Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Κατρούγκαλος: Μειώσεις σε όσους έχουν συντάξιμες αποδοχές άνω των 1.300 ευρώ

Ενώ πριν λίγο καιρό κατήγγειλε όσους μιλούσαν για επερχόμενη μείωση συντάξεων...
Οι κόκκινες γραμμές του Τσίπρα  έγιναν πλέον ένα ακόμη ανέκδοτο στην συλλογή της πρώτης φοράς αριστερά.

5 σχόλια:

  1. οι μεγαλυτεροι καραγκιοζηδες που περασαν απο την πατριδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ανώνυμος είπε...
    οι μεγαλυτεροι καραγκιοζηδες που περασαν απο την πατριδα μας

    φιλαρακι, Καραγκιοζης θα παραμεινει και το παιδι σου κι ολη η χωρα σου
    αν δεν παυσεις να οριεσαι και να γραφεις κουβεντες αερατες! Ακομα δεν καταλαβες, οτι η
    Πατριδα σου δεν βγαινει, οτι χρειαζεται να βαλλεις και συ πλατη και ολοι
    με τις επικουρικες συνταξεις και τα απιθανα εφαπαζ για να βγουμε απο το βαλτο
    και τη ντροπη σε παγοσμιο επιπεδο. Ακομα δεν καταλαβες οτι η πολιτικη της χωρας χρειαζεται
    αναγεννηση απο θεμελια, με νεα,σοβαρα,μορφωμενα παιδια που θα ριξουν νεα θεμελια
    για να χτισουν μια νεα κοινωνια!
    Με το να μαυζευεις το Μητσοτακιδαιικο σοι με το γαλαζιο αιμα και να θελεις αναγεννηση του τοπου δεν γινεται, μενουμε στασιμοι και γυρναμε πισω στα παλια!
    Ουτε ο Βραντ, ουτε ο Σμιτ , ουτε ο Κολ σαν καγκελαριοι της γερμανιας προωθησαν ποτε ενα απο τα παιδια κι εγγονια τους στη πολιτικη!
    Μονο σε τριτοσμικα κρατηδια Αφρικης και Λατινικης Αμερικης παρητηρειται αυτο το φαινομενο της δυναστειας!!
    Κουραζομαι να σου γραφω αυτα, γιατι λυπαται η ψυχη μου, να βλεπω, οτι ακομα η νεα γενια μας,
    και πιστευω εισαι νεος, δεν εχει συλλαβει σε πια πραγματικοτητα ζουμε και πορευομαστε!Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλε και εγω συριζα ψηφισα αλλα λεω τερμα η κοροιδια
    αλλα μας ειχαν υποσχεθει
    γιαυτα που κανουν τωρα εμεις βριζαμε τους Σαμαροβενιζελους πριν ενα χρονο
    Τον Μητσοτακη τον εχω χεσμενο δεν αντεχω ομως φατσες σαν τον Κατρουγκαλο να προασπαθει τωρα να μου κανει το μαυρο ασπρο
    αρκετα δεν παει αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ ΜΩΡΕ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ
    ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ 12% ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΠΡΟΣΛΑΒΕΙ
    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
    ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φιλε και εγω συριζα ψηφισα αλλα λεω τερμα η κοροιδια
    αλλα μας ειχαν υποσχεθει
    γιαυτα που κανουν τωρα εμεις βριζαμε τους Σαμαροβενιζελους πριν ενα χρονο
    Τον Μητσοτακη τον εχω χεσμενο δεν αντεχω ομως φατσες σαν τον Κατρουγκαλο να προασπαθει τωρα να μου κανει το μαυρο ασπρο αρκετα δεν παει αλ...

    Φιλε μου, δεν ψηφισα κανεναν!! Αν γραφω εδω και συμμετεχω στη κουβεντα το κανω απο θλιψη
    και ψυχοπλακωμα, δεν μπορω να συλλαβω τουτη την παρανοια! Μια Πατριδα λυγισμενη στα γονατα,ξεπεσμενη σε διεθνη συγκριση οσο πια δεν παει αλλο, ενω οι πολιτες, διασειρωμενοι απο τις παλιες καραβανες, που καταστραγγισαν απο χρονια τον τοπο και πιστευουν ειναι θεοσταλτει για να τον σωσουν, να μην εχουν αντιληφθει ακομα που βρισκονται και περιπλεκονται ακομα στο αισχρο,φθηνο παιχνιδι που παιζουν οι πολιτικοι αυτοι πανω απο τα κεφαλια τους.
    Αλλη λυση απο το να τραβηξουμε ολοι μαζι το σχοινι ωσπου να επανακτησει ο τοπος την χαμενη αξιοπρεπεια του δεν υπαρχει!
    Κανενας Ευρωπαιος πολιτης δεν θα ανεχθει να μας δωθει μια πενταρα για να διατηρησουμε εμεις τα κεκτημενα με τα τρομενα, τα ανηκουστα σολη την Ευρωπη εφαπαξ, τους υψηλους μησθους και συνταξεις μας, σε μια χωρα που δεν παραγαγει και ζει απο αρωγες της Ευρωπης.
    Οι τομες αυτες ειναι απολυτα απαραιτητες!
    Αναγκη επιτακτικη να βαλλουμε ολοι μαζι πλατη, να μοιρασθουμε δικαια τα βαρη, να βγαλλουμε νεα μορφωμενα, εμπιστα και προοδευτικα παιδια στη διακυβερνηση, οχι με βαση το σοι και το αιμα, αλλα την ικανοτητα και το μυαλο, ωστε να παλινορθησουμε. Ο ελληνας πολιτης πρεπει να ξαναγεννηθει με νεες βασεις και ονειρα! Ειναι ντροπη να μην εισαι υπηρηφανος που γεννηθηκες Ελληνας.Χ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά