Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010
12 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.
ΕΔΩ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΡΟΥΣΗΣ ΤΟΥ... ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΑ ΒΙΟΥ... ΜΑΘΗΣΗΣ. ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΒΛΑΧΟ-ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΚ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΤΟ:
Δραγώνα και Διαμαντοπούλου έχουν διαγράψει τη Θράκη σε έγγραφα του υπουργείου!!!
* Οι νόμοι του ελληνικού κράτους έχουν ισχύ σε ορισμένες περιοχές της Θράκης; Ή μήπως τελούν εν υποτελεία;
* Μετά τους Ρομά και τους Πομάκους, οι μεγαλοκυρίες αποφάσισαν να διαγράψουν και τη Θράκη!!!
Η γνωστή κυβερνητική υπάλληλος, υφισταμένη της κυρίας Διαμαντοπούλου, κυρία Θάλεια Δραγώνα στα νέα προγράμματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης για τους Τσιγγάνους (πολιτικώς ορθώς: Ρομά) περιλαμβάνει όλες τις περιοχές και τους δήμους της επικράτειας που καλούνται να τα αναλάβουν και να τα υποστηρίξουν, πλην Θράκης!
Γιατί;
Δεν υπάρχουν Τσιγγάνοι στη Θράκη; (Ή μήπως για κάποιους δεν υπάρχει ήδη Θράκη;)...
Πάντως, στο ανάλογο επίσημο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Μάθε Παιδί μου Γράμματα της κυρίας Αννας «επί δικαίοις και άδικοις» Διαμαντοπούλου και της πρωθιέρειας των ντοκτορά κυρίας Θάλειας Δραγώνα η περιφέρεια «Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» έχει καθαιρεθεί σε «Ανατολικής Μακεδονίας» σκέτο! («ΠΑΡΟΝ» 13.VI.2010).
Τι συμβαίνει; Διαμελίσθηκε η επικράτεια και δεν το πήραμε χαμπάρι;
Εχουν αναλάβει οι δύο κυρίες, το Συνταγματικό καθήκον της αναδιαμόρφωσης της δομής του κράτους στην περιοχή;
Μήπως η άποψη του ψευτομουφτή Θράκης και του εκεί Τουρκικού Προξενείου ότι στο «σαντζάκι τους» δεν υπάρχουν Τσιγγάνοι (ούτε και Πομάκοι) αλλά μόνον Τούρκοι, είναι πλέον σεβαστή και απ' το παρ' ημίν σεβαστό Υπουργείον Παιδείας;
Και, εν τοιαύτη περιπτώσει, πού είναι, εν μέσω τέτοιας κατασκευασμένης τουρκικής πλειονότητας, η πολυτραγουδισμένη ευαισθησία για τις μειονότητες (όπως των Πομάκων ή των Ρομά) της κάθε κυρίας Δραγώνα κι οποιουδήποτε άλλου;
Ή μήπως η ευαισθησία για τις μειονότητες υφίσταται αναλόγως της μειονότητας; αν πρόκειται δηλαδή για σλαβομακεδόνες ή τουρκογενείς μουσουλμάνους μας πιάνει ο πόνος, αλλά αν πρόκειται για Πομάκους ή Τσιγγάνους (στη Θράκη) τους αφήνουμε στον πόνο τους;
Αλλά, για να σοβαρευτούμε!
Πολλοί καθηγητές εξ Αθηνών ψωμίζονται με τα μειονοτικά επί χρόνια και ζαμάνια, ενώ αντιστοίχως πολύ χρήμα διασπαθίζεται στη Θράκη από εντόπιους κανθάρους, χριστιανούς μουσουλμανοπατέρες.
Η ελαφρότης με την οποίαν η κυβέρνηση Παπανδρέου (και τα ακαδημαϊκά παράσιτα, που είτε με ΠΑΣΟΚ είτε με Ν.Δ. το ίδιο χρυσοψωμίζονται) αντιμετωπίζει τα τεκταινόμενα στη Θράκη, έχει φθάσει στα όρια της αμφισβήτησης των νόμων, του Ελληνικού Συντάγματος και των Διεθνών Συνθηκών.
Δεν μπορεί εν ενεργεία βουλευτής του ΠΑΣΟΚ να κουρελιάζει το Ελληνικό Σύνταγμα δηλώνοντας -με όρκο- Τούρκος (στη Θράκη) - ενώ νοτίως του Αλιάκμονος το παίζει Ελλην, απολαμβάνοντας όλα όσα κάτι τέτοιο σημαίνει. Στην Τουρκιά θα τον είχαν χώσει σε πολύ βαθύ μπουντρούμι.
Η περίπτωση Καραχασάν -προσωπική επιλογή του κ. Παπανδρέου- που απεδείχθη σε όλα "νούλα" αλλά "αστέρι" στο να δηλώνει Τουρκάλα, θα έπρεπε να έχει καταδείξει στον κ. Πρωθυπουργό ότι οι πιασάρικες και οι εντυπωσιοθηρικές κινήσεις δεν λύνουν τα (όντως) προβλήματα στη Θράκη.
Μόνον η ευνομία για όλους τους πολίτες, χριστιανούς, μουσουλμάνους κι άθεους, μπορεί να θεραπεύει προβλήματα. Όχι η κολακεία του τουρκικού εθνικισμού, ούτε ο «κατευνασμός» μισαλλόδοξων ιμάμηδων. Όσο για τους εν Αθήναις επαγγελματίες «προστάτες των μειονοτήτων» - αρκετά πια...
ΔΕΥΤΕΡΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοιχτή επιστολή προς την κ. Διαμαντοπούλου
Κυρία υπουργέ
Δεν ξέρω αν είναι κατάλληλη στιγμή, μια που βοά ο τόπος για ενδεχόμενη παραίτησή σας λόγω προβλημάτων παρόμοιων με αυτών που οδήγησαν στην έξοδο την κυρία Άντζελα Γκερέκου, όμως ένοιωσα την ανάγκη να σας απευθύνω αυτήν την ανοιχτή επιστολή, με αφορμή το χθεσινό θέμα "Στου Κεμάλ το σπίτι", του συγγραφέα Γιώργου Ιωάννου, στις εξετάσεις της Γ' Λυκείου.
Κυρία Διαμαντοπούλου
απευθύνομαι σε σας ως πολίτης αυτής της χώρας, της οποίας το κοινοβούλιο, με συντριπτική πλειοψηφία, ψήφισε το 1994 το νόμο με βάση τον οποίο ορίζεται η 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.
Αν δεν κάνω λάθος, αυτό σημαίνει ότι η Γενοκτονία αυτή έγινε και μάλιστα είχε αυτουργούς, με όνομα και επώνυμο.
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής της Γενοκτονίας, από το 1919 μέχρι το 1923, ήταν ο Μουσταφά Κεμάλ, αυτός που, αφού ανεφώνησε το "Επιτέλους τους Ξεριζώσαμε", γεγονός που αποτελεί απόδειξη της Γενοκτονίας, μέχρι το θάνατό του κυβέρνησε δικτατορικά τη γειτονική χώρα, αυτός που αποτέλεσε διδάσκαλο του Αδόλφου Χίτλερ, τα εγκλήματα του οποίου, τηρουμένων των αναλογιών, σε καμία περίπτωση δεν ξεπέρασαν σε αγριότητα και βαρβαρότητα αυτά του δασκάλου του.
Αυτό το πρόσωπο, ο Γενοκτόνος φασίστας Κεμάλ, τιμήθηκε με μεγαλοπρέπεια πριν από λίγους μήνες στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, από το συνάδελφό σας στην Κυβέρνηση κ. Σηφουνάκη, την αντιπρόεδρο της Ελληνικής Βουλής, κυρία Έλσα Παπαδημητρίου, τους καθηγητές πανεπιστημίου κ.κ. Ιωάννη Θ. Μάζη, Αθανάσιο Μαρκόπουλο, Mehmet Saray και τον κρατικοδίαιτο δημοσιογράφο Σεραφείμ Φυντανίδη (όλοι τους αμοίβονται με λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου, πλην του Τούρκου κεμαλιστή), υπό την υψηλή επιστασία του Τούρκου πρέσβη και του Γενικού Προξένου στην Αθήνα.
Αυτή η αποτρόπαια και στην ουσία παράνομη πράξη έγινε σε φορέα του υπουργείου σας και ισοδυναμεί με παρουσίαση σε πανεπιστήμιο του Ισραήλ του βιβλίου "Ο Αγών μου", του μαθητή του Γενοκτόνου δικτάτορα Κεμάλ, Αδόλφου Χίτλερ, παρουσία και επιστασία μάλιστα του εκπροσώπου των ναζί. Θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε να γίνεται κάτι τέτοιο στο Ισραήλ ή στην Αμρενία; Με άλλα λόγια, με τέτοιες ενέργειες είναι σαν να σπέρνουμε το σπόρο του ναζισμού στο ελληνικό πανεπιστήμιο κυρία Διαμαντοπούλου.
Τότε δεν αντιδράσατε, όπως δεν αντέδρασαν και άλλοι αρμόδιοι φορείς του οργανωμένου ποντιακού χώρου, αφήνοντας την παρανομία να σέρνεται και να μας εμφανίζεται χθες, μια μέρα που εκατομμύρια Ελλήνων δάκρυζαν για τους αδικοχαμένους προγόνους και συνέλληνες που χάθηκαν από το αιματοβαμένο χέρι του Κεμάλ, υπό τη μορφή "λογοτεχνικού κειμένου", ως θέμα για τις εξετάσεις των μαθητών της Γ' Λυκείου, στο υπουργείο σας, το πρώην Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Κυρία υπουργέ
επειδή ο ελληνικός λαός, πέραν του ότι σας εξέλεξε, σας πληρώνει, όπως πληρώνει και όλους αυτούς που προέκριναν αυτό το στην κυριολεξία δηλητηριώδες "λογοτεχνικό" κείμενο, που θα μπορούσε να πάρει το Πρώτο Βραβείο Προπαγάνδας, αφού, ανεξάρτητα από τις προθέσεις του συγγραφέα, πλασσάρεται ως θέμα από το υπουργείο σας σε παιδιά 16 και 17 χρονών, με τον τίτλο μάλιστα "Στου Κεμάλ του σπίτι", χωρίς καμία αναφορά στο εγκληματικό του έργο. Και μονο το γεγονός ότι αναφέρεται το σπίτι όπου έζησε για περίπου δέκα χρόνια ο Κεμάλ ως σημείο αναφοράς της ευρύτερης περιοχής, χωρίς καμία αναφορά στο βάρβαρο γενοκτονικό του έργο, είναι επονείδιστο και κατακριτέο.
Όπως ανέφερα και παραπάνω, ο Κεμάλ είναι χειρότερος από τον Χίτλερ και επιλογές ως θέμα εξετάσεων κειμένων όπως αυτό του Ιωάννου, είναι απαράδεκτες, ανιστόρητες και σίγουρα δεν βοηθούν τους νέους μας να διαμορφώσουν σωστή άποψη για την ιστορία, το φασισμό και τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητος.
Δεν μπορεί να είναι θέμα σε εξετάσεις ένα κείμενο που νομιμοποιεί δια της πλαγίας ένα άτομο που έχει διαπράξει εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.
Άλλο δημοκρατία, άλλο ελευθερία της έκφρασης και άλλο συναυτουργία και άθλια νομιμοποίηση ενός στυγνού δικτάτορα, γενοκτόνου των Ελλήνων.
ΔΕΥΤΕΡΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοιχτή επιστολή προς την κ. Διαμαντοπούλου
Κυρία υπουργέ
Δεν ξέρω αν είναι κατάλληλη στιγμή, μια που βοά ο τόπος για ενδεχόμενη παραίτησή σας λόγω προβλημάτων παρόμοιων με αυτών που οδήγησαν στην έξοδο την κυρία Άντζελα Γκερέκου, όμως ένοιωσα την ανάγκη να σας απευθύνω αυτήν την ανοιχτή επιστολή, με αφορμή το χθεσινό θέμα "Στου Κεμάλ το σπίτι", του συγγραφέα Γιώργου Ιωάννου, στις εξετάσεις της Γ' Λυκείου.
Κυρία Διαμαντοπούλου
απευθύνομαι σε σας ως πολίτης αυτής της χώρας, της οποίας το κοινοβούλιο, με συντριπτική πλειοψηφία, ψήφισε το 1994 το νόμο με βάση τον οποίο ορίζεται η 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.
Αν δεν κάνω λάθος, αυτό σημαίνει ότι η Γενοκτονία αυτή έγινε και μάλιστα είχε αυτουργούς, με όνομα και επώνυμο.
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής της Γενοκτονίας, από το 1919 μέχρι το 1923, ήταν ο Μουσταφά Κεμάλ, αυτός που, αφού ανεφώνησε το "Επιτέλους τους Ξεριζώσαμε", γεγονός που αποτελεί απόδειξη της Γενοκτονίας, μέχρι το θάνατό του κυβέρνησε δικτατορικά τη γειτονική χώρα, αυτός που αποτέλεσε διδάσκαλο του Αδόλφου Χίτλερ, τα εγκλήματα του οποίου, τηρουμένων των αναλογιών, σε καμία περίπτωση δεν ξεπέρασαν σε αγριότητα και βαρβαρότητα αυτά του δασκάλου του.
Αυτό το πρόσωπο, ο Γενοκτόνος φασίστας Κεμάλ, τιμήθηκε με μεγαλοπρέπεια πριν από λίγους μήνες στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, από το συνάδελφό σας στην Κυβέρνηση κ. Σηφουνάκη, την αντιπρόεδρο της Ελληνικής Βουλής, κυρία Έλσα Παπαδημητρίου, τους καθηγητές πανεπιστημίου κ.κ. Ιωάννη Θ. Μάζη, Αθανάσιο Μαρκόπουλο, Mehmet Saray και τον κρατικοδίαιτο δημοσιογράφο Σεραφείμ Φυντανίδη (όλοι τους αμοίβονται με λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου, πλην του Τούρκου κεμαλιστή), υπό την υψηλή επιστασία του Τούρκου πρέσβη και του Γενικού Προξένου στην Αθήνα.
Αυτή η αποτρόπαια και στην ουσία παράνομη πράξη έγινε σε φορέα του υπουργείου σας και ισοδυναμεί με παρουσίαση σε πανεπιστήμιο του Ισραήλ του βιβλίου "Ο Αγών μου", του μαθητή του Γενοκτόνου δικτάτορα Κεμάλ, Αδόλφου Χίτλερ, παρουσία και επιστασία μάλιστα του εκπροσώπου των ναζί. Θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε να γίνεται κάτι τέτοιο στο Ισραήλ ή στην Αμρενία; Με άλλα λόγια, με τέτοιες ενέργειες είναι σαν να σπέρνουμε το σπόρο του ναζισμού στο ελληνικό πανεπιστήμιο κυρία Διαμαντοπούλου.
Τότε δεν αντιδράσατε, όπως δεν αντέδρασαν και άλλοι αρμόδιοι φορείς του οργανωμένου ποντιακού χώρου, αφήνοντας την παρανομία να σέρνεται και να μας εμφανίζεται χθες, μια μέρα που εκατομμύρια Ελλήνων δάκρυζαν για τους αδικοχαμένους προγόνους και συνέλληνες που χάθηκαν από το αιματοβαμένο χέρι του Κεμάλ, υπό τη μορφή "λογοτεχνικού κειμένου", ως θέμα για τις εξετάσεις των μαθητών της Γ' Λυκείου, στο υπουργείο σας, το πρώην Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Κυρία υπουργέ
επειδή ο ελληνικός λαός, πέραν του ότι σας εξέλεξε, σας πληρώνει, όπως πληρώνει και όλους αυτούς που προέκριναν αυτό το στην κυριολεξία δηλητηριώδες "λογοτεχνικό" κείμενο, που θα μπορούσε να πάρει το Πρώτο Βραβείο Προπαγάνδας, αφού, ανεξάρτητα από τις προθέσεις του συγγραφέα, πλασσάρεται ως θέμα από το υπουργείο σας σε παιδιά 16 και 17 χρονών, με τον τίτλο μάλιστα "Στου Κεμάλ του σπίτι", χωρίς καμία αναφορά στο εγκληματικό του έργο.
SYNEXEIA APO PANW...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μονο το γεγονός ότι αναφέρεται το σπίτι όπου έζησε για περίπου δέκα χρόνια ο Κεμάλ ως σημείο αναφοράς της ευρύτερης περιοχής, χωρίς καμία αναφορά στο βάρβαρο γενοκτονικό του έργο, είναι επονείδιστο και κατακριτέο.
Όπως ανέφερα και παραπάνω, ο Κεμάλ είναι χειρότερος από τον Χίτλερ και επιλογές ως θέμα εξετάσεων κειμένων όπως αυτό του Ιωάννου, είναι απαράδεκτες, ανιστόρητες και σίγουρα δεν βοηθούν τους νέους μας να διαμορφώσουν σωστή άποψη για την ιστορία, το φασισμό και τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητος.
Δεν μπορεί να είναι θέμα σε εξετάσεις ένα κείμενο που νομιμοποιεί δια της πλαγίας ένα άτομο που έχει διαπράξει εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.
Άλλο δημοκρατία, άλλο ελευθερία της έκφρασης και άλλο συναυτουργία και άθλια νομιμοποίηση ενός στυγνού δικτάτορα, γενοκτόνου των Ελλήνων.
Επειδή όλα αυτά δεν θεωρούνται τυχαία και, όπως είναι φυσικό, μάλλον προετοιμάζουν το έδαφος για την επόμενη φάση, που είναι η παραχάραξη της ιστορίας και η επίσημη αγιοποίηση του Μουσταφά Κεμάλ, ως πολίτης αυτής της χώρας σας δηλώνω ότι οι πράξεις αυτές βρίσκουν αντίθετη μεγάλη μερίδα του ελληνικού λαού, που καλείται μάλιστα να χρηματοδοτεί τις συγκεκριμένες πράξεις αλλά και όλους εσάς τους πρωταγωνιστές αυτών των βδελυρών ενεργειών, που ταυτόχρονα παραβιάζουν και το νόμο του 1994, με τον οποίο αναγνωρίστηκε η 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.
Σάββας Καλεντερίδης
Πολίτης της Ελληνικής Δημοκρατίας
Υ.Γ. Αλήθεια, σκεφτήκατε να κάνετε εξονυχιστικό διαχειριστικό έλεγχο στους φορείς που διαχειρίστηκαν τα 17 εκατομμύρια ευρώ, στους οποίους φορείς, σημειωτέον, συμμετείχε και η άνευ νόμιμου πανεπιστημιακού τίτλου καθηγήτρια πανεπιστημίου και Γ.Γ. του υπουργείου σας κ. Θάλεια Δραγώνα;
Αν όχι, σας συνιστώ να το πράξετε και να ανακοινώσετε τα αποτελέσματα στον ελληνικό λαό, για να κάνετε πράξη το σύνθημα της κυβέρνησή σας "διαφάνεια σε όλα".
... Οι νόμοι του ελληνικού κράτους έχουν ισχύ σε ορισμένες περιοχές της Θράκης; Ή μήπως τελούν εν υποτελεία;
ΑπάντησηΔιαγραφή***
Η γνωστή κυβερνητική υπάλληλος, υφισταμένη της κυρίας Διαμαντοπούλου, κυρία Θάλεια Δραγώνα
στα νέα προγράμματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης για τους Τσιγγάνους (πολιτικώς ορθώς: Ρομά) περιλαμβάνει όλες τις περιοχές και τους δήμους της επικράτειας που καλούνται να τα αναλάβουν και να τα υποστηρίξουν, πλην Θράκης!
Γιατί;
Δεν υπάρχουν Τσιγγάνοι στη Θράκη;
(Ή μήπως για κάποιους δεν υπάρχει ήδη Θράκη;)...
Πάντως, στο ανάλογο επίσημο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Μάθε Παιδί μου Γράμματα της κυρίας Αννας «επί δικαίοις και άδικοις» Διαμαντοπούλου και της πρωθιέρειας των ντοκτορά κυρίας Θάλειας Δραγώνα η περιφέρεια «Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» έχει καθαιρεθεί σε «Ανατολικής Μακεδονίας» σκέτο! («ΠΑΡΟΝ» 13.VI.2010).
Τι συμβαίνει; Διαμελίσθηκε η επικράτεια και δεν το πήραμε χαμπάρι;
Εχουν αναλάβει οι δύο κυρίες, το Συνταγματικό καθήκον της αναδιαμόρφωσης της δομής του κράτους στην περιοχή;
Μήπως η άποψη του ψευτομουφτή Θράκης και του εκεί Τουρκικού Προξενείου ότι στο «σαντζάκι τους» δεν υπάρχουν Τσιγγάνοι (ούτε και Πομάκοι) αλλά μόνον Τούρκοι, είναι πλέον σεβαστή και απ' το παρ' ημίν σεβαστό Υπουργείον Παιδείας;
Και, εν τοιαύτη περιπτώσει, πού είναι, εν μέσω τέτοιας κατασκευασμένης τουρκικής πλειονότητας, η πολυτραγουδισμένη ευαισθησία για τις μειονότητες (όπως των Πομάκων ή των Ρομά) της κάθε κυρίας Δραγώνα κι οποιουδήποτε άλλου;
Ή μήπως η ευαισθησία για τις μειονότητες υφίσταται αναλόγως της μειονότητας; αν πρόκειται δηλαδή
για σλαβομακεδόνες ή τουρκογενείς μουσουλμάνους μάς πιάνει ο πόνος, αλλά αν πρόκειται για Πομάκους ή Τσιγγάνους (στη Θράκη) τους αφήνουμε στον πόνο τους;
Αλλά, για να σοβαρευτούμε!
Πολλοί καθηγητές εξ Αθηνών ψωμίζονται με τα μειονοτικά επί χρόνια και ζαμάνια ενώ αντιστοίχως πολύ χρήμα διασπαθίζεται στη Θράκη από εντόπιους κανθάρους, χριστιανούς μουσουλμανοπατέρες.
Η ελαφρότης με την οποίαν η κυβέρνηση Παπανδρέου (και τα ακαδημαϊκά παράσιτα, που είτε με ΠΑΣΟΚ είτε με Ν.Δ. το ίδιο χρυσοψωμίζονται) αντιμετωπίζει τα τεκταινόμενα στη Θράκη, έχει φθάσει στα όρια της αμφισβήτησης των νόμων, του Ελληνικού Συντάγματος και των Διεθνών Συνθηκών.
Δεν μπορεί εν ενεργεία βουλευτής του ΠΑΣΟΚ να κουρελιάζει το Ελληνικό Σύνταγμα δηλώνοντας -με όρκο- Τούρκος (στη Θράκη) - ενώ νοτίως του Αλιάκμονος το παίζει Ελλην, απολαμβάνοντας όλα όσα κάτι τέτοιο σημαίνει. Στην Τουρκιά θα τον είχαν χώσει σε πολύ βαθύ μπουντρούμι.
Η περίπτωση Καραχασάν -επιλογή του κ. Παπανδρέου- που απεδείχθη σε όλα νούλα αλλά αστέρι στο να δηλώνει Τουρκάλα, θα έπρεπε να έχει καταδείξει στον κ. Πρωθυπουργό ότι οι πιασάρικες και οι εντυπωσιοθηρικές κινήσεις δεν λύνουν τα (όντως) προβλήματα στη Θράκη.
Μόνον η ευνομία για όλους τους πολίτες, χριστιανούς, μουσουλμάνους κι άθεους, μπορεί να θεραπεύει προβλήματα. Οχι η κολακεία του τουρκικού εθνικισμού, ούτε ο «κατευνασμός» μισαλλόδοξων ιμάμηδων. Οσο για τους εν Αθήναις επαγγελματίες «προστάτες των μειονοτήτων» - αρκετά πια...
PHGH: STATHIS, WWW.ENET.GR
TETARTON...
ΑπάντησηΔιαγραφή...Ας πληρώνει την κρίση μόνο ο απλός "πολίτης"
* - Χορηγεί bonus 194.500 ευρώ!
Η υπουργός (πρώην Εθνικής) Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, φροντίζει και εκείνη για τους συνεργάτες της και τους συνεργάτες των συνεργατών της.
Με απόφασή της χορηγεί ποσό ύψους 194.500 ευρώ σε 55 υπαλλήλους στο πολιτικό της γραφείο και στα γραφεία των υφυπουργών, του γενικού γραμματέα και των ειδικών γραμματέων, με αναδρομική ισχύ από 1ης Ιανουαρίου 2010, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του ιδίου έτους.
Και όλα αυτά σε εποχή ισχνών αγελάδων, με την κυβέρνηση να επικαλείται τον «πατριωτισμό» των πολιτών, για να περάσει σωρεία αντιλαϊκών μέτρων και να περικόψει ...δαπάνες.
Κοινώς, η υπουργός ακολουθεί την πεπατημένη των συναδέλφων της στην κυβέρνηση, κ. Ιωάννη Ραγκούση, υπουργού Εσωτερικών και Γιώργου Κουτρουμάνη, υφυπουργού Εργασίας, οι οποίοι φρόντισαν για την χορήγηση αναδρομικών υπερωριών στους υφισταμένους τους ή στους πρώην συναδέλφους τους.
Η κ. Διαμαντοπούλου, μεριμνά λοιπόν για τη «συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης», προκειμένου να καλυφθούν υπερωριακές ανάγκες 40 ώρες το μήνα για έκαστο από τους 55 προνομιακούς υπαλλήλους, καθώς το υπόλοιπο προσωπικό του υπουργείου δεν παίρνει κάτι… δεκάρα τσακιστή.
Φυσικά, οι υπάλληλοι του ευρύτερου Δημοσίου βλέπουν την ίδια ώρα τα εισοδήματά τους να συρρικνώνονται, λόγω της περικοπής των επιδομάτων τους. Όσοι τοποθετηθούν ή αποσπαστούν σε γραφεία υπουργών, υφυπουργών ή γενικών γραμματέων, ίσως περάσουν καλύτερα.
Αλήθεια, τις μετράει κανείς τις ώρες «υπερωριακής απασχόλησης» στο υπουργείο Παιδείας;
Στο ΠαΣοΚ λοιπόν, έχοντας εξασφαλίσει μια κακώς εννοούμενη (και καθόλα επικριτέα) επικοινωνιακή ανοχή από τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, συνεχίζουν να κάνουν αυτό που ξέρουν καλά: Να φροντίζουν για τους ανθρώπους τους.
Πρέπει εξάλλου να έχουν τα νώτα τους καλυμμένα. Όλα αυτά όμως, γίνονται με δημόσιο χρήμα κα εκεί, υπάρχει θέμα, μια και «η υπερωριακή απασχόληση κρίνεται απαραίτητη για την «κάλυψη εποχιακών εκτάκτων αναγκών των πολιτικών γραφείων του υπουργείου Παιδείας», όπως διαβάζουμε στο σχετικό ΦΕΚ.
Σύμφωνα λοιπόν με την 32971/Η/22-3-2010 απόφαση (δημοσιευόμενη, με αναδρομική ισχύ από 1-1-2010, στο υπ’ αριθμόν 311 φύλλο του Β΄ τεύχους του ΦΕΚ της 23ης Μαρτίου 2010) της κ. Διαμαντοπούλου, εγκρίνεται δαπάνη 194.500 ευρώ για υπερωριακή απασχόληση 55 υπαλλήλων στα πολιτικά γραφεία της υπουργού, των υφυπουργών, του γενικού και των ειδικών γραμματέων του υπουργείου Παιδείας, από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Δεκεμβρίου 2010.
Δηλαδή, και σε αυτόν, σε αυτήν ή σε αυτούς που εργάζονται στο γραφείο της κ. Θάλειας Δραγώνα…
Και κάτι τελευταίο: ήταν ενήμερο το Μαξίμου για αυτή τη δαπάνη;
Αν ναι, υπάρχει μείζον θέμα.
Δεν μπορούν να ζητούν θυσίες από τους πολίτες και από την άλλη να δαπανούν κατ’ αυτόν τον τρόπο. Και δεν είναι η πρώτη περίπτωση…
Αρχίζουν και μαζεύονται αρκετές.
Κατά πολλούς πάντως, πρόκειται γενικότερα για φαινόμενα «αστικού» σοσιαλισμού των νοτίων & βορείων προαστίων της Αθήνας ή Τρίτο Δρόμο, όπως αποκλήθηκε η πιο «φιλελεύθερη» εκδοχή του και λάτρεις του οποίου σήμερα μας κυβερνούν.
KAI TO KERASAKI STHN TOYRTA...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρωί 21 Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.
Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική.
Επίσης, είπε ότι τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.
(Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!
(Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών; Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων; Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις; Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια; Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)
Επίσης μίλησε για τη δασκάλα κα Νικοπούλου που δίδαξε στη Θράκη, ότι το πέρασμά της από τα
σχολεία στα Πομακοχώρια ήταν ατυχές γιατί δίχασε την τοπική κοινωνία. (Αποσιωπά το γεγονός ότι η κα Νικοπούλου προσπάθησε να κάνει σωστά τη δουλειά της και να διδάξει την ελληνική γλώσσα στους Πομάκους που είναι Έλληνες πολίτες).
Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄ και Β΄ δημοτικού δεν θα προκαλέσει σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά;
Αντιθέτως, μετά από σχετικές έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).
news.kathimerini.gr
ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΟΥ ΤΗΣ Κας ΔΡΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΜΚΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΑΙΔΩΝ ΠΕΡΙ ΤΑ (ΚΡΑΤΗΘΗΤΕ) 12 ΕΚ. ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ, ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαγγελική έρευνα για την κα Θάλεια Δραγώνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το πώς έγινε καθηγήτρια πανεπιστημίου, ενώ στερείται βασικού τίτλου σπουδών, όπως βεβαίωσε το ΔΙΚΑΤΣΑ.
Επιστολή του προέδρου του Αρείου Πάγου στην υπουργό Παιδείας και τι απάντησε.
Με την κυρία Θάλεια Δραγώνα, την ειδική γραμματέα του υπουργείου…Παιδείας, ασχολείται η Δικαιοσύνη, έπειτα από ΑΜΕΣΗ παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου κ. Γεώργιου Καλαμίδα, μετά τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα του «ΠΑΡΟΝ» για το ότι η κυρία Δραγώνα εξελέγη καθηγήτρια ενώ στερείτο βασικού τίτλου σπουδών, όπως έχει βεβαιώσει το ΔΙΚΑΤΣΑ.
Όπως μας ενημέρωσε με επιστολή του ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου, στις 16 Φεβρουαρίου είχε στείλει, με αφορμή το δημοσίευμα του «Συναξαριστή» στο φύλλο του «Π» της 14ης Φεβρουαρίου, επιστολή στην υπουργό Παιδείας, από την οποία ζητούσε «να μας γνωρίσετε αν συννόμως ή όχι αναγνωρίστηκε το διδακτορικό δίπλωμα της κ. Θάλειας Δραγώνα κι αν συννόμως ή όχι αυτή εξελέγη ως καθηγήτρια πανεπιστημίου».
Την απάντηση της υπουργού Παιδείας ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου κ. Καλαμίδας διαβίβασε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Τέντε, ο οποίος ήδη την έστειλε στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Εισαγγελέα κυρία Ράικου, με την παραγγελία να διερευνηθεί η νομιμότητα της εκλογής της κυρίας Δραγώνα ως καθηγήτριας πανεπιστημίου και η πραγματική……διάσταση της υπόθεσης.
Φεύγει η Δραγώνα;
Σύμφωνα με εγκυρότατες πληροφορίες, έπειτα από συζητήσεις με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας (για τις οποίες πιθανότατα έχει ενημερωθεί και το Μαξίμου), η κυρία Δραγώνα, μετά και την παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου (που ήρθε να προστεθεί στο βαρύτατο γι’ αυτήν κλίμα που έχει δημιουργηθεί όχι μόνο στη Θράκη, αλλά και στην κοινή γνώμη όλης της χώρας), που πλέον κάνει δύσκολη την παραπέρα παραμονή, πρόκειται να αποχωρήσει οικειοθελώς…
Υπάρχουν δικαστές στην Αθήνα…
Η παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου προκλήθηκε από το άρθρο του «Συναξαριστή», στο φύλλο της 14ης Φεβρουαρίου, με τίτλο «Ζητείται Νομιμότητα και Επιστημοσύνη», στο οποίο σημειωνόταν:
«Υπάρχουν Δικαστές στο Βερολίνο»… Δυόμισι αιώνες μετά, όταν μεσούσης της πεφωτισμένης Δεσποτείας του Φρειδερίκου Β’ του Μέγα (1712- 1786) της Πρωσίας, ο πρώσος χωρικός με την παροιμιώδη αυτή φράση του εξέφραζε τη βεβαιότητά του για τη Νομιμότητα στο κράτος του και παρέπεμπε στους «Φύλακες του Νόμου», παραμένει απορίας άξιο αν ο σημερινός Απλός Έλληνας Πολίτης έχει αυτήν τη βεβαιότητα και αυτήν τη δυνατότητα…
«Υπάρχουν άραγε Δικαστές στην Αθήνα;» Υπάρχουν «Φύλακες του Νόμου»; Υπάρχει Νομιμότητα στο λυκαυγές του 21ου αιώνα μ.Χ.;
Στην απορία του Απλού Έλληνα Πολίτη καλούνται ν’ απαντήσουν οι φύσει και θέσει «Φύλακες της Νομιμότητας», ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου…
Εισαγγελική έρευνα για την κα Θάλεια Δραγώνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το πώς έγινε καθηγήτρια πανεπιστημίου, ενώ στερείται βασικού τίτλου σπουδών, όπως βεβαίωσε το ΔΙΚΑΤΣΑ.
Επιστολή του προέδρου του Αρείου Πάγου στην υπουργό Παιδείας και τι απάντησε.
Με την κυρία Θάλεια Δραγώνα, την ειδική γραμματέα του υπουργείου…Παιδείας, ασχολείται η Δικαιοσύνη, έπειτα από ΑΜΕΣΗ παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου κ. Γεώργιου Καλαμίδα, μετά τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα του «ΠΑΡΟΝ» για το ότι η κυρία Δραγώνα εξελέγη καθηγήτρια ενώ στερείτο βασικού τίτλου σπουδών, όπως έχει βεβαιώσει το ΔΙΚΑΤΣΑ.
Όπως μας ενημέρωσε με επιστολή του ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου, στις 16 Φεβρουαρίου είχε στείλει, με αφορμή το δημοσίευμα του «Συναξαριστή» στο φύλλο του «Π» της 14ης Φεβρουαρίου, επιστολή στην υπουργό Παιδείας, από την οποία ζητούσε «να μας γνωρίσετε αν συννόμως ή όχι αναγνωρίστηκε το διδακτορικό δίπλωμα της κ. Θάλειας Δραγώνα κι αν συννόμως ή όχι αυτή εξελέγη ως καθηγήτρια πανεπιστημίου».
Την απάντηση της υπουργού Παιδείας ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου κ. Καλαμίδας διαβίβασε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Τέντε, ο οποίος ήδη την έστειλε στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Εισαγγελέα κυρία Ράικου, με την παραγγελία να διερευνηθεί η νομιμότητα της εκλογής της κυρίας Δραγώνα ως καθηγήτριας πανεπιστημίου και η πραγματική……διάσταση της υπόθεσης.
Φεύγει η Δραγώνα;
Σύμφωνα με εγκυρότατες πληροφορίες, έπειτα από συζητήσεις με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας (για τις οποίες πιθανότατα έχει ενημερωθεί και το Μαξίμου), η κυρία Δραγώνα, μετά και την παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου (που ήρθε να προστεθεί στο βαρύτατο γι’ αυτήν κλίμα που έχει δημιουργηθεί όχι μόνο στη Θράκη, αλλά και στην κοινή γνώμη όλης της χώρας), που πλέον κάνει δύσκολη την παραπέρα παραμονή, πρόκειται να αποχωρήσει οικειοθελώς…
Υπάρχουν δικαστές στην Αθήνα…
Η παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου προκλήθηκε από το άρθρο του «Συναξαριστή», στο φύλλο της 14ης Φεβρουαρίου, με τίτλο «Ζητείται Νομιμότητα και Επιστημοσύνη», στο οποίο σημειωνόταν:
«Υπάρχουν Δικαστές στο Βερολίνο»… Δυόμισι αιώνες μετά, όταν μεσούσης της πεφωτισμένης Δεσποτείας του Φρειδερίκου Β’ του Μέγα (1712- 1786) της Πρωσίας, ο πρώσος χωρικός με την παροιμιώδη αυτή φράση του εξέφραζε τη βεβαιότητά του για τη Νομιμότητα στο κράτος του και παρέπεμπε στους «Φύλακες του Νόμου», παραμένει απορίας άξιο αν ο σημερινός Απλός Έλληνας Πολίτης έχει αυτήν τη βεβαιότητα και αυτήν τη δυνατότητα…
«Υπάρχουν άραγε Δικαστές στην Αθήνα;» Υπάρχουν «Φύλακες του Νόμου»; Υπάρχει Νομιμότητα στο λυκαυγές του 21ου αιώνα μ.Χ.;
Στην απορία του Απλού Έλληνα Πολίτη καλούνται ν’ απαντήσουν οι φύσει και θέσει «Φύλακες της Νομιμότητας», ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου…
synexeia apo panw...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κορυφή της Ελληνικής Δικαιοσύνης ασφαλώς και είναι αδιανόητο να επικαλεσθεί άγνοια για την παραβίαση της Νομιμότητας στην περίπτωση της κ. Θάλειας Δραγώνα, ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας και καθηγήτριας ΑΕΙ.
Δημόσια έγγραφα τα οποία ήλθαν στο φως της δημοσιότητας (βεβαίωση ΔΙΚΑΤΣΑ) πιστοποιούν ότι «Η ενδιαφερόμενη (σ.σ.: η κ. Θάλεια Δραγώνα) στερείται βασικού τίτλου σπουδών».
Η απορία του Απλού Έλληνα Πολίτη εστιάζεται εν προκειμένω όχι βεβαίως στις επιστημονικές απόψεις της κ. Δραγώνα -η ελευθερία της επιστημονικής σκέψης και των επιστημονικών απόψεων αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της Δημοκρατίας- αλλά κυρίως στο ποιοι νόμοι και από ποίους παραβιάσθηκαν στη διαδικασία εκλογής της κ. Δραγώνα στο αξίωμα της καθηγήτριας Πανεπιστημίου, ενώ εστερείτο, κατά την ομολογία του ΔΙΚΑΤΣΑ, «βασικού τίτλου σπουδών»!»
«Και αυτά μεν ως προς τη Νομιμότητα, αλλά η Ανώτατη Παιδεία στη χώρα μας, κατά κοινή παραδοχή επαϊόντων και μη, παρουσιάζει και πρόβλημα, σε οξύτατο βαθμό, Ποιότητας…
Ο Απλός Έλληνας Πολίτης διερωτάται, ομού μετά της κ. Άννας Διαμαντοπούλου, αν τα εκάστοτε τιτιβίσματα περί μεταρρυθμίσεων (;) και αξιοκρατίας (;) έχουν εφαρμογή στα ΑΕΙ και το διδακτικό προσωπικό τους.
Ο Απλός Έλληνας Πολίτης είναι αναντίρρητο ότι σέβεται τους πανεπιστημιακούς δασκάλους. Διευκρινίζει όμως urbi et orbi ότι ο βαθμός του σεβασμού του απορρέει και μόνο από τον βαθμό Επιστημοσύνης του διδακτικού προσωπικού των ΑΕΙ.
Απαιτεί να πληροφορηθεί από την υπουργό Παιδείας αν και σε ποιον βαθμό λειτουργεί η αξιολόγηση των πανεπιστημιακών δασκάλων… Αν και σε ποιον βαθμό εφαρμόζεται η σχετική νομοθεσία… Αν και σε ποιον βαθμό η επιστημονική αρτιότητα των πανεπιστημιακών αντικαθίσταται από τη συμμετοχή των τελευταίων σε “λέσχες” δημοσιογραφικών συγκροτημάτων και ρηχής επιφυλλιδογραφίας!
Ο Απλός Έλληνας Πολίτης την εποχή του διαδικτύου έχει την ευχέρεια, πολλώ μάλλον η υπουργός Παιδείας, να παρακολουθεί την Επιστημοσύνη των συγκεκριμένων δασκάλων…»
«Η κ. Άννα Διαμαντοπούλου, με θητεία στην Εσπερία, ακόμη και αν επικαλεσθεί “δυσκολίες” στην ικανοποίηση της ευλόγου αυτής απορίας του Απλού Έλληνα Πολίτη, δεν είναι δυνατόν να διασκελίσει το αίτημα αυτό ως προς τους πολυπληθείς επιστημονικούς συμβούλους της…
Ο γόος του Απλού Έλληνα Πολίτη για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στα ΑΕΙ της Χώρας συμπυκνούται σε δύο και μόνο λέξεις: Νομιμότητα και Επιστημοσύνη».
Εξάλλου στις 6 Ιουνίου ο «Συναξαριστής» επανήλθε στο θέμα, σημειώνοντας ότι αυτές τις ώρες της βαθιάς οικονομικής κρίσης, που «η χώρα οδεύει προς την καταστροφή, η επιστημονική κοινότητα εμφανίζεται (;) να τελεί σε “χειμερία νάρκη” για τα τεκταινόμενα»:
«Η πνευματική ηγεσία σε περιόδους εθνικών κρίσεων, παντού και πάντοτε, έδιδε το “παρών” και διασάλπιζε το “δέον γενέσθαι”… Προς τι η σημερινή αιδήμων σιωπή;
Αλλά και οι θεματοφύλακες της νομιμότητας, η ηγεσία του Αρείου Πάγου, όταν κατά σκανδαλώδη εξοργιστικό τρόπο παραβιάζεται η νομιμότητα (περιπτώσεις της “καθηγήτριας” πανεπιστημίου κ. Θάλειας Δραγώνα, ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας, για την οποία το ίδιο το ΔΙΚΑΤΣΑ πιστοποιεί ότι στερείται “βασικού τίτλου σπουδών”, αλλά και πλειάδας άλλων “καθηγητών” ΑΕΙ, που στερούνται διδακτορικού τίτλου σπουδών, στοιχείου sine qua non, αλλά αναδείχθηκαν παρανόμως στο αξίωμα του καθηγητή ΑΕΙ), τι πράττουν;
“Υπάρχουν Δικαστές στο Βερολίνο”; Ιδού η απορία…»
ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥ ΚΡΕΣΕΝΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή