Εξι νέα μικρά GΤi κλείνουν το μάτι στους οδηγούς που έχουν... βαρύ πόδι και έμφαση στη σπορ οδήγηση. Και τα έξι έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, τους τούρμπο κινητήρες που προσφέρουν γρήγορες επιταχύνσεις και οδική συμπεριφορά φτιαγμένη για πίστα. Οι διαφορές τους εστιάζονται στην καταγωγή, τα αμαξώματα με την αγωνιστική σε ορισμένες περιπτώσεις εμφάνιση και στις τιμές τους.
Το πιο γρήγορο 308 με τον λογότυπο GΤi μπορεί να ανεβάσει την αδρεναλίνη του οδηγού με όπλο το 1.600άρη τούρμπο μοτέρ των 200 ίππων. Το στήσιμό του παραπέμπει σε αγωνιστικό μοντέλο χάρη στο χαμηλωμένο κατά 15 χιλιοστά αμάξωμα, τις ζάντες 18 ιντσών και τις σκληρότερες αναρτήσεις. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων. Θα προσφέρεται αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα. Εξωτερικά, η GΤi έκδοση προσφέρει μάσκα σπορ σχεδίασης, αεροτομή στο πίσω τμήμα, διπλή απόληξη της εξάτμισης κ.ά. Στο εσωτερικό, υπάρχουν τα μπάκετ καθίσματα και ο σπορ επιλογέας ταχυτήτων.
Το νέο Μegane GΤ θα κυκλοφορήσει σε τέσσερα διαφορετικά αμαξώματα: κουπέ, κάμπριο, στέσιον και σεντάν. Το νέο μοντέλο έχει πιο σπορ εμφάνιση και το πλεονέκτημά του θα είναι ο δίλιτρος ΤCe (τούρμπο) κινητήρας, που θα αποδίδει 180 ίππους. Θα υπάρχει και η έκδοση 1.4 ΤCe με 130 ίππους. Στο εσωτερικό του οι εκδόσεις GΤ θα έχουν μπακετοειδή καθίσματα και τα πεντάλ θα είναι μεταλλικά. Για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του μοντέλου έχει τοποθετηθεί διαχύτης του αέρα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα και σπόιλερ περιμετρικά του αμαξώματος. Επίσης, το αμάξωμα σε όλες τις εκδόσεις GΤ έχει χαμηλώσει κατά 12 χιλιοστά, οι αναρτήσεις είναι πιο σκληρές και τα φρένα έχουν μεγαλύτερους δίσκους. Οι ζάντες είναι 18 ιντσών με αγωνιστική σχεδίαση και ο εξοπλισμός πλουσιοπάροχος, ακόμη και στη βασική έκδοση.
Η δυνατότερη Fabia με τα χαρακτηριστικά RS παρέχει «πικάντικες» επιδόσεις και σπορ εμφάνιση, ενώ προσφέρεται σε έκδοση σεντάν και στέισον. Κάτω από το καπό υπάρχει το γνώριμο μοτέρ του ομίλου VW 1.4 ΤSi που με την αρωγή του διπλού τούρμπο καταφέρνει να προσφέρει 180 ατίθασους ίππους. Συνδυάζεται με κιβώτιο DSG 7 σχέσεων, ενώ υπάρχει και το διαφορικό ΧDS που κάνει ακριβώς την ίδια... δουλειά με το μπλοκέ. Σε επιδόσεις, σημειώστε 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3΄΄ και τελική ταχύτητα 224 χλμ./ώρα. Σε σχέση με τα μικρότερα «αδελφάκια» του, το Fabia RS έχει νέους προφυλακτήρες, ζάντες 17 ιντσών, φιμέ κρύσταλλα, κόκκινες δαγκάνες στα φρένα και διπλές εξατμίσεις. Στο εσωτερικό του το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι τα μπάκετ καθίσματα αλλά και το τριάκτινο τιμόνι.
Το νέο Ρolo GΤi ακολουθεί πιστά τα πρότυπα του Golf τόσο στη σχεδίαση όσο και στη ποιότητα- εργονομία. Ουσιαστικά, και το νέο Ρolo GΤi είναι μικρογραφία του αντίστοιχου Golf. Η VW «έχτισε» το σπορ μοντελάκι της με γνώμονα τα γκάζια. Τι καλύτερο από το να τοποθετήσει και σε αυτό το μοντέλο τον γνώριμο κινητήρα 1.4 ΤSi, που με τις κατάλληλες παρεμβάσεις άγγιξε τους 180 ίππους. Η εξωτερική εμφάνισή του δεν είναι κραυγαλέα, ενώ ανοίγοντας την πόρτα διακρίνεις το μπάκετ κάθισμα, το τριάκτινο τιμόνι με τη σπορ αίσθηση και τα αλουμινένια πεντάλ. Η σπορτίβ οδική συμπεριφορά δεν οφείλεται μόνο στο τούρμπο μοτέρ αλλά και στη σφιχτότερη ανάρτηση, στο χαμηλότερο κατά 15 χιλιοστά αμάξωμα καθώς και στα ελαστικά χαμηλότερου προφίλ σε ζάντες 17 ιντσών. Η ενεργητική ασφάλεια θωρακίζεται από το ΧDS, το νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που ουσιαστικά παίζει τον ρόλο του μπλοκέ. Στα θετικά σημειώστε και τοαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων, που υπόσχεται πολύ γρήγορες αλλαγές. Το νέο μοντέλο αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο με τιμές κάτω από 20.000 ευρώ.
Μπορεί να πλασάρεται ως το πολυτελές μικρομεσαίο μοντέλο με το ιταλικό ταμπεραμέντο στην εμφάνιση και το χλιδάτο σαλονάκι, καταφέρνει όμως να κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στις επιδόσεις της έκδοσης των 200 ίππων που κυκλοφορεί και στην ελληνική αγορά. Για τους οπαδούς των επιδόσεων η γκάμα του θα εμπλουτιστεί με ακόμη μία έκδοση 170 ίππων χάρη στο ενισχυμένο μοτέρ Μultiair 1.4 λτ. Στη νέα έκδοση θα υπάρχει και νέο αυτόματο- σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με τη δύναμη του μοτέρ. Στο άνετο εσωτερικό του δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις. Οι επιβάτες κάθονται στο πολυτελές σαλόνι, τα πάντα είναι «καλοντυμένα» από πλευράς υλικών, μιμούμενο τα πιο μεγάλα και χλιδάτα μοντέλα.
auto NEA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.