Οι δηλώσεις κάποιων βουλευτών της εσθονικής αντιπολίτευσης, που είπαν ότι “οι Έλληνες σπαταλούν τη βοήθεια σε κρασί και μετά χορεύουν συρτάκι”, προκάλεσαν την έντονη αντίδραση του
Εσθονού πρωθυπουργού Άντρους Άνσιπ ο οποίος χαρακτήρισε από το βήμα της Βουλής τις δηλώσεις αυτές “πρωτόγονες και προσβλητικές”.
“Είναι προσβλητικό, όχι μόνο για το ελληνικό έθνος και το κράτος, αλλά και για όλους τους ηγέτες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους εργαζόμενους στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα”, είπε ο Άνσιπ.
Νωρίτερα στην ομιλία της, η Μαρίκα Τούους-Λάουλ , βουλευτής της κεντρώας αντιπολίτευσης μιλώντας για τη συμμετοχή της Εσθονίας στο “πακέτο βοήθειας” προς την Ελλάδα είπε ότι είναι “άδικη”, μετά από τόσα χρόνια που οι Εσθονοί κάνουν θυσίες για να μπουν στο ευρώ. “Τα ποσά είναι πολύ σημαντικά και άδικα, τόνισε η Τουους-Λάουλ. Έχω την εντύπωση ότι οι Έλληνες θέλουν να πίνουν κρασί και να συνεχίσουν να δίνουν μεγάλες συντάξεις, και να είμαστε εμείς υποχρεωμένοι να πληρώνουμε για αυτό”.
Η 60χρονη Μαρίκα Τούους-Λάουλ-εμφανισιακά κάτι ανάμεσα σε Φρόσω Σπεντζάρη και Τιτίκα Στασινοπούλου- είναι δημοσιογράφος, και επί Σοβιετικής Ένωσης υπηρέτησε σε υψηλές θέσεις στο υπουργείο Κουλτούρας. Μετά την ανεξαρτητοποίηση της Εσθονίας, δούλεψε ως παρουσιάστρια στην κρατική τηλεόραση, ώσπου την κέρδισε η πολιτική. Έχει διατελέσει υπουργός Κοινωνικών Υποθέσεων.
www.lifo.gr
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΕΛΙΕΣ ; ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ! ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΟΛΟΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ! ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ! ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΖΗΤΑΣ ΔΑΝΕΙΚΑ Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ! ΑΣ 'ΚΟΝΟΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ! ΣΕ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗ ! ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1950 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ..ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΟΚ ! ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ..ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ;ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 1.38 ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΕΟΚ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΥΤΟ ..ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΜΑΧΙΑ ! ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΕΜΟ ! ΚΑΙ ΑΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ! ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΕ ΡΩΣΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ! ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΡΩΣΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ...ΑΑΛΑ Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ! ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΕΛΙΕΣ Ή ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΑΓΡΙΕΛΙΔΙΑ Ή ΝΑ ΣΚΑΛΙΣΕΙΣ ΒΑΜΒΑΚΙ. ΟΛΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ) ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ.
ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΤΕΜΠΕΛΙΔΕΣ ΛΕΩ ΕΓΩ...
Ανώνυμε των 2:23 μμ, αυτα που λες πρώτη η διορατικότητα του Κώστα Καραμανλή τα είχε καταλάβει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα σε κάποια παρέα με "δικούς" του ανθρώπους (αν είχε τέτοιους), όταν κάποιους από αυτούς του είπε για την "επιμονή" του στο θέμα του αγωγού και πόσο θα του κοστίσει, η απάντηση του Καραμανλή ήταν ότι προετοιμάζει το έδαφος και για τον δεύτερο αγωγό που είναι πολύ σημαντηκότερος του αερίου... και αυτός ο "αγωγός" θα είναι νερού!!!!
Ο Καραμανλής "βλέπει" πάρα πολύ μακριά και ξέρει ότι το μέλλον είναι οι τεράστιες πλουτοπαραγωγικές πηγές της Ρωσίας!!!
Σε ένα άλλο θεματάκι, όπου τα "Σαΐνια" της κυβέρνησης πασόκ κερδίζουν όσκαρ! Νόμιζε το "πόπολο" της Ελλάδος ότι τα λεφτά που τους επιστράφικαν στα εκκαθαριστικά, (λόγω μαγικών μοσίτσας παπακωνσταντίνου), δεν θα έβρισκαν τρόπο τα ΣΑϊΝΙΑ να τους τα πάρουν πίσω και με τόκο μάλιστα!!! Και πέφτει πολύ κλάμα στο χωριό μας γιατί ήρθαν κάτι "μπιλιετάκια" άλλο πράμα!!!
Που πάτε βρε "καραμήτροι" εδώ σας άδειασε τα βιβλιάρια με το χρηματηστήριο, θα σας την χάριζε τώρα!!!
ζει ο Καραμανλής ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μόνη διορατικότητα που είχε ήταν ότι πράγματι το playstation 2 ήταν καλύτερο από το playstation 1...
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΛΙΕΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΑΦΘΟΝΟ ΓΕΛΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ.Κ
Αντέχετε κι άλλο!!! Τώρα για το γέλιο το συζητάμε... Γιατί τα ερωτήματα είναι αρκετά, πχ., Θα σας κοπεί απότομα; Λέτε ότι γελάτε και η καρδούλα σας το "ξέρει"; Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος; Γελάτε με τα χάλια σας; Πάντως άλλοι γελάνε με τους Έλληνες να ΄στε βέβαιοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΙΕΑΣ..Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΩΝ Μ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΝ ΜΟΙΚΑΝΩΝ
Γ.Κ
ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ
SORRY
Και εγώ σας "πειράζω" γιατί κατα βάθος σας "αρέσει"! Επίσης σε γνωρίζω, δεν έχεις αλλάξει ιδιαίτερα ύφος γραφής!
ΑπάντησηΔιαγραφή