Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Το παρασκήνιο του «όχι» της Ν.Δ.

Κινούμενος στο παρασκήνιο (τον φυσικό του χώρο) και προσπαθώντας να κατοχυρώσει τον ρόλο του «γεφυροποιού» μεταξύ Καραμανλικών και Σαμαρικών, ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης απεδείχθη το μοιραίο πρόσωπο στην απόφαση του Αντώνη Σαμαρά να καταψηφίσει η Ν.Δ. τη συμφωνία με τον χρηματοδοτικό μηχανισμό.
Τις ημέρες που προηγήθηκαν της ψηφοφορίας, οι συνομιλητές του προέδρου της Ν.Δ. ήσαν διχασμένοι, με τον Δημήτρη Σταμάτη, τον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο και -παραδόξως- τον «κόκκινο» Πάνο Παναγιωτόπουλο να έχουν ταχθεί υπέρ του «ναι», ενώ ο πρόεδρος του κόμματος έμενε αναποφάσιστος. Κατά τις πληροφορίες μου, η πλάστιγγα έγειρε από την πλευρά του «όχι», όταν ο πληθωρικός «Βαγγέλας» πήρε με το μέρος του τον Δημ. Σταμάτη, του οποίου την κρίση ο πρόεδρος της Ν.Δ. εμπιστεύεται. Προκειμένου μάλιστα να αποκλείσει κάθε πιθανότητα υπαναχώρησης του Α. Σαμαρά την τελευταία στιγμή, ο τέως υπουργός Εθνικής Αμύνης, ως κορυφαίος του χορού του «όχι», έκανε και μια μελοδραματική και θυελλώδη είσοδο (απρόσκλητος) στο γραφείο του Α. Σαμαρά στη Βουλή, το απόγευμα της Παρασκευής. Πλαισιωμένος από ογκόλιθους της παρατάξεως, όπως ο Ευάγγελος Αντώναρος και ο Κ. Μαρκόπουλος, τα είπε για μία ακόμη φορά στον αρχηγό του, ώστε και ο ίδιος (αλλά και ο Κώστας Καραμανλής...) να είναι σίγουροι ότι τα έχει εμπεδώσει.
Έτσι ερρίφθη ο κύβος και η Ν.Δ. πήρε τον δρόμο για τη σταδιακή μετάλλαξή της σε εκδοχή της αλήστου μνήμης «Πολιτικής Ανοιξης», ο δε Αντώνης Σαμαράς έχασε την ευκαιρία να δείξει ότι είναι ηγέτης...
Στ. Κασιμάτης-Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά