Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Φιλευσπλαχνία

Ας πούμε, λοιπόν, ότι είσαι μεροκαματιάρης, φτωχός και αριστερός. Δηλαδή ψηφίζεις κάτι σαν Συνασπισμό. Ας πούμε ακόμη ότι κατά ευτυχή συγκυρία κληρονόμησες από τη γιαγιά σου μερικά τετραγωνικά στο αθηναϊκό κέντρο το ιστορικό. Παραδίπλα από το μηχανουργείο που σου βγάζει το λάδι νυχθημερόν. Στην αρχή τυχερός. Ουδεμία ανάγκη από μεταφορικά μέσα, ταξί και άλλα τέτοια που κοστίζουν ακριβά για μια τσέπη χωρίς λεφτά. Ολα μια σπιθαμή από το κρεβάτι σου.

Ας πούμε ότι αργά αλλά σταθερά όλο και κάτι συμβαίνει στη γειτονιά σου από εγκληματικότητα και ναρκωτικά. Ετσι, από τη μία είσαι εκ ιδεολογικής πεποιθήσεως υπέρ της αλληλεγγύης και της συναδέλφωσης των λαών. Τι μου φταίνε εμένα αυτοί οι μαύροι δυστυχισμένοι; Αλλά τι φταίω κι εγώ να.. φορτώνομαι από πάνω και τα ανθρώπινα ερείπια από τα γκρεμίδια των πολέμων και των ιμπεριαλιστών; Από την άλλη να πιάνεις τον εαυτό σου να συμφωνεί με τις εθνικοπατριωτικές ρατσιστικές ιαχές του Βορίδη και του Καρατζαφέρη. Ας πούμε λοιπόν ότι, χωρίς να το θέλεις, αρχίζεις να κομματιάζεσαι στα δύο. Από τη μία αριστερός και προοδευτικός. Από την άλλη με το ΛΑΟΣ, χωρίς να το ομολογείς ούτε στον ύπνο σου τον εφιαλτικό. Δηλαδή δεν φτάνει που η τρόικα και ο Παπακωνσταντίνου με γδέρνουν κανονικώς. Εχω και τον μαύρο τον Σουδανό να με τραβάει προς τα κάτω, και έτσι εγώ ο Ελληνας να κινδυνεύω από το σπίτι μου να βγω. Ετσι, σιγά-σιγά αρχίζεις να καλοβλέπεις του χρυσαυγίτη Μιχαλολιάκου τον ναζιστικό χαιρετισμό. Αφού αυτού του τύπου η δημοκρατία έχει καταντήσει ασυδοσία και με έχει φέρει σε τόσο μεγάλη απελπισία, χίλιες φορές να έρθει μια δικτατορία, να μπορώ τουλάχιστον με ασφάλεια να κυκλοφορώ. Γιατί είναι μέγιστη υποκρισία των τάχα μου αριστερών προς τους λαθρομετανάστες αυτή η αδιάκριτη φιλευσπλαχνία. Να πάρω Τσίπρα με Λαφαζάνη να τους τοποθετήσω στο χαμαιτυπείο του ψευδεπίγραφου ιστορικού κέντρου και αν μετά από έναν μήνα δεν σηκώνουν το χέρι φωνάζοντας «χάιλ Καρατζαφύρερ», να μου κόψεις εμένα τον λαιμό! 

Δ. Δανίκας-ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά