Με την συνέντευξη τύπου του Αν. Σαμαρά ολοκληρώθηκαν οι συνεντεύξεις όλων των πολιτικών αρχηγών στη Θεσσαλονίκη.
Στο βίντεο υπάρχει συμπυκνωμένο το κυριότερο μήνυμα που όλοι οι αρχηγοί θέλησαν με το τρόπο τους να περάσουν .
Και του χρόνου πάλι μια από τα ίδια.
ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ...ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΤΕ ΠΙΑ ΚΟΡΟΙΔΙΕΣ
Γελάει ο κόσμος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δεύτερη ερώτηση από το νεοδημοκρατικό μπλοκ (Γ. Κουβαράς, Ε. ΤΥΠΟΣ) για το χαράτσι. Μιλάμε για απάντηση Σαμαρά που θα την πάρουν οι συγγραφείς των επιθεωρήσεων για να κάνουν τον κόσμο να γελάει.
Τάχα ένας καημένος πολίτης πληρώνει 1.000 ευρώ δόση για το σπίτι του (που αξίζει δεν αξίζει, όπως λέει ο ίδιος 150.000 ευρώ!!!) και ... αναγκάζεται να το αφήσει στη τράπεζα και να πάει να νοικιάσει απέναντι ένα άλλο σπίτι (προφανώς μεζονετάρα) με 700 ευρώ το μήνα!!!.
Δεν μας λέει που ακριβώς να πάμε και εμείς...
ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ για γέλια και για κλάματα
Γ.Κ
Άντε κουφαλιτσες αγροτοκτηνοτροφοι θα ρθει σύντομα ο Σαμαράς και θα σας κάνει σύγχρονους επιχειρηματιες.
ΑπάντησηΔιαγραφή