗΣ)
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ,ΤΟ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΖΕΣΤΗ ΥΠΕΡΟΧΟ. ΜΠΡΑΒΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήbravo vassilis mas ferneis anamnhseis
ΑπάντησηΔιαγραφήKeep walking
Nikos apo Toronto
ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΛΟΥΚΟΥΜΙ... ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙΑ ΚΑΙ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΡΙΣΗ !!!!