Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Τερματίζει την απεργία πείνας ο Ρωμανός. Συμφωνία για την τροπολογία

Τερματίζει την απεργία πείνας ο Νίκος Ρωμανός.
Προηγήθηκε παρέμβαση του Κάρολου Παπούλια ο οποίος τηλεφώνησε στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ενώ είχε δεχθεί τηλεφώνημα από τον Αλέξη Τσίπρα που του επισήμανε ότι η ανθρώπινη ζωή είναι υπεράνω όλων των πολιτικών σκοπιμοτήτων.
Στο πλαίσιο αυτό υπήρξε και επικοινωνία Τσίπρα με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.
Κατόπιν αυτών η  Ζωή Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε στη Βουλή την υπερψήφιση της κυβερνητικής τροπολογίας για το βραχιολάκι.
«Δεν είναι ώρα για πανηγυρισμούς. Νίκησε η δημοκρατία...
Το σημαντικότερο ότι ζώθηκε μια ζωή» δήλωσε ο συνήγορος του Ρωμανού Φρ. Ραγκούσης.

Τι αποφάσισε η Βουλή     

Σύμφωνα με την τελική ρύθμιση η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα από όλες τις πτέρυγες της Βουλής δίδεται η ευχέρεια στους φοιτητές και σπουδαστές που είναι κρατούμενοι ή υπόδικοι ακόμα και για τρομοκρατικές πράξεις να μπορούν να κάνουν χρήση των ηλεκτρονικών συσκευών (βραχιολάκια) εφόσον έχουν παρακολουθήσει με επιτυχία το 1/3 των μαθημάτων και εργαστηρίων.
Όπως αναφέρεται μάλιστα η σχετική αίτηση του κρατουμένου δεν απορρίπτεται από το Δικαστικό Συμβούλιο.
Ο Χαράλαμπος Αθανασίου εξήγησε ότι η νέα ρύθμιση είναι προιόν «συγκερασμού όλων των προτάσεων» που κατέθεσαν την Τρίτη το βράδυ τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Παίρνοντας το λόγο η Ζωή Κωνσταντοπούλου ανήγγειλε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, εφόσον δεν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις από το υπουργείο, συναινεί στην πρόταση αυτή.
«Καθαρή» χαρακτήρισε την τροπολογία ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Κώστας Καραγκούνης ενώ και ο Γιάννη Κουτσούκος (ΠΑΣΟΚ) εξέφρασε την βεβαιότητα ότι δίνει άμεσο αποτέλεσμα στα αιτήματα που έχει θέσει ο νεαρός.
«Παρά τις διαφορές μας είμαστε ευτυχείς διότι συμβάλαμε στην επίλυση του ζητήματος» τόνισε με την σειρά του ο Γιάννης Πανούσης (ΔΗΜΑΡ).
Τέλος και ο Θανάσης Παφίλης (ΚΚΕ) ανήγγειλε ότι το κόμμα του αποδέχεται την πρόταση της κυβέρνησης.
thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά