Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Το ναυάγιο με την Gazprom, το επικοινωνιακό στραπάτσο του Σαμαρά και η διάλυση της ΕΡΤ και του κράτους!!!


Κάποιοι σχολιαστές επιχαίρουν που μπήκε λουκέτο στην ΕΡΤ, διότι δεν μπορούσε -λένε- να πάει άλλο η κατάσταση! Το θέμα όμως είναι ότι η Νέα Δημοκρατία που κυβερνά σήμερα τον τόπο, έχει τεράστια ευθύνη διότι μέσα σ’ ένα περίπου χρόνο την διάλυσε κυριολεκτικά την ΕΡΤ πριν την καταργήσει. 
Προσλήψεις άπειρες με άχρηστους ανθρώπους, με εξωφρενικούς μισθούς, με πανάκριβες εξωτερικές παραγωγές, με αναξιοποίητο προσωπικό... Αλλά φαίνεται πλέον ότι ήταν σχεδιασμένη αλλά και βεβιασμένη κίνηση, αρκεί να σκεφτεί κανείς το στραπάτσο μετά το ναυάγιο στην αποκρατικοποίηση της ΔΕΠΑ, αφού η ρωσική Gazprom, για λόγους που δεν ξέρουμε μάζεψε τα μπογαλάκια της πριν καλά-καλά κάτσει για συζητήσεις. Κι αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα που θέλει ειδική ανάλυση, αφού είναι πολλοί οι παράγοντες που υπεισέρχονται. 
Οι φωτογραφίες και τα τηλεοπτικά ενσταντανέ με τον Σαμαρά ήταν απλώς για λόγους επικοινωνιακούς του Έλληνα πρωθυπουργού, που αρέσκεται όπως έχουμε καταλάβει, σε θεαματικές κινήσεις, όπως ήταν και αυτή με το ταξίδι στην Κίνα, απ’ όπου δεν είδαμε να έρχεται με κάτι χειροπιαστό!!!
Κι επειδή θέλει ν’ ακούει τους επικοινωνιολόγους του, πίστεψε ότι είναι σε “μεταρρυθμιστική” τροχιά αν βάλει λουκέτο στην ΕΡΤ, προχώρησε δίχως να μετρήσει τις συνέπειες. Ακόμη δεν ξέρουμε κατά πόσο το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν απαίτηση της Τρόικας, ή η Τρόικα ζήτησε μονάχα την απόλυση δυο χιλιάδων υπαλλήλων του δημοσίου. Αλλά είτε το απαίτησε η Τρόικα είτε όχι, αυτό το κακούργημα πιστώνεται στον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, τον Αντώνη Σαμαρά, που αποδεικνύεται ως ο πολιτικός που δεν κατάλαβε ποτέ για ποιο λόγο έγινε πρωθυπουργός!!!

Είναι αλήθεια ότι ο Σαμαράς έχει χάσει το μέτρο και αγνοεί στοιχειώδη πράγματα σε ό,τι αφορά την έννοια των λέξεων, όπως το ίδιο ακριβώς είχε πάθει και ο Κωστάκης Καραμανλής. Χρησιμοποιεί τη λέξη “μεταρρύθμιση” και την έχει κάνει κομπολόι! Η διάλυση του δημόσιου τομέα είναι μεταρρύθμιση και η κατάργηση του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα είναι μεταρρύθμιση;;;
  • Ούτε μια πραγματική μεταρρύθμιση δεν έχει κάνει κι ούτε πρόκειται να κάνει διότι η κυβέρνησή του είναι ανέμπνευστη και φυσικά κι αυτός ο ίδιος. Και δεν περιμένω μεταρρυθμιστικές κινήσεις  με αυτά που σχεδίασαν να κάνουν στη θέση της παλιάς ΕΡΤ.

Μόλις τώρα μάθαμε ότι «Νέα Ελληνική Ραδιοφωνία, Ίντερνετ και Τηλεόραση Α.Ε» (ΝΕΡΙΤ- Α.Ε.) θα είναι η επωνυμία του νέου φορέα, ο οποίος θα αντικαταστήσει την ΕΡΤ, όπως αναφέρεται στο σχετικό νομοσχέδιο που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση. Η ΝΕΡΙΤ- Α.Ε. θα είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου και θα λειτουργεί με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας και έδρα την Αθήνα. Τι ωραία, τι καλά!!

Οι σκανδαλώδεις ιδιότητες που περιέγραψε ο Κεδίκογλου στην ανακοίνωσή του δεν γεννήθηκαν μαζί με την δημιουργία της ΕΡΤ. Στην πορεία έγιναν κι ένα μεγάλο, το μεγαλύτερο, μερίδιο ευθύνης έχει η Δεξιά που την έκανε τσιφλίκι της και την ήθελε καθηλωμένη στα κομματικά της καθήκοντα, όπως κάποτε η ΥΕΝΕΔ ήταν το μακρύ χέρι της χούντας.

Δεν την κατάργησε την ΕΡΤ ο Σαμαράς γιατί είδε τάχατες ένα ωραίο όνειρο κι αποφάσισε να γίνει ο σωτήρας της. Απλώς ήταν η πιο εύκολη λύση γι’ αυτόν. «Η σημερινή ΕΡΤ έχει εξελιχθεί σε ένα σκάνδαλο που το βλέπουν καθημερινά όλοι, αλλά δεν τόλμησε να το αγγίξει κανείς», είπε ο Κεδίκογλου. Πώς έγινε αυτό;;; Αυτός και η Νέα Δημοκρατία ζούσαν αλλού και δεν ξέρουν τίποτε;;; Υποκρισία...

Αλλά εδώ αποδεικνύεται η ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης να βρει λύσεις που δεν θα παραχαράσσουν τις δημοκρατικές αξίες, που δεν θα ρίχνουν στην ανεργία χιλιάδες πολίτες, που θα περιφρουρούν τη δημόσια περιουσία, αλλά όχι με τον τρόπο αυτό, του “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”, που μας παραπέμπει στις μαύρες μέρες της επάρατης χουντικής επταετίας.


Αναρωτήθηκε άραγε ο Σαμαράς τι θα κάνουν αυτοί οι άνθρωποι που σήμερα βρίσκονται απολυμένοι;;; Πού θα βρουν δουλειά όταν η ανεργία έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη; Το τεράστιο κοινωνικό πρόβλημα με οικογένειες που χάνουν το βασικό τους εισόδημα θα διογκωθεί κι από,τι ακούγεται έχουν σειρά κι άλλοι οργανισμοί του δημοσίου.
 http://nikoslagadinos.blogspot.gr/

6 σχόλια:

  1. Κλείσιμο της ΕΡΤ ειναι:
    ΥΠΟΣΤΟΛΗ ΣΗΜΑΙΑΣΑ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλείσιμο της ΕΡΤ είναι: ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ.ΌΤΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΤΕΒΗΚΑΜΕ 400.000 ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΛΕΓΑΝΕ 40.000.ΚΑΛΆ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ.ΕΓΏ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ 9 ΜΗΝΕΣ.ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΟΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΜΕΤΆ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε βασίλη μπες στο google γράψε ερτ λίστες ντροπής να το κατεβάσεις για να δει o κόσμος γιατί φουντάρισε η ερτ.πληροφορια σου δίνω.φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει ήδη αναρτηθεί .
    Πήγαινε στην ανάρτηση το απαύγασμα της υποκρισίας και κάνε κλικ εκεί που γράφει ΕΡΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπογιόπουλος: 36 διοικητικά στελέχη της ΕΡΤ, διορισμένα από τον κύριο Κεδίκογλου και την κυβέρνησή του, κοστίζουν όσο όλοι οι υπόλοιποι 2700 εργαζόμενοι.!!! ............ ΟΙ ΛΙΣΤΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΝΟΥΜΕΡΑ !!!!!!! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΡΤ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ....ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ .....ΘΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΝΑΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ !!! ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ;;;; ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ;;;;; ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Γιάννης Κότσιρας μέσα από την προσωπική του σελίδα ξέσπασε. Διαβάστε τι ακριβώς έγραψε...

    Ανόητε χαιρέκακε...
    Στο δρόμο ακόμη 3.000 άνθρωποι.
    Τέλος τα μεροκάματα για ακόμη 3.000 οικογένειες.
    Λες πως σε ενοχλούσε που πλήρωνες 4€ το μήνα την ΕΡΤ στο λογαριασμό σου επειδή δεν την έβλεπες. Οπότε καλύτερα να την κλείσουν.
    Για να το διευρύνω λίγο αυτό.
    Κι εγώ δεν πήγα ποτέ στην Κάρπαθο αλλά τους δρόμους και από δικά μου χρήματα τους έκαναν. Να μην τους έκαναν λοιπόν αφού δεν τους είδα και ίσως να μην τους δω ποτέ.
    Και το νερό που πίνει το παιδί σου στο δημόσιο σχολείο να το κόψουν.
    Πληρώνεται και από μένα αλλά εγώ δεν έχω παιδί να πίνει από αυτό.
    Γιατί να το πληρώνω λοιπόν;
    Και τον Στρατό; Τον στρατιωτικό ποιος τον πληρώνει; Γιατί να τον πληρώνω αφού δεν είμαστε σε πόλεμο; Να τον καταργήσουν. Να τους απολύσουν όλους και άμα μας την πέσουν, βλέπουμε.
    Και τους Πυροσβέστες. Να τους απολύουν το χειμώνα. Μόνο το καλοκαίρι να τους πληρώνω.
    Γιατί; Άσε που άμα μένεις στην πόλη τι σε νοιάζει για το δάσος. Ας καούν όλα. Γιατί να πληρώνω κι εγώ που μένω στην πόλη;
    Και το δημόσιο ιατρείο που φτιάχτηκε στη Λέρο, να μην το έκαναν ποτέ.
    Αφού κι εγώ πλήρωσα γι αυτό και ίσως να μην το χρειαστώ ποτέ.
    Και το σχολείο που έγινε στην Ορεστιάδα, να μην το έχτιζαν.
    Γιατί να πληρώνω κι εγώ ένα σχολείο, που δεν θα δω ούτε εγώ, ούτε το παιδί μου.
    Άσε που δεν έχω παιδί. Κι άμα δεν κάνω; Γιατί να πληρώνω εγώ για τις σπουδές των παιδιών;
    Και το παιδί του γείτονα που σώθηκε από την άρρωστη καρδιά του στο δημόσιο νοσοκομείο;
    Από τις ασφαλιστικές εισφορές που έδινα και εγώ, σώθηκε. Να μην σωζόταν.
    Αφού δεν το γνώριζα και ίσως να μην το μάθω ποτέ.
    Και αν σου φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά, μην χαμογελάς γιατί είναι και αυτά στο πρόγραμμα.
    Θα συμβούν και μάλιστα γρήγορα.
    Η ΕΡΤ αγαπητέ χαιρέκακε δεν είναι ένα κανάλι.
    Είναι άνθρωποι. Εργαζόμενοι.
    Φίλοι. Γείτονες. Συμμαθητές. Γονείς. Συγγενείς.
    Όπως ήταν οι χαλυβουργοί, οι εργαζόμενοι στα κλωστοϋφαντουργεία, στα ναυπηγεία, οι χιλιάδες απολυμένοι σε ιδιωτικές εταιρίες που έκλεισαν.
    Κι εσύ χαίρεσαι...
    Να χαίρεσαι λοιπόν με την κατάντια σου.
    Και να μην παραξενευτείς άμα αδιαφορήσω όταν απολυθείς.
    Ούτε καν να διαμαρτυρηθείς.
    Γιατί δεν θα αφορά εμένα η απόλυσή σου.
    Δεν θα αφορά εμένα η εξόντωσή σου.
    Είναι αδιανόητη η φίμωση της ΕΡΤ.
    Είναι αδιανόητη αυτή η συμπεριφορά της κυβέρνησης.
    Είναι αδιανόητη η δική σου απάθεια.
    Είναι αδιανόητη αυτή η χαρά σου για την εξόντωση 3000 οικογενειών!
    Κι όμως, εγώ δεν θα χαρώ με την δική σου εξόντωση.
    Θα παλέψω για σένα ακόμη και την ώρα που εσύ χαίρεσαι με τον πόνο του άλλου.
    Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους της ΕΡΤ.
    Αλληλεγγύη σε όλους τους εργαζόμενους.
    Τους άνεργους, τους άστεγους.
    Αλληλεγγύη σε όλους τους συνανθρώπους μας.
    Κι αν δεν σε απασχολούν οι υπόλοιποι, σκέψου έστω το τομάρι σου.
    Κάποια στιγμή θα χρειαστείς βοήθεια...
    Ας έχεις κάπου να τη ζητήσεις...
    Γιατί τότε δεν θα χαίρεσαι.
    Ανόητε χαιρέκακε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά